Bizon301
03-07-15, 23:16
Witajcie.
Zakupiłem sobie takie cudeńko. Jest to moja pierwsza Honda, ale drugi Japoniec w życiu. Chciałem zupełnie inne autko, ale jak karnełem się nią pierwszy raz to już wiedziałem, że to jest to. Niestety ma trochę wad, i tematów do wyprostowania.
Pierwsza rzecz to jakiś "Owners manual". Podobno jak czegoś nie ma w goooglu to nie istnieje. A tutaj parę dni wertowania stron ( nawet tych w Pasztu :), i lipa.
Następna rzecz to wtyczka diagnostyczna, gdzie tego szukać, i jak to wygląda? Szukałem czegoś w stylu OBD, ale coś mi mówi że to nie będzie takie proste...
Muszę "pogadać" z kompem bo pali się kontrolka ABS, co prawda zlokalizowałem podejrzanego w postaci czujnika tylnego koła, ale wolę jeszcze się upewnić. Do tego czasami gdy depnę delikatnie szarpie. Co pewnie jest skutkiem "zachwaszczenia" czegoś w układzie paliwowym, bo sądząc po stanie klem akumulatora, poprzedni właściciel nie wiedział nawet jak się maskę otwiera.
Do wyprucia jest stary alarm. Jakieś drobnostki w stylu centrala, i ogrzewania tylnej szyby.
No, i oczywiście wymiana płynów ustrojowych wraz z filtrami, plus wymiana rozrządu. To ostatnie jest chyba najpilniejsze, bo podejrzewam jest jeszcze oryginalny.
Silnik w Logo jak wyczytałem jest D13B7, dość bogato opisany w necie, czyli z wymianą rozrządu powinienem sobie poradzić.
Tyle na razie.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie, i wskazówki.
Zakupiłem sobie takie cudeńko. Jest to moja pierwsza Honda, ale drugi Japoniec w życiu. Chciałem zupełnie inne autko, ale jak karnełem się nią pierwszy raz to już wiedziałem, że to jest to. Niestety ma trochę wad, i tematów do wyprostowania.
Pierwsza rzecz to jakiś "Owners manual". Podobno jak czegoś nie ma w goooglu to nie istnieje. A tutaj parę dni wertowania stron ( nawet tych w Pasztu :), i lipa.
Następna rzecz to wtyczka diagnostyczna, gdzie tego szukać, i jak to wygląda? Szukałem czegoś w stylu OBD, ale coś mi mówi że to nie będzie takie proste...
Muszę "pogadać" z kompem bo pali się kontrolka ABS, co prawda zlokalizowałem podejrzanego w postaci czujnika tylnego koła, ale wolę jeszcze się upewnić. Do tego czasami gdy depnę delikatnie szarpie. Co pewnie jest skutkiem "zachwaszczenia" czegoś w układzie paliwowym, bo sądząc po stanie klem akumulatora, poprzedni właściciel nie wiedział nawet jak się maskę otwiera.
Do wyprucia jest stary alarm. Jakieś drobnostki w stylu centrala, i ogrzewania tylnej szyby.
No, i oczywiście wymiana płynów ustrojowych wraz z filtrami, plus wymiana rozrządu. To ostatnie jest chyba najpilniejsze, bo podejrzewam jest jeszcze oryginalny.
Silnik w Logo jak wyczytałem jest D13B7, dość bogato opisany w necie, czyli z wymianą rozrządu powinienem sobie poradzić.
Tyle na razie.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie, i wskazówki.