Kartonik
12-08-15, 18:51
Cześć
Posiadam Honde Civic V gen. z silnikiem D13B2 i mam pytanko odnośnie dławienia się silnika od około 3,5 tyś rpm otóż autko na ssaniu i też po nagrzaniu dławi się od 3,5 tyś rpm przy wciśniętym pedale przyspieszenia w podłogę. Odpowiedzi szukałem u sprzedającego samochód oraz na wysukiwarce google, pytaniu mechanika i nie doszedłem do przyczyny tego. Mam włożony drugi silnik ponieważ na poprzednim obróciła się panewka i od czasu włożenia drugiego silnika jest ten problem włożyłem gaźnik, silnik krokowy, aparat zapłonowy z przewodami z poprzedniego silnika tam wszystko działało ok.
Głównie chodzi mi o znalezienie przyczyny dlaczego silnik dławi się od 3,5 tyś rpm?
Posiadam Honde Civic V gen. z silnikiem D13B2 i mam pytanko odnośnie dławienia się silnika od około 3,5 tyś rpm otóż autko na ssaniu i też po nagrzaniu dławi się od 3,5 tyś rpm przy wciśniętym pedale przyspieszenia w podłogę. Odpowiedzi szukałem u sprzedającego samochód oraz na wysukiwarce google, pytaniu mechanika i nie doszedłem do przyczyny tego. Mam włożony drugi silnik ponieważ na poprzednim obróciła się panewka i od czasu włożenia drugiego silnika jest ten problem włożyłem gaźnik, silnik krokowy, aparat zapłonowy z przewodami z poprzedniego silnika tam wszystko działało ok.
Głównie chodzi mi o znalezienie przyczyny dlaczego silnik dławi się od 3,5 tyś rpm?