Zobacz pełną wersję : Problem z kątami z tyłu ???
Problem polega na tym że na trasie Poznań - Kraków - Poznań zjadło wewnętrzny bieżnik opony do 0 praktycznie negatyw jest "naturalny" przez obniżenie auta nie mam żadnych camberów itp ma ktoś jakiś pomysł dlaczego zdarło te opony ew . jak można wyprostowaćten " naturalny " negatyw , tutaj fota jak to wygląda
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fb702d84fa8d.jpg (http://naforum.zapodaj.net/fb702d84fa8d.jpg.html)
z zbieżność z tyłu masz ustawiona?
Była ustawiana po wymianie magla jakieś 3 tyg temu i tył był ponoć dobrze
Masz wydruk? Jakie ciśnienie w kołach? Po fotce widać, że przydałby ci się camber aby to ustawić do normy.
Niestety wydruku nie mam , ciśnienie równe w obu kołach 2.5 bara
Od kątów nie ścina opon, zużywają się nierówno to fakt, ale nie znikają w przeciągu 1kkm. Na 99% zbieżność do poprawy.
Masz negatyw i będzie żarło . Camber załatwi sprawę . Ale nie oszczędzaj , bo chińczyk potrafi pęknąć .
Ok panowie dzieki za pomoc .
A zużyte tuleje nie powodują nadmiernego pochylenia koła? Bo ja mam -40mm z tyłu i koła nie są tak mocno w negatywie, a opony ścina równo (jak miałem -80mm to lekko ścinało od wewnątrz, ale niewiele - 1,5-2mm bardziej niż resztę opony).
niedawno byly wymieniane duze cukierki na nowe reszta niby luzu nie ma
niedawno byly wymieniane duze cukierki na nowe reszta niby luzu nie ma
No to może łożyska zużyte czy coś? Bo ja jeździłem 2 lata na -80mm i co prawda opony były do wyrzucenia(po wewnętrznej miały 1mm a reszta bieżnika 3mm), ale zrobiłem w tym czasie 40kkm. Jakie masz obniżenie tyłu?
Dokladnie nie wiem ale na tyle 2cm gwintu zostalo
No to na pewno więcej niż -80mm nie jest :) Jak widać po moim przypadku camber to będzie tylko maskowanie innego problemu z zawieszeniem? łożyskami? bo miałem przecież -80mm i nie zjadało tak opon.
Dokladnie musze umowic sie z Checkerem niech zobaczy o co chodzi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.