PDA

Zobacz pełną wersję : ITB homemade problem



legend2211
22-08-15, 21:13
Witam wszystkich. Od dawna mnie nie bylo na forum troche sie pozmienialy plany co do auta nadal seryjne d13b2 pod maska z tym faktem ze od tygodnia jest to trup a nie samochod bo nie jezdzi. Caly problem polega na tym ze postanowilem zalozyc ITB wszystko pieknie ladnie w teori lecz w praktyce lipa. Mam gotowa flansze czyli wspawane 4 rurki aluminiowe i do tego zamocowane gazniki od hondy cbr 900 sc33. Podcisnienia od aparatu zamocowalem na pierwszym cylindrze jak naj blizej flanszy z drugiej strony wspawana rurka do podlaczenia serwa. Wszystko zamintowane lecz zalewa mi gazniki benzyna. Trabkami sie przelewa a raczej z pod nich. W tych gaznikach powrot paliwa jest iddzielnie z rurki wiec dalem trojnik przeciolem wezyk od powrotu ktory idzie od pompki i podlaczylem powrot lecz to nic nie daje nadal sie zalewa i nie mozna ruszyc autem. Pi odlaczeniu paliwa to co jest w gaznikach spali sie bo auto odpali i pracuje normalnie. W czym moze byc problem? Zle podlaczony czujnik przepustnicy? Czy zle zamontowany gaznik? Nie wiem jak go mam ustawic bo musi byc pod jajums jontem lecz nie ogarniam tego do konca.

krzysiek93.3
22-08-15, 21:33
daj na próbę odpływ w jakąś bańke, jak nie pomoże to powiem tylko że w moto chyba nie było pompki paliwa i grawitacja pompowała, daj znać co i jak może być na pw bo też mi gaźnik umiera a mam gaźniki z 900rr :)

legend2211
22-08-15, 21:48
Powiem tak paliwo leje sie przelewem czyli wraca do baku sprawdzalem bo w chu... zastalo go pod autem hehe. Jutro bede skracac rurki od flanszy i zakladac wszystko od nowa. Pompka chyba byla jakas. Wiem ze da sie to zrobic bo pewna osoba miala to. Przez telefon cos mi pomogl lecz nadal jest lipa a nie mam prwatnego numeru do niego wiec dupa zbita warsztat juz zamkniety. Jak musza byc ustawione gazniki zeby wszystko dzialalo normalnie? Musi byc jakos wypoziomowany tylko jak?

krzysiek93.3
22-08-15, 22:44
Na mój chłopski rozum to powinny być ustawione jak w moto, np
https://www.youtube.com/watch?v=ZRaTMsuXbHI
http://olx.pl/oferta/honda-cbr-900-rr-sc33-czesci-CID5-IDaFfwN.html#665b817f55
http://olx.pl/oferta/gazniki-cbr-900-hornet-900-sc-33-lift-CID5-IDaB9kz.html


Musi byc jakos wypoziomowany tylko jak?
Bardziej w pionie niż w poziomie :cool:
jeszcze na szybko takie coś
http://civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=23777

rób i daj znać jak lata :)

legend2211
23-08-15, 09:05
Gazniki trzeba ustawic tak jak na foto z forum ktore dales i o tym wiem. Sprawa tyczy sie tylko zalewania sie tych gaznikow. Jesli nie podlacze paliwa z braku do pompki to auto odpali i spala paliwo z gaznika. Pytanie bo tak mysle nad tym jak to bylo z przelewem w orginalnym gazniku? Bo pompka paliwa ma wejscia na dolot palia i odplyw a wychodzi na gaznik tylko doplyw paliwa dla gaznika. Ja zrobilem to tak ze od pomki dalem z wyjscia paliwa doplyw w gaznik a powrot dalem za pompka przecinajac przewod i dajac trojnik. Wedlug mnie dostaje za duzo paliwz pompki. Czy jesli zastosuje doplyw bez pomki to da rade zassac to paliwo??

krzysiek93.3
23-08-15, 11:23
to zagnij wężyk z pompki do gaźnika i daj odpływ z gaźników do bańki na próbe czy pływaki trzymają, jak będzie działać to wiadomo co jest. W moim ciężko jest dmuchnąć w wężyk odpływu do baku, tak jakby jakaś zwężka tam była czy coś i może to ci zalewa.
Daj zdjęcia jak to podłączyłeś

legend2211
23-08-15, 13:49
Pytanie moje kolejne doplyw paliwa jest przy tych czarnych deklach czy moze od dolu??? Bo kurde juz sie sam zgubilem. Foto dam jak tylko bede mogl

krzysiek93.3
23-08-15, 14:18
http://fireblade.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=11023
do manuala http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php

legend2211
23-08-15, 16:04
Haha kurde sam doszedlem do tego ze dupa jestem :-) podlaczylem doplyw pod odplyw paliwa masakra. Auto odpala i jedzie ale brakuje mu mocy. Teraz to juz chyba zostaje regulacja gaznikow tylko nie wiem czy sam to zrobie bo pewnie potrzebny bedzie jakis przyrzad do tego. Kolejna sprawa to trzeba id nowa spawac flansze bo to byl tylko prototyp robiony 30 min. Ogolnie jestem zadowolony bo auto jedzie. Problem jest z odpaleniem ale musze to jakos ogarnac. Kolejna sprawa to kwestia czujnika polozenia przepudtnicy. Ida tam trzy kable z czego niebieski to napewno masa zistaje zolty i czerwony i teraz jak to dobrze podlaczyc do kostki w civiku?

A czy ktos moze mi powiedziec jeszcze jaka powina byc optymalna dlugosc rurki od flanszy do gaznika? Jedno jest pewne glos auto ma fenomenalny co do osiagow nie moge sie wypowiedziec na chwile obecna bo auto trzeba wystroic znaczy gazniki. Bede musial spawac nowa flansze lecz jak wczesniej bylo napisane obecna byla ribiona na hardkora w kilka min i cos nie wyszlo tak jak powino. No chyba ze ktos ma moze flansze gotowa pod itb do D seri to prosze o kontakt

Wojtuuus
24-08-15, 14:46
Im krótsze przepustnice tym moc jest wyżej. Jeśli masz gaźniki to zgłoś się do speca od motocykli, do regulacji przepustnic służy wakuometr ;-)

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

legend2211
24-08-15, 21:37
Ok dzieki. To jeszcze tylko pytanie o TPS ida od niego trzy kable a u nas w aucie sa w dwa jeden od tps to bedzie masa lecz co z tymi dwona? Kolory kabli to
Niebieski
Czerwony
Zolty
Niebieski to raczej masa ale te dwa trzeba wpiac w kostke w aucie i wiem ktor pod jaki kolor w koste wpiac