Matt_Btw
07-07-15, 11:41
Heloł.
Pytanie może i banalne ale wykraczajace poza mój obszar wiedzy. Otóz mam kolektor wydechowy custom, który ma sonde wbitą w jeden kanał (4-ty od strony rozrządu) bodaj identycznie jak w chinskich 4-2-1. Problemem jest przelewanie, dosc mocno smierdzi benzyną, zwłaszcza na ssaniu, gdzie wyraźnie słychać też wg mnie spalanie stukowe. Podczas szybkiej zmiany biegu lub odpuszczenia gazu przy ok 5-6 tys potrafi ładnie strzelić z wydechu niespalone wcześniej paliwo. Oczywiście odbija sie to na zużyciu, D15Z6 ze skrzynią FD4.437 spala w mieście ok 9l/100. Pytanie jest następujące: Czy można zmniejszyć ten efekt korekta na aparacie zapłonowym, czy raczej pozostaje tylko przeróbka kolektora na odczyt sondy ze wszystkich kanałów ? Dla przypomnienia, ten silnik ma tylko jedną sondę. :)
Pozdrawiam
Pytanie może i banalne ale wykraczajace poza mój obszar wiedzy. Otóz mam kolektor wydechowy custom, który ma sonde wbitą w jeden kanał (4-ty od strony rozrządu) bodaj identycznie jak w chinskich 4-2-1. Problemem jest przelewanie, dosc mocno smierdzi benzyną, zwłaszcza na ssaniu, gdzie wyraźnie słychać też wg mnie spalanie stukowe. Podczas szybkiej zmiany biegu lub odpuszczenia gazu przy ok 5-6 tys potrafi ładnie strzelić z wydechu niespalone wcześniej paliwo. Oczywiście odbija sie to na zużyciu, D15Z6 ze skrzynią FD4.437 spala w mieście ok 9l/100. Pytanie jest następujące: Czy można zmniejszyć ten efekt korekta na aparacie zapłonowym, czy raczej pozostaje tylko przeróbka kolektora na odczyt sondy ze wszystkich kanałów ? Dla przypomnienia, ten silnik ma tylko jedną sondę. :)
Pozdrawiam