PDA

Zobacz pełną wersję : Olej B18c4 z przebiegiem 270tys



leigimas
02-07-15, 11:23
Witam
Pacjent to B18c4 suche zdrowe z przebiegiem 270tys km lata na Shell Ultra racing 10w60 i teraz pytanie zostac przy tym oleju czy zalać Valvolinem, motulem czy mobilem?
Co do stylu jazdy to auto nie używane do sportu, lecz na codzien ale lubię kręcić wysoko, nie do odcięcia ale wysoko i dość częśto mi sie to zdarza :D
Druga kwestia
-10w60?
-10w50?
-10w40?

Filtr oleju padło na Mann.

cosmo-pl
02-07-15, 14:15
Ile bierze na 1000 km tego oleju. Gdzie głównie autem jeździsz??

leigimas
02-07-15, 14:28
Dokładnie nie jestem w stanie stwierdzić ile Pali na 1000km bo autem zrobiłem 800km od jego kupna i nic nie zeszło oleju na razie, poprzedni własciciel twierdził że od wymiany do wymiany nie dolewał:D
Auto do jazdy nacodzień ale do pracy niem nie dojerzdzam ponieważ na dojazdy do pracy mam civic MA9 w LPG:D Wiec przeważnie auto używane weekendowo.

cosmo-pl
02-07-15, 17:35
To jest dobry olej w dobrej cenie. Też sportowy, jak będziesz miał takie zacięcie z tym autem.

http://olejefuchs.pl/fuchs-titan-race-pro-s-10w50-1ltr.html

Kup sobie od razu go więcej na wszelki wypadek. Jakbyś jednak trochę dolewał.

leigimas
02-07-15, 20:35
Przewiniła mi sie kiedyś ta marka oleju ale zupełna cisza na forum o niej...

rafsio
02-07-15, 22:59
Ja bym zalał Motul lub Valvoline 10W40

cosmo-pl
02-07-15, 23:26
Przewiniła mi sie kiedyś ta marka oleju ale zupełna cisza na forum o niej...

Jak czytałeś forum, to wiesz kto się na olejach zna ;) Powodzenia ;)

fełtek
03-07-15, 07:18
Ja mam 270 tys i kupiłem z zalanym Motul 10w40.
Po sprawdzeniu ze bierze nie cały litr zmieniłem na 5w40 elf. Gdy się okazało ze jego bierze jeszcze mniej następna wymiana na 5w50 valvoline vr1 Racing i teraz nie pobiera nic! Polecam ów valvoline!

leigimas
03-07-15, 23:24
Też jestem za Valvoline teraz pytanie 5w50 czy 10w60?

qureku.
04-07-15, 01:57
10w60 to polsyntetyk

cosmo-pl
04-07-15, 09:38
Też jestem za Valvoline teraz pytanie 5w50 czy 10w60?

Tak i kupisz półsyntetycznego, zamiast porządnego PAO/Ester ... Zaraz się też jeszcze dowiesz, że Ci dukaty polecą z rury. 10W60 nie nadaje się do tego silnika, poza mocnymi zastosowaniami torowymi.. Rób jak uważasz.

szastal
04-07-15, 11:14
Mi po remoncie mechanik zalecił 10w60, nic nie dolewam a zaraz będzie wymiana, ale rób jak uważasz

ElDiablo1212
04-07-15, 12:40
Do normalnej jazdy 5w50 valvoline vr1. Zrobiłem już dwie wymiany ogółem 15k km, i nic oleju nie ubyło, a jak ubyło to niewidoczna ilość. Poleciłem go kilku osobom i tez są zadowolone :D

cosmo-pl
04-07-15, 20:40
Fuchs, o którym mowa, jest mniej więcej dwa razy droższy od VR1, i zupełnie inna półka olejów. Także nie ma w ogóle co porównywać.


Mi po remoncie mechanik zalecił 10w60, nic nie dolewam a zaraz będzie wymiana, ale rób jak uważasz

Osobiście nie znam mechanika, który znałby się na olejach.

leigimas
04-07-15, 21:42
Może wypowie sie ktoś kto ma zalane B18 FUCHS TITAN RACE PRO S 10W50?

Tak na prawde biore pod uwage tego Fuchs 10w50 i 5w50 valvoline vr1.


Do normalnej jazdy 5w50 valvoline vr1. Zrobiłem już dwie wymiany ogółem 15k km, i nic oleju nie ubyło, a jak ubyło to niewidoczna ilość. Poleciłem go kilku osobom i tez są zadowolone :D

U mnie auto nie będzie używane w sporcie jest jeżdżone na codzien ale mam cholernie cieżką noge choć jestem mały gabarytów ale lubie czesto wykorzystywać Vtec'a:D

ElDiablo1212
04-07-15, 23:06
Sportowo użytkowanie auta w sensie 1 bieg 2 bieg i ciągle 7000 obrotów ;). I o 1/4 nie pisze bo tam tak mocno silnik nie dostaje po du... Ja też mam ciężką nogę i lubię słyszeć vtec'a nawet w trasie :D

qureku.
05-07-15, 02:28
Sportowe zastosowanie,to znaczy rezanie samochodu na torze w sesjach znacznie dluzszych niz przeciagnie silnika 1 i 2 biegu

leigimas
05-07-15, 12:08
To co może wypowie sie ktoś kto ma zalane B18 FUCHS TITAN RACE PRO S 10W50?


Tak na prawde biore pod uwage tego Fuchs 10w50 i 5w50 valvoline vr1.

cosmo-pl
05-07-15, 22:51
To są dwa zupełnie inne oleje. Valvo to jest olej na 5000-6000 dla lubiących starty spod świateł. Raczej do zwykłych silników. Fuchs to mniej więcej 300V Motula, CFS nano Millersa. Możesz też spokojnie wybrać 5W40 tylko, że już nie jest w promocyjnej cenie. Estry to maksymalna ochrona przed zrywaniem filmu olejowego. Ogólnie olej o sportowym zacięciu, półprofesjonalny. Valvo to półsport dla amatorów. Prawda jest taka, że jeden i drugi wymaga dogrzania i zaczyna działać w pewnej temperaturze. Chcesz olej do zwykłego ścigania, weź Motula X-Cessa. Tyle w temacie. Szkoda to dalej wałkować.