Zobacz pełną wersję : silnik D15b2
chce jakos lekko podrasowac samochod i mam 1000 zl dalo by rade za te pieniadze dodac z 10 km ??? jak tak to prosze o pomoc
za ta kwote zamontujesz wielopunktowy wtrysk (d15b2 ma dwupunktowy 90 KM) na wielopunkcie bedziesz mial ok 105 KM, starczy jeszcze kasy na zmiane dolotu na filtr stozkowy i "power rura". Jak to zrobisz bedzie git :D
hmm mozna miec ok 120 koni ok 145 niutkoff i jeszcze zostanie ci troszkie monet
jak cos pisz pw bede mial na sprzedaz fanty od siebie z autka
Witam.
podpinam sie pod temat.
mam pytanie do kolegow ktozy robili mpfi w b2.
moja hanka stoi juz prawie 2 tygodnie u mechanika,ktory mial cala operacje przeprowadzic i zwodzi mnie z dnia na dzien.najpierw niby nie umial nigdzie dorwac uszczelki pod kolektor,a dzisiaj mowil ze w wiazce co mu dalem (z6) jest tyle wtyczek ze nie umie sobie z tym poradzic i teraz do was pytanko: zeczywiscie jest to takie skomplikowane?wiazka jest od d16z6,a rezta (komp i kolektor) z b7.wiem ze 1 wtyczka zostaje luzem z zarowu vtec i to tylko tyle,tym sie chyba rozni wiazka z z6 i b7?
nie ma żadnych problemów z tą wiązką i jest tak jak piszesz, czyli kostka od zaworu VTEC zostaje luzem.
Może ta wiązka była od automatu?
nie ma żadnych problemów z tą wiązką i jest tak jak piszesz, czyli kostka od zaworu VTEC zostaje luzem.
Może ta wiązka była od automatu?
tego to wlasnie nie wiem:confused:
a jezeli tak to trzeba duzo rzezbic?
Ja robiłem d15b2 na d15b7 i stosowałem wiązkę z d15b7 i mi tez pozostawało wtyczek trochę (3 chyba). To co ma być podpięte to jest i jest wszystko dobrze. Napisz jak juz będzie po operacji jak wyszło.
ja robilem przerobke z d15b2 na b7, robilem z kumplem, mialem wiazke od d15b8 amerykanska, cala operacja zajela nam 1,5 dnia ( z powodu koniecznosci przystosowania amerykanskiej wiezki do europy), gdyby nie te okablowanie to dalo by sie to zrobic w pol dnia. Ogolnie cala operacja jest prosta jak zmiana kola :D, przynajmniej dla mnie <rotfl>
ja robilem przerobke z d15b2 na b7, robilem z kumplem, mialem wiazke od d15b8 amerykanska, cala operacja zajela nam 1,5 dnia ( z powodu koniecznosci przystosowania amerykanskiej wiezki do europy), gdyby nie te okablowanie to dalo by sie to zrobic w pol dnia. Ogolnie cala operacja jest prosta jak zmiana kola :D, przynajmniej dla mnie <rotfl>
zgodze się z Tobą jawiem69 mi to zajęło ok 5h z tym, że przygotowywałem sie do swapa przez 2 tygodnie:) ...no i robiłem na gratach z D16A6 IVgen. Nie musiałem ściągać deski rozdzielczej. Ogólnie proste jak składanie klocków lego:D
http://img388.imageshack.us/img388/8484/img3002largelu1.th.jpg (http://img388.imageshack.us/my.php?image=img3002largelu1.jpg)http://img388.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
Nie musiałem ściągać deski rozdzielczej.
to tylko dlatego ze w d16a6 jest obd0 a ja przechodzielm na obd1 :)
Tak naprawde to jest bardzo proste tylko czasochlonne ja przechodzilem z obd0 na obd 1 bez wyjmowania wiazki
mialem tylko kostki od kompa i kostki od wtryskow i kabele tu kabelek tam troche czasu troche % i poszlo i hulla jak zla ...
I powiem szczeze v-tec mi niepotrzebny < oczywiscie do tego fajnie zrobiona glowica kolektor inny przepustnica wystrojenie i fruuu ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.