Zobacz pełną wersję : slaba na wysokich biegach!!!!
witam mam problem z moja civic d16y3 ! jest slaba na wyzszych biegach!!na 3-ce rozpedza sie do 150km i jak wbije 5-tke spada do 135 to max co moge z niej wicisnac!!swiece nowe filtr paliwa nowy,nowy filtr sportowy!co to moze byc?????
witam mam problem z moja civic d16y3 ! jest slaba na wyzszych biegach!!na 3-ce rozpedza sie do 150km i jak wbije 5-tke spada do 135 to max co moge z niej wicisnac!!swiece nowe filtr paliwa nowy,nowy filtr sportowy!co to moze byc?????
Prawdopodobnie nie chodzi tu o to że jest słabsza na wyższych biegach tylko generalnie coś z nią nie tak. Zrób diagnostykę.
Prawdopodobnie nie chodzi tu o to że jest słabsza na wyższych biegach tylko generalnie coś z nią nie tak. Zrób diagnostykę.
wlasnie z tym jest problem bo mieszkam w szwecji i tu malo kto ma kable do hondy!widzialem na necie po 40zl diadnostyke ale nie wiem czy ona zaiala!!
To moze zrob tak jak wszyscy - wlasnorecznie, w 2 minuty i za darmo. Tylko nie pytaj jak... pomysl :)
Zmieniales rozrzad? Niedawno kupiles auto?
To moze zrob tak jak wszyscy - wlasnorecznie, w 2 minuty i za darmo. Tylko nie pytaj jak... pomysl :)
Zmieniales rozrzad? Niedawno kupiles auto?
pewnie masz na mysli zdjecie klem z akumulatora?!probowalem nie pomaga!!auto kupilem 3miesiace temu rozrzad byl zmieniany ale nia ja go zmienialem!!taki kupilem!!
pewnie masz na mysli zdjecie klem z akumulatora?!
Pudło!
Hasło przewodnie SAMODIAGNOSTYKA
Podpowiedź: funkcja szukaj.
kurcze powiedz o co chodzi bo nie mam pojecia :(
Podpowiedź: przycisk SZUKAJ na samej gorze. Temat o samodiagnostyce byl walkowany 29864522 razy. Napisz jakie bledy pokaze Ci lampka Check Engine, to pomyslimy.
Przy okazji sprawdz czy pasek rozrzadu Ci nie przeskoczyl.
dalej nie kumam patrzylem la lampke i påo przekreceniu kluczyka lampka gasnie!!!!!!!!!!!!jedynie co mi sie zaswieca to klucz kodowy po zgaszeniu auta!!!!!!
No widzimy, ze nie kumasz. Opisz nam z łaski swojej jak robisz samodiagnostyke krok po kroku.
I nie krzycz.
hehe nie krzycze:) problem w tym ze nie wiem jak ja zrobic!powiedz mi jak!ja nie mam pojecia bo od niedawna mam honde i nigdy sie z tym nie spotkalem
Problem jest raczej w tym, ze juz dwie osoby Ci napisaly co masz zrobic a Ty nadal swoje. Tak trudno kliknac SZUKAJ? Wpisac magiczne slowo, poczytac tematy (nawet fotoinstrukcje dobrzy ludzie zrobili) i zrobic co potrzeba?
Do roboty kolego :)
nie krzycze:)problem w tym ze nie wiem jak ja zrobic!mam honde od paru miesiecy nie nie spotkalem sie z taka diagnostyka:(
heh bylem 3 razy w aucie i nie znalazlem takiego przycisku:( ja juz sam nie wiem chyba tak ciemny nie jestem!!:)
moja hania jest z 1996 ma taka funkcje??
............ kolega to w ogóle rozumiecing po polskiemu ???
Chodzi o taki magiczny przycisk "szukaj" w górnej części forum, a nie w aucie na miłość boską :-)
ha!!!!znalazlem :) dzieki wielkie za pomoc jutro zrobie diagnostyke i napisze jaki jest blad jeszce raz dziekuje:)
No prosze... wysililes sie jednak.
Ale jaja :D
Ja bym obstawiał jednak prędzej rozrząd, ew. totalnie zwalone zawory.
witam zrobilem diagnostyke i nic!gdy zwarlem dwa kable lampka swieci i nie gasnie!!cairo m oze miec racje z zaworami bo od dnia kupna slychac je coraz bardziej a auto mam dopiero 3 miesiace nie wiem czy regulacja wystarczy??
nie wiem czy regulacja wystarczy??
My tym bardziej. Sprawdź to się przekonasz.
Mozliwe że przeskoczył rozrząd skoro słychac zawory i nie jedzie. Wykonaj sprawdzenie i ew. regulacje luzów zaworowych oraz sprawdź ustawienie napędu rozrządu. Po odłączaniu akumulatora (niepotrzebnym!) nie zaświeciła Ci sie czerwona kontrolka SRS?
Btw. jak to jest z tym przeskakiwaniem paska, może ot tak sobie?
Mozliwe że przeskoczył rozrząd skoro słychac zawory i nie jedzie. Wykonaj sprawdzenie i ew. regulacje luzów zaworowych oraz sprawdź ustawienie napędu rozrządu. Po odłączaniu akumulatora (niepotrzebnym!) nie zaświeciła Ci sie czerwona kontrolka SRS?
Btw. jak to jest z tym przeskakiwaniem paska, może ot tak sobie?
Ot tak sobie to nie, ale np jak jest za słabo naciągnięty to może.
Dokładnie, za słabo naciągnięty pasek + ostra redukcja może spowodować przeskok. Być może też ktoś, źle ustawił rozrząd przy wymianie paska.
Co do ustawiania zaworów, jeżeli to tylko ich wina to regulacja napewno pomoże.
Jeździsz na gazie?
Silnik bierze olej?
Być może masz słabą kompresję (wypalone gniazda zaworowe, albo zużyte pierścienie tlokowe).
Zacznij od sprawdzenia zaworów i rozrządu bo to najtańsze i najprostsze rozwiązanie.
Następnie sprawdź kompreche. Jak to zrobisz i wyjdzie, że jest wszystko OK, a samochód jest slaby, będziemy myśleć dalej.
Daj znać jak posprawdzasz wszystko.
pozdro
witam jeszcze nie znalazlem przyczyny ale zabralem sie ostro!!:)zdjolem glowice i dotarlem wszystkie zawory ale przy sciaganiu dlowicy wydawalo mi sie ze rozrzad jest zle ustawiony!narazie czekam na uszczelke i pasek maja byc w srode poskladam do kupy i zobaczymy co bedzie!z dory serdzenie dziekuje za pomoc!jak ja poskladam to sie odezwe!
witam znowu mam problem!odebralem czesci ale nie wiem ile mam dociagnac glowice !moze ktos wie?? tylko nie piszcie (szukaj)stracilem 6 godzin i nic nie znalazlem!moze dla tego ze nie mam polskich znakow na kompie!?sam nie wiem!
witam znowu mam problem!odebralem czesci ale nie wiem ile mam dociagnac glowice !moze ktos wie?? tylko nie piszcie (szukaj)stracilem 6 godzin i nic nie znalazlem!moze dla tego ze nie mam polskich znakow na kompie!?sam nie wiem!
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=12626
witam!poskaladelem hanie i nic!!!!!!dalej to samo jak wciskam lekko gaz na 5-tce jakos idzie ale jak wcisne do dechy dzieje sie odwrotnie,muli sie!!!!!!tylko slysze jak filtr buczy(stozek) moze to jakis czujnik?mial juz ktos taka usterke??
witam!poskaladelem hanie i nic!!!!!!dalej to samo jak wciskam lekko gaz na 5-tce jakos idzie ale jak wcisne do dechy dzieje sie odwrotnie,muli sie!!!!!!tylko slysze jak filtr buczy(stozek) moze to jakis czujnik?mial juz ktos taka usterke??
A filtr paliwa to Ty kolego kiedy wymieniałeś? Właściwie to powodów może być kilka łącznie z przytkanym układem wydechowym
jak wciskam lekko gaz na 5-tce jakos idzie ale jak wcisne do dechy dzieje sie odwrotnie,muli sie!
Kto o zdrowych zmyslach wciska na 5 biegu gaz w deske? I to przy takich predkosciach...
Odetnij paliwo na 3 i sprobuj na 4 (na 4 osiagniesz predkosc max.). Piatka to bieg na trase, do utrzymywania stalej predkosci. Przy mocy twojego auta nie nadaje sie do przyspieszania.
Co z tym rozrzadem? Kable WN, wydech sprawdzone?
...ale po co ściągałeś głowicę?:confused:
...ale po co ściągałeś głowicę?:confused:
sciagalem glowice bo zawory docieralem!!
A skąd wywnioskowałeś że zawory przepuszczają, sprawdzałeś kompresję? Dmuchałeś kompresorem do cylindrów?
A spawdzałeś:
- Jaki mają kolor świece? Czarny, czy bardziej brązowy podchodzacy do białego :). Może świece zalewa?
- zapłon. Jak źle ustawiony to zawory moga dzwonić jak go zamocno przyspieszysz? Jak jest "opóźniony" to auto będzie mułowate
- czujniki. U mnie jak padnięta była sonda to jarała dużo i słabo szła mimo że checkengine się niezapalał.
Pozdro
A spawdzałeś:
- Jaki mają kolor świece? Czarny, czy bardziej brązowy podchodzacy do białego :). Może świece zalewa?
- zapłon. Jak źle ustawiony to zawory moga dzwonić jak go zamocno przyspieszysz? Jak jest "opóźniony" to auto będzie mułowate
- czujniki. U mnie jak padnięta była sonda to jarała dużo i słabo szła mimo że checkengine się niezapalał.
Pozdro
swiece sa ladne!a pali sporo bo 10 ale moze dlatego ze go piluje zeby jechal!co sie dzialo jak miales sonde walnieta byl slaby ma wszyskich biegach czy tylko na wyzszych??
sprawdz sobie jakie powietrze zasysa ten Twoj stozek, moze cieple. Ile to auto ma przebiegu? po co grzebanie i docieranie zaworow? sprawdz to o czym mowia koledzy bo jeszcze nie wszystko zrobiles. a moze po prostu za duzo spodziewasz sie po 90 kucykach i pojemnosci 1.4?
sprawdz sobie jakie powietrze zasysa ten Twoj stozek, moze cieple. Ile to auto ma przebiegu? po co grzebanie i docieranie zaworow? sprawdz to o czym mowia koledzy bo jeszcze nie wszystko zrobiles. a moze po prostu za duzo spodziewasz sie po 90 kucykach i pojemnosci 1.4?
ja mam 1.6!probowalem sie z renault 19 1.4 i nissan almera 1.4 obydwa sa szybsze od mojej hani i obydwa to stare dwuzaworowe smieci!!!!sam juz nie wiem!!mam jej tak dosc ze wkoncu ja zezlomuje!!!!!!!!!!!!:(
Wydaje mi się, że trochę źle kombinujesz. Nie masz jakiegoś pewnego mechanika w swojej okolicy który by Ci tam zerknął?
Sprawdzałeś kompresję? Ten rozrząd, zawory, zapłon są 100% ok ustawione? Wydech nie jest czasem przytkany? Masz katalizator? Filtry powietrza i paliwa są ok? Jedź na diagnostykę sprawdzić spaliny, być może sonda coś świruje.
Gdybyś chciał złomować daj znać, dam Ci za nią więcej niż na złomie ;)
Wydaje mi się, że trochę źle kombinujesz. Nie masz jakiegoś pewnego mechanika w swojej okolicy który by Ci tam zerknął?
Sprawdzałeś kompresję? Ten rozrząd, zawory, zapłon są 100% ok ustawione? Wydech nie jest czasem przytkany? Masz katalizator? Filtry powietrza i paliwa są ok? Jedź na diagnostykę sprawdzić spaliny, być może sonda coś świruje.
Gdybyś chciał złomować daj znać, dam Ci za nią więcej niż na złomie ;)
w szwecji nie ma zbyt dobrych mechanikow!filtry wszystkie nowe,nowe swiece rozrzad jest ok,zaplon ok,bylem dzis w serwisie hondy i nic nie znalezli!powiedzial ze moze byc kat przytkany,wiec dzis go wyciolem,ale dalej jest to samo´!mnie sie wydaje ze to przez ten stozek ale narazie nie mam jak tego sprawdzic bo nie mam obudowy na zwykly filtr(taka juz kupilem)
Stożek napewno aż tyle mocy Ci nie zabiera, chyba, że jest jakimś strasznym chłamem, albo masakrycznie przybrudzony.
Kurde ciekawa sprawa.
A kopci, pali olej? Z temp wszystko ok? Nie ma oleju w chłodnicy?
Stożek napewno aż tyle mocy Ci nie zabiera, chyba, że jest jakimś strasznym chłamem, albo masakrycznie przybrudzony.
Kurde ciekawa sprawa.
A kopci, pali olej? Z temp wszystko ok? Nie ma oleju w chłodnicy?
nie kopci´,nie bieze oleju,temp.ok,nie ma oleju w chlodnicy,i co jest dziwne ze nie ma roznicy czy jade sam czy w 5 osob,moc jest taka sama!ten stozek mi sie nie podoba!wczoraj w chondzie gadalem z mechanikiem,sam ma civic ten starszy model ale 160km powiedzial ze tez mial taki problem!przyczyna u niego bylo ze rura od stozka do kolektora byla za dluga i go mulilo,ale patrzyl na moja i powiedzil ze powinno byc ok powiedziall ze w sam raz!wiec ja juz sam nie wiem w poniedzialek pojade zamowic obudowe filtra i zobaczymy co bedzie po zlozeniu!
EE, pieprzenie jakieś, za długa rura nie może aż o tyle zmulić samochodu.
Zdejmij ten stożek i jedź się przejedź kawałek bez filtra, tylko nie po szutrze :cool:
tlumi nie pierdzi ( albo cos z wydechu generalnie?? ) mnie sie rozpadl tlumik to stracilem cala moc,
kopci co ?
reset komputera zapodaj, tak kontrolnie
filtr powietrza zmieniony ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.