kermid 102
12-08-15, 14:20
Witam
Jak wiadomo w naszych hondach maglownica nie jest najmocniejszym punktem, częstą pojawiają się luzy, stuki i tym podobne niedogodności.
Mój problem dotyczy być może nie samej maglownicy a... no właśnie czego. Auto ma tendencję do uciekania w różne strony, kierownica jest strasznie sztywna. Trzeba cały czas ją korygować bo ściąga raz w lewo raz w prawo, w dodatku po skręcie sama nie wraca do punktu zero, trzeba użyć do tego siły. Maglownica była regulowana wiele razy, sprężynka była popuszczana maksymalnie, niewiele pomogło, geometria też była ustawiana.
Od strony kierowcy wymieniony sworzeń wahacza, przesmarowane łożyska amortyzatorów.
Czy to jest jakaś wada fabryczna? Gdzieś wyczytałem że to popularny problem w civicach jak i jeezach z elekrycznym wspomaganiem.
Ewentualnie gdzie jeszcze zajrzeć bo już brak pomysłów.
Jak wiadomo w naszych hondach maglownica nie jest najmocniejszym punktem, częstą pojawiają się luzy, stuki i tym podobne niedogodności.
Mój problem dotyczy być może nie samej maglownicy a... no właśnie czego. Auto ma tendencję do uciekania w różne strony, kierownica jest strasznie sztywna. Trzeba cały czas ją korygować bo ściąga raz w lewo raz w prawo, w dodatku po skręcie sama nie wraca do punktu zero, trzeba użyć do tego siły. Maglownica była regulowana wiele razy, sprężynka była popuszczana maksymalnie, niewiele pomogło, geometria też była ustawiana.
Od strony kierowcy wymieniony sworzeń wahacza, przesmarowane łożyska amortyzatorów.
Czy to jest jakaś wada fabryczna? Gdzieś wyczytałem że to popularny problem w civicach jak i jeezach z elekrycznym wspomaganiem.
Ewentualnie gdzie jeszcze zajrzeć bo już brak pomysłów.