Zobacz pełną wersję : Jaki tłok do B18C4
Witam planuję mały remont B18C4 i zastanawiam się jaki tłok wsadzic z A2 czy C6 na pewno nie B16B Ma ktoś jakieś doświadczenie jakie cr z planowaniem głowicy będzie?
Ma ktoś jakieś doświadczenie jakie cr z planowaniem głowicy będzie?
http://www.zealautowerks.com/bseries.html
jak lekko dopreżyć to a2, lub trochę mocniej od b16a
Jak masz mozliwosc to polecam C6.
jarusnet ma w ofercie doprezajace tloczki do B18c4 :)
http://jarusnet.pl/tloki-b16b-82mm-drugi-nadwymiar
Możliwości są na każdy tłok chce uzyskać cr w granicy 11 Tłoki b16b odpadaja w przedbiegach. Tłoki a2 c6 najbardziej mnie interesuja podobne cr idzie uzyskać.Pytanie teraz który lepszy konstrukcyjnie nie chce strzelić gafy i wywalić silnik na złom bo tłok uderzył w zawory czy nawet w głowice. Moze ktoś zna ich dokładne parametry wage itp To samo z korba moze te od C6 lepsze nic C4 ?
Dawid spójrz w temat Pako :) on miał fajnie porobione i CR w granicach 11.7:1 tłoki b16a2 jak dobrze pamiętam :)
Ja u siebie wrzuciłem b16b i dają radę, odpukać nic się nie dzieje, na LPG śmiga aż miło no ale Twój setup będzie napewno bezpieczniejszy :-)
Dalsza rokminka co do tłoków... Pytanie czy używany tłok będzie ok ?
Pytanie czy używany tłok będzie ok ?
Nie....
Jak już coś grzebać, to na nowych częściach. Takie oszczędności później drogo kosztują
No to zostają seryjne w takim razie ile można bezpiecznie liznąć głowice żeby podbić cr ?
Możliwości są na każdy tłok chce uzyskać cr w granicy 11 Tłoki b16b odpadaja w przedbiegach.
a dlaczego chcesz stanąć akurat na CR 11 skoro można więcej i niczemu to nie przeszkadza oprócz koniecznosci używania paliwa 98?
Ja skladalem na uzywanych OEM z itra i bez problemow.
Do tego nowe pierscienie of kors.
W sumie to i tak śmigam na paliwie shell 100 oktan ale co do cr nie chce więcej niz 11:1 bo powyżej już są większe obciażenia w silniku po zatym nie mozna poszalec z wyprzedzeniem zaplonu wieksze ryzyko spalania stukowego na większym cr częsciej padają uszczelki a zależy mi na bez awaryjności. Czyli uzywany tłok w dobrym stanie jest ok ? :) Na tłokach pr3 wychodzi ponad 11:1 ?
krzysiek50
03-10-15, 18:19
W sumie to i tak śmigam na paliwie shell 100 oktan ale co do cr nie chce więcej niz 11:1 bo powyżej już są większe obciażenia w silniku po zatym nie mozna poszalec z wyprzedzeniem zaplonu wieksze ryzyko spalania stukowego na większym cr częsciej padają uszczelki a zależy mi na bez awaryjności.
to co maja powiedziec osoby, które maja doladowanie? :D jesli wszystko dobrze poskladane i bezpiecznie wystrojone, to nie zauwazysz wzrostu awaryjnosci ;)
W sumie to i tak śmigam na paliwie shell 100 oktan ale co do cr nie chce więcej niz 11:1 bo powyżej już są większe obciażenia w silniku po zatym nie mozna poszalec z wyprzedzeniem zaplonu wieksze ryzyko spalania stukowego na większym cr częsciej padają uszczelki a zależy mi na bez awaryjności. Czyli uzywany tłok w dobrym stanie jest ok ? Na tłokach pr3 wychodzi ponad 11:1 ?
ale te obciażenia silnika, ryzyka wysrania itp są nadal sferą teoretyczną. Tak, obciążony jest bardziej itp itd, ale nie znaczy to, że po 2 tys km będziesz miał silnik do remontu :rolleyes: Jesli jeździsz na 100 to tym bardziej polecam Ci iść w pctx'y. Zrobiłem takie C4, jeździ sobie po anglii, na lajtowych wałkach S2 Tuner 1 ma 235KM i nic mu nie dolega. B18 na tłokach z EK9 ma potencjał do 240-250KM trzymany tylko i wyłącznie walkiem rozrzadu.
Hmm no na wałki to na chwilę obecną nie ma co liczyć a plan jest budowac b20 tylko ze teraz b18 straciło kompresje na jednym cylindrze a do wiosny daleko i chce zrobić szybki remont i zal nie zmienić tłoka...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.