romekex
05-07-15, 22:40
witam niebawem bede robil przejscie na obd1 co by sie pozbyc w d14z2 imma ktore ktos uchlal drugiej sondy poniewarz nie ma katalizotara itp itd kto ma polifta ten zna temat zapewne
co by zejsc z kosztow mam dostepne komp p1j e11 niebieskie kostki oraz ssacy i aparat z tego tez modelu
pytanie 1 czy da sie w tym kompie ominac immo by sie chec nie palil blad kodu 0
pytanie 2 ktory aparat zastowac ten przy ktorym pracowal ecu p1k czy szuakac aparatu od b7 z seri tdu?
pytanko 3 ma ktos moze gotowe mapy na epromie do d14z2
czy moze zostawic mapy od d14a5 ? ma szalu mocy mi nie zalezy tylko na tym by to dzialalo poprawnie i nie wyskakiwal zaden blad
a i jeszcze jedno mam do dyspozycji dwa silniki d13b2 po przebiegu 147tkm z niemca i d14z2 jakies sugestie ktory zostawic ? obydwa sprawdzone na 5 z plusem ,auto ma jezdzic do pracy na zakupy i mi tu o zadnych d16 padlinach nie marudzic ;)
jeszcze mi taka glupota przyszla na mysl co by wziac dol od d13b2 ( wypukly tlok ) a glowice od d14z2 tylko jakie tam cr wyjdzie to pojecia nie mam
co by zejsc z kosztow mam dostepne komp p1j e11 niebieskie kostki oraz ssacy i aparat z tego tez modelu
pytanie 1 czy da sie w tym kompie ominac immo by sie chec nie palil blad kodu 0
pytanie 2 ktory aparat zastowac ten przy ktorym pracowal ecu p1k czy szuakac aparatu od b7 z seri tdu?
pytanko 3 ma ktos moze gotowe mapy na epromie do d14z2
czy moze zostawic mapy od d14a5 ? ma szalu mocy mi nie zalezy tylko na tym by to dzialalo poprawnie i nie wyskakiwal zaden blad
a i jeszcze jedno mam do dyspozycji dwa silniki d13b2 po przebiegu 147tkm z niemca i d14z2 jakies sugestie ktory zostawic ? obydwa sprawdzone na 5 z plusem ,auto ma jezdzic do pracy na zakupy i mi tu o zadnych d16 padlinach nie marudzic ;)
jeszcze mi taka glupota przyszla na mysl co by wziac dol od d13b2 ( wypukly tlok ) a glowice od d14z2 tylko jakie tam cr wyjdzie to pojecia nie mam