Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Polowanie na coupe



arcziarczi
27-07-15, 00:09
Cześć wszystkim
Planuję zmianę auta z Hondy Civic VI 1.4i na Hondę Civic VII Coupe, oczywiście vtec.
1.Powiedzcie mi proszę, na co zwracać uwagę przy oglądaniu takiego auta?
2.Vtec 125km czy amerykańska wersja EX?
3.Jak sprawuje się skrzynia automatyczna w wersji USA w tym aucie (nigdy wcześniej nie jeździłem automatem, żadnym)?
4.Jak wygląda sprawa ze wymianą prędkościomierza w wersji ze Stanów (mile -> km)?
5.Brać pod uwagę gaz? Czy to auto w gazie w ogóle jedzie? Jest przyjemność z jazdy(nigdy nie jeździłem autem w gazie, żadnym)?
6.Ogólnie czy polecacie to auto? Przez bardzo długi czas przymierzałem się do VII 1.6 w sporcie po czym odkryłem że przecież istnieje wersja coupe, która wg. lepiej się prezentuje.
7.Może któryś z forumowiczów sprzedaje takie autko?

Czaję się na ten egzemplarz: http://olx.pl/oferta/honda-civic-coupe-CID5-IDaO30r.html#a06560f9ba
Problem tkwi w tym że z Poznania na Śląsk mam trochę daleko i przeraża mnie wycieczka zupełnie w ciemno po auto którego nie znam, ale chyba zaryzykuję.

Druga opcja: http://olx.pl/oferta/honda-civic-vii-01-05-gaz-coupe-1-7-CID5-ID9Zhgn.html#04640c7609;promoted
Z tym że to już nie vtec, no i ten gaz... :confused:

Nie chcę zakładać tematu z miliardem linków do aukcji ale wrzucam tutaj na końcu jeszcze dwa, może ktoś się wypowie.
http://olx.pl/oferta/honda-civic-coupe-1-7-vtec-125-ps-CID5-IDaTjG7.html#80aed7d278
http://olx.pl/oferta/honda-civic-CID5-IDaYZKx.html#80aed7d278

Z góry dzięki za pomoc.

surian
27-07-15, 08:25
Cześć wszystkim
Planuję zmianę auta z Hondy Civic VI 1.4i na Hondę Civic VII Coupe, oczywiście vtec.
1.Powiedzcie mi proszę, na co zwracać uwagę przy oglądaniu takiego auta?
2.Vtec 125km czy amerykańska wersja EX?
3.Jak sprawuje się skrzynia automatyczna w wersji USA w tym aucie (nigdy wcześniej nie jeździłem automatem, żadnym)?
4.Jak wygląda sprawa ze wymianą prędkościomierza w wersji ze Stanów (mile -> km)?
5.Brać pod uwagę gaz? Czy to auto w gazie w ogóle jedzie? Jest przyjemność z jazdy(nigdy nie jeździłem autem w gazie, żadnym)?
6.Ogólnie czy polecacie to auto? Przez bardzo długi czas przymierzałem się do VII 1.6 w sporcie po czym odkryłem że przecież istnieje wersja coupe, która wg. lepiej się prezentuje.
7.Może któryś z forumowiczów sprzedaje takie autko?

Czaję się na ten egzemplarz: http://olx.pl/oferta/honda-civic-coupe-CID5-IDaO30r.html#a06560f9ba
Problem tkwi w tym że z Poznania na Śląsk mam trochę daleko i przeraża mnie wycieczka zupełnie w ciemno po auto którego nie znam, ale chyba zaryzykuję.

Druga opcja: http://olx.pl/oferta/honda-civic-vii-01-05-gaz-coupe-1-7-CID5-ID9Zhgn.html#04640c7609;promoted
Z tym że to już nie vtec, no i ten gaz... :confused:

Nie chcę zakładać tematu z miliardem linków do aukcji ale wrzucam tutaj na końcu jeszcze dwa, może ktoś się wypowie.
http://olx.pl/oferta/honda-civic-coupe-1-7-vtec-125-ps-CID5-IDaTjG7.html#80aed7d278
http://olx.pl/oferta/honda-civic-CID5-IDaYZKx.html#80aed7d278

Z góry dzięki za pomoc.

1. Zwróć uwagę czy maglel nie stuka, i czy nie wyją łożyska w skrzyni.

2. Ja mam wersję bez v-teca i z doświadczenia wiem że łatwiej dostać np. kompa do v-teca niż do wersji bez niego.

3. Nie jeździłem emką z automatem, ale jeździłem Integrą z USA i powiem szczerze ze bardzo to wygodne, zwłaszcza w połączeniu z tempomatem, ale zdarzało się ze skrzynia się chwilę zastanowiła nad zmianą biegu. (awarii zero)

4. Co do licznika to nic nie musisz zmieniać w linku masz ori mój licznik https://lh3.googleusercontent.com/t-eacw6hU0vS8sHqUdSWpgaDwxRTXnyEivr8LZ4sTWo=w871-h653-no
Przebieg oczywiście w milach

5. Po 7 latach na gazie powiem że bardzo warto, moja instalacja na Stag 300plus przez ten czas przy codziennych dojazdach do KRK z wioski oddalonej o 40 km spisuje sie super. Moc po dobrej regulacji pozostaje bez zmian. I w cyklu mieszanym ( te 70 km trasa i 10-20 miasto każego dnia) spala mi 8,5-9l magicznego podtlenku LPG.

6. Mimo że raz mi stanęło na drodze to będę polecał bo jest mega wygodne i bardzo oszczędne, dobrze wygląda i świetnie się prowadzi, łądnie brzmi i nawet bez v-teca całkiem poprawnie przyspiesza.

mlawa85
27-07-15, 11:42
1.
- zwroc uwage na wszelkie oznaki korozji, nie powinny sie pojawiac w aucie bezwywpadkowym bo EMki sa ocynkowane (przynajmniej ja nie miałem spotkan z ruda :) )
- kazda EMke spr pod wzgledem kompresji oraz dobrze byłoby wziac ja na kontrole spalin, silniki lubia brac olej i obracac sie panewki
- spr na jakim oleju jezdzi, odkrec korek i powachaj jak pachnie, nie powinien gryzc w nos zapach
- spr. kolor plynu oraz konsystencje w zbiorniczku wyrownawczym
- spr czy pod korkiem nie ma masla lub tez moze wsadzic palec i spr czy na pokrywie zaworów nie ma tekiej wlasnie mazi
- spr jak działa sprzegło (mozesz uslyszec skrzypienie, jest to *******a ale dobry powod zeby zbic cene)
- spr poziom płynu w chłodnicy przed jazda (najlepiej na zimnym)
- jesli bedzie to EMka z obnizonym zawiasem to lubia stukac lozyska mocowan amorów, niby *******a ale tez dobry powod do zbicia ceny

2.
zalezy co trafisz, nie ma to wiekszego znaczenia, dostep do czesci jest niemalze identyczny

3.
ogolnie malo jest emek w automatach, ja osoboscie nie jezdzilem takim w emce (teraz mam automat w innym samochodzie i sobie mega chwale :) ), zalezy czy jezdzisz duzo po miescie i w trasach, jesli tak to zdecydowanie polecam, jesli preferujesz jazde z obrotami na czerwonym polu to odpusc sobie automat.

4.
mozesz wymienic licznik na europe, aczkolwiek tak jak pisze suran nie jest to wymagane :)

5.
Jesli ktos pisze ze nie odczuwa roznicy to chyba ma problem z bodzcami zewnetrznymi :) jest zawsze roznica, nie oszukujmy sie. Warto brac jesli instalacja jest dobrze polozona z na dobrych komponentach. Jesli pod maska jest bajzel z kablami a komponenty sa porozrzucane i niechlujnie leza pod maska to lepiej odpuscic sobie ten temat. Osobiscie woalłbym do emki zalozyc sam instalacje LPG.

6.
Polecam z czystym sumieniem, 2,5 roku miałem ten samochod i ciezko mi sie było z nim rozstac :) na tle innych naprawde sensownie wypada ale musisz znalezc zadbany egzemplarz bo czesto lubia tu sie odzywac panewki jesli ktos nie kontrolował stanu oleju lub palował go na zimnym.

7.
wiem ze dizelweb sprzedawał/sprzedaje. był tez ktos z poludnia Polski kto sprzedawal polifta amerykanskiego (szary z lotka z tylu).

Pierwszy z podesłanych: przod tyl przygoda i to dosc konkretna bo pas przedni byl malowany. Kierownica ma milion przebiegu...
Drugi: zderzak tyl malowany, bardzo dokąłdnie zweryfikowałbym stan silnika bo ma LPG
Trzeci: kupa
Czwarty: kupa ale przynajmniej dobry dolot :)

Ogolnie z tych czterech rozpatrywałbym jedynie drugi. Moze ktos z forum sie odezwie, napisz posta tutaj: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?80712-EM2-Lans-SQUAD-)/page1731

sprzęgło
27-07-15, 13:49
Myślę, że lepiej kupić EMke od kogoś z forum, przynajmniej wiesz co się z autem działo i co było robione. W samochodach z ogłoszeń/komisów to zawsze loteria :)

Gohan111
27-07-15, 14:26
Myślę, że lepiej kupić EMke od kogoś z forum, przynajmniej wiesz co się z autem działo i co było robione. W samochodach z ogłoszeń/komisów to zawsze loteria :)

Zgadzam się w 100%. Co do punktu pierwszego sprawdzaj dokładnie tabliczkę silnika ma być D17 i dalej A8 lub A9 jeśli europejka A1 lub A2 stany. Myślę że w połowie tych aut nie siedzi już oryginalny silnik. Często wsadzane jest D16V1 z hatcha, więc można śmiało z 1000zł z ceny zejść za sam słabszy niż seryjnie silnik.

arcziarczi
27-07-15, 20:39
2. Ja mam wersję bez v-teca i z doświadczenia wiem że łatwiej dostać np. kompa do v-teca niż do wersji bez niego.
Bardziej pasowała by mi wersja amerykańska, głównie ze względu na tempomat. Z tego co się orientuję występuje on tylko w wersji USA a ta z kolei częściej posiada skrzynię automatyczną (chyba jednak manual bardziej do mnie pasuje :cool:). No i oczywiście podłokietnik - *****ista sprawa ale też tylko USA. <--popraw mnie jeśli się mylę.


4. Co do licznika to nic nie musisz zmieniać w linku masz ori mój licznik https://lh3.googleusercontent.com/t-...o=w871-h653-no
Przebieg oczywiście w milach
Eee tam, to pikuś. Myślałem że jak wersja USA to będzie prędkość TYLKO w milach, bez km.


- kazda EMke spr pod wzgledem kompresji oraz dobrze byłoby wziac ja na kontrole spalin, silniki lubia brac olej i obracac sie panewki
Już teraz przed zakupem danego auta na bank odwiedzam nim stację diagnostyczną, niby dodatkowy koszt ale zawsze lepiej mieć pewność.


jesli preferujesz jazde z obrotami na czerwonym polu to odpusc sobie automat.
Przekonałeś mnie...:D


Pierwszy z podesłanych: przod tyl przygoda i to dosc konkretna bo pas przedni byl malowany...
Drugi: zderzak tyl malowany,
Jaaa nie wiem jak Wy to widzicie na zdjęciach tak kiepskiej jakości, to już trzeba jednak mieć wprawne oko do wykrywania takich defektów.


Myślę, że lepiej kupić EMke od kogoś z forum, przynajmniej wiesz co się z autem działo i co było robione.
Też myślę że to najrozsądniejsza opcja, ale przypuszczam że jak już się znajdzie jakaś forumowa Emka na sprzedaż to cena nie zmieści się w moim budżecie (do 13k) - po szybkim przeglądzie kilku waszych aut widzę większość max dopieszczona z niemałym wkładem finansowym. No ale napiszę w tym temacie który mi podaliście, może będę miał szczęście :rolleyes:

1.Powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa z wykończeniem oraz wygłuszeniem wnętrza. Dużo się nasłuchałem o hatchbacku, że wszystko trzeszczy, tanie plastiki i ogólnie uciążliwy szum przy dłuższych trasach.
2.Takie pytanie które powinno paść na początku: Ile musi kosztować taka Emka w dobrym stanie? Głównie interesują mnie te poliftowe. Na OLXach i innych OTOMOTach widzę że średnia cena to właśnie ok 13k, ale jest ich tak mało że nie wiem czy się tym sugerować.

Ogólnie strasznie mało informacji o tym aucie w internecie, przynajmniej polskim. Jedyne co znalazłem to kilka zdań na wikipedii i jeszcze artykuł a autocentrum. Najwięcej dowiedziałem się z od Was z tego forum więc chyba zakładanie tu konta było dobrym pomysłem ;)

sprzęgło
27-07-15, 23:00
Ja kupiłem przedlifta powyżej 10k a i tak do niego włożyłem sporo pieniedzy po zakupie. Nie sugeruj sie średnimi cenami z ogłoszeń, wiekszosc tych samochodów bedzie miało problem wyjechać z placu od Mirka. Jak chcesz znaleźć utrzymany egzemplarz to musisz byc cierpliwy, bardzo. Albo kupic takie którym trzeba bedzie cos porobić.(ja tak zrobiłem)

Pamiętaj, ze w USA/DE Coupe nie kupowal dziadek zeby jezdzic co niedziele do kościoła :)


Jesli chodzi o hałas to nie ukrywam ze przy prędkościach na trasie (170-200) szósty bieg by sie przydał,
Deska rozdzielcza jest na tyle biedna ze nie ma co trzeszczeć(przynajmniej u mnie :P )




Sent from my iPhone using Tapatalk

surian
28-07-15, 07:55
Bardziej pasowała by mi wersja amerykańska, głównie ze względu na tempomat. Z tego co się orientuję występuje on tylko w wersji USA a ta z kolei częściej posiada skrzynię automatyczną (chyba jednak manual bardziej do mnie pasuje :cool:). No i oczywiście podłokietnik - *****ista sprawa ale też tylko USA. <--popraw mnie jeśli się mylę.

Czyli taka jak moja :) w sumie nie planuje sprzedaży ale kto wie :) Tempomat jest podłokietnik jest gaz jest ale vteca nima :(

arcziarczi
28-07-15, 08:25
Czyli taka jak moja :) w sumie nie planuje sprzedaży ale kto wie :) Tempomat jest podłokietnik jest gaz jest ale vteca nima :(
A mógł by być, co? :D Rozumiem że manual?

surian
28-07-15, 08:45
A mógł by być, co? :D Rozumiem że manual?

Manual manual, ale nie chce Ci mydlić oczu, aczkolwiek przemyśle wszystkie za i przeciw, ale raczej nim jeszcze chce pojeździć :)

Skoro temat o kupowaniu i polowaniu na EM-ke jest to ja się podłącze bo szukam kolejnej, a widzę że nie wejdziemy sobie w drogę, bo ja szukam koniecznie polifta w automacie :) i to dosyć pilnie, tak pilnie, że nawet bardzo zadbane przedlifty rozważę :) ale koniecznie AUTOMAT :) ktoś coś? ;)

arcziarczi
28-07-15, 08:56
Manual manual, ale nie chce Ci mydlić oczu, aczkolwiek przemyśle wszystkie za i przeciw, ale raczej nim jeszcze chce pojeździć :)

Skoro temat o kupowaniu i polowaniu na EM-ke jest to ja się podłącze bo szukam kolejnej, a widzę że nie wejdziemy sobie w drogę, bo ja szukam koniecznie polifta w automacie :) i to dosyć pilnie, tak pilnie, że nawet bardzo zadbane przedlifty rozważę :) ale koniecznie AUTOMAT :) ktoś coś? ;)
Mowiąc że mógłby być miałem na myśli vteca a nie że na sprzedaż, chociaż to swoją drogą [emoji14]
A co do Twojego polowania to na olxie jest wystawiony polift w automacie ze śląska, na moje nie znające się oko ŁADNY chociaż pewnie ma swoje przejechane, ale wg. kolegi forumowicza (patrz wyżej) jest on po konkretnych przejsciach. Wystawiony za 11k jbc.

surian
28-07-15, 09:05
Mowiąc że mógłby być miałem na myśli vteca a nie że na sprzedaż, chociaż to swoją drogą [emoji14]
A co do Twojego polowania to na olxie jest wystawiony polift w automacie ze śląska, na moje nie znające się oko ŁADNY chociaż pewnie ma swoje przejechane, ale wg. kolegi forumowicza (patrz wyżej) jest on po konkretnych przejsciach. Wystawiony za 11k jbc.

Dzięki za info i badam temat :)

sprzęgło
28-07-15, 13:48
sprawdź go w CARFAX'ie i od razu bedziesz wiedział co to za ulep :P

cwiro2000
28-07-15, 18:38
jak chcesz sprawdzic czy zderzaki byly malowane a patrzysz na amerykanca to tylny zderzak powinien miec oryginalna naklejke z nr nadwozia zaraz po otworzeniu bagaznika duzo anglikow i eu wersji rowniez ma to oznaczenie tak samo jest z kazdym elementem nawet glupia wykladzina sa naklejki z nr nadwozia jezeli wszystko sie zgadza wiesz chociaz ze nie byl zlepiany z 4 innych taka moja rada . jak chcesz napisz na pw wysle ci kilka fotek gdzie znajdziesz te nr

ps: sprawdzaj oznaczenie bloku silnika ja jak swoj kupowalem wiedzialem ze byl po swapie na d16v1 110 km ale byl na tyle zadbany egzemplarz ze tego nie zaluje (30k km bezawaryjnie i szybko rosnie silnik po sprawdzonym przebiegu niecale 69 tys) robione tylko pdst rzeczy + swoje widzimisie i troche napraw w sumie niepotrzebnych ale jak czlowiek jesy pedant to placi.

surian
28-07-15, 22:43
jak chcesz sprawdzic czy zderzaki byly malowane a patrzysz na amerykanca to tylny zderzak powinien miec oryginalna naklejke z nr nadwozia zaraz po otworzeniu bagaznika duzo anglikow i eu wersji rowniez ma to oznaczenie tak samo jest z kazdym elementem nawet glupia wykladzina sa naklejki z nr nadwozia jezeli wszystko sie zgadza wiesz chociaz ze nie byl zlepiany z 4 innych taka moja rada . jak chcesz napisz na pw wysle ci kilka fotek gdzie znajdziesz te nr

ps: sprawdzaj oznaczenie bloku silnika ja jak swoj kupowalem wiedzialem ze byl po swapie na d16v1 110 km ale byl na tyle zadbany egzemplarz ze tego nie zaluje (30k km bezawaryjnie i szybko rosnie silnik po sprawdzonym przebiegu niecale 69 tys) robione tylko pdst rzeczy + swoje widzimisie i troche napraw w sumie niepotrzebnych ale jak czlowiek jesy pedant to placi.

Sam malowałem zderzaki bo były poobdzierane :) bo przez jakiś czas samochodu nie garażowałem i stał pod blokiem, więc lakierowane elementy mnie jakos nie zniechęcają :D byle by z auta nie było banana, albo składaka z kilku egzemplarzy :P

cwiro2000
29-07-15, 00:25
tak zgodze sie ale ale wiesz twoja sprawa czy chcesz kupowac zlepa czy wiedziec ze jest orginalny lakier np do odswiezenia zreszta amerykanca terzeba przyznac ze dobrze rozkminili oznaczanie elementow wymiennych tak jak u mnie wszedzie nr aa nabite troche checi i cale auto pod tym katem mozna sprawdzic Tymbardziej ze wiele wersji eu jest tak samo oznaczonych.

5gear
04-08-15, 17:44
Cześć wszystkim
Planuję zmianę auta z Hondy Civic VI 1.4i na Hondę Civic VII Coupe, oczywiście vtec.

O widzę, kolega taką samą zamianę robi siekierki na kijek jak ja :-D Ciekawi mnie tylko co te +5KM na vtecu daje (ja mam zwykłą).



Pamiętaj, ze w USA/DE Coupe nie kupowal dziadek zeby jezdzic co niedziele do kościoła :)

Zdarza się jednak trafić wyjątek od reguły, czego jestem przykładem ;-)

nordyk
08-08-15, 20:08
Witam, mieszkam w niemczech z żoną i muszę jej kupić samochód. Chce tylko Hondę civic coupe. Honda jest z 07.2002 rok, poj 1.7, wersja ls. Pytanie czy te silniki mają vteca? Nie siedzę w hondach.... Po czym rozpoznać pod maską jaki to silnik i co ma w środku ? W tych Hondach jest pasek czy łańcuch? Słysząłem że bolączką tych motorów jest uszczelka pod głowicą ? prawda to? Na co jeszcze zwrócić uwage przy zakupie oprócz silnikla itd?? Dzięki wielkie Pzdr

arcziarczi
08-08-15, 20:15
Witam, mieszkam w niemczech z żoną i muszę jej kupić samochód. Chce tylko Hondę civic coupe. Honda jest z 07.2002 rok, poj 1.7, wersja ls. Pytanie czy te silniki mają vteca? Nie siedzę w hondach.... Po czym rozpoznać pod maską jaki to silnik i co ma w środku ? W tych Hondach jest pasek czy łańcuch? Słysząłem że bolączką tych motorów jest uszczelka pod głowicą ? prawda to? Na co jeszcze zwrócić uwage przy zakupie oprócz silnikla itd?? Dzięki wielkie Pzdr
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?80712-EM2-Lans-SQUAD-) <---- Z pierwszego posta w tym temacie dowiesz się prawie wszystkiego o tym aucie.

_______________________________________________
Brak polskich znaków spowodowany pisaniem z telefonu bądź lenistwem.

mlawa85
11-08-15, 08:54
michal9049 nosi sie z zamiarem sprzedazy, moze z nim zagadasz :) emka pewna :)

drevan
11-08-15, 11:17
michal9049 nosi sie z zamiarem sprzedazy, moze z nim zagadasz emka pewna

przecież nikt nie pozbywa się dobrego samochodu - siakoś tak na forum ostatnio pisali :p

mlawa85
11-08-15, 12:01
drevan, nie czytaj tyle na forum :P z tego co mi wiadomo potrzebuje wiekszego samochodu :) cos na kształt kombi :)

cwiro2000
17-08-15, 22:37
Kazde uzywane auto ma jakies wady kwestia tylko jak wlasciciel o to auto dbal jak dobrze to zawsze mniej do roboty bedzie. Em2 jest ogolnie trudno ladne trafic ja po 2 latach ostrego szukania zrezygnowalem a bylo to kilka lat wstecz... a pozniej po paru kolejnych latach trafila sie obecna sztuka wiec czasami lepiej nie szukac :)

michal9049
18-08-15, 16:30
Swoją już sprzedałem. Gdyby by było mnie stać na utrzymanie dwóch samochodów to bym jej nie sprzedał. Nowe autko już kupione ;)