PDA

Zobacz pełną wersję : Co przerobić w masce



FOREST
19-10-05, 23:32
Witam

Mam civica z silnikiem VTEC a maske mam z wersji bez vteca. Widoczne są ślady zarysowania na silniku od tej maski. Szukam oryginalnej maski lub maski z garbem od crxa ale nigdzie nie moge znaleść. Czy jest jakiś patent aby dorobić ten garb, lub coś w to miejsce ??

Dodam że maska wygląda tak że boki są wyżej a środek wklęsły, a powinno być na odwrót lub powinien być ten garb jak w crx.

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Pati
19-10-05, 23:43
domyslam sie ze masz 4gen. wiec albo zakladasz maske z garbem od ED7, albo zakladasz maske od iVT. pamietaj jednak ze iVT mialo przy okazji inne lampy, a co za tym idzie jest inna listwa pod lampami.
z gładkiej maski jak zdejmiesz wygłuszenie i pozbędziesz się osłony paska rozrządu, wszystko powinno pasować.

Arv
19-10-05, 23:46
Czyli masz 4gena model EDxxx z silnikiem B16A1?? JEśli tak to maska z garbem Ci nie pomorze. Albo opuścisz jakoś silnik albo znajdziesz maskę Vtecową. Wysłąłem CI namiary na PW.

FOREST
20-10-05, 00:04
tak jest to 4 gen B16A1. Kolesie już coś kombinowali bo macha ma powycinane od srodka juakby wsporniki w tym mniejscu gdzie ociera. I wnioskowałem że macha z garbem była by dobra.

Dałaem już ogłoszenie na paru portalach że kupie taką maskę ale nikt się nie zgłosił narazie

Arv
20-10-05, 00:10
Spróbuj u Wojtka, do którego dałem Ci namiar. Jeśli nawet nie ma, to może wiedzieć kto ma, bo siedzi mocno w temacie częsci do 4gena i IIgena CRX. Zawsze możesz powiedzieć mu że szukasz i możliwe że za parę dni Wojtek ją będzie miał :grin:

FOREST
20-10-05, 00:15
ok dzieki postaram się skontaktować.

Czyli innego wyjścia nie mam jak tylko znaleść oryginalną vtecowską machę.

Arv
20-10-05, 00:28
Słuchaj, a jak masz silnik zamocowany?? Pewnie masz wspawane mocowania od EE9 czy EE8?? Mój kumpel wsadził do CRXa ED9 B16A1 właśnie i pasuje wszystko bez wycinania do serynej maski, tylko że on ściągnął sobie taki kit poduch z USA. To cholernie dobra rzecz, bo raz że nie trzeba ciąć ani spawać, a dwa to można silnik zmieścić pod seryjną maskę.

Pati
20-10-05, 00:29
Arv - widzialem B16 w sedanie z całkiem plaska maska - usunięta osłona rozrządu i nic nie obcierało.
przy masce z iVT powinienes przy okazji zmienic lampy na te z iVT.

Arv
20-10-05, 00:36
Tak Pati, jak już napisałem jest to możliwe, wszystko zależy jak silnik został zamocowany. Conan kupił ED9 z B16A1, mocowania silnika były przespawane z EE9 i była tam wklęsła, płaska karbonowa maska z wyciętymi na środku wzmocnieniami i wszystko się ładnie składało. Tylko że Forest pisze, że ma wycięte i dalej trze...

FOREST
20-10-05, 14:57
to teraz powiedzcie mi czy ja mam lampy od ivt czy nie http://kat.fc.pl/klubowicze/foto/forest/1.jpg jak nie to czym one sie róznią ??

Pati
20-10-05, 15:00
masz normalne lampy. w iVT były takie:
http://images4.fotki.com/v40/photos/2/29742/398226/030830_24-vi.jpg

FOREST
20-10-05, 15:11
to teraz powiedzcie mi jeszcze jedno. Jak moge się dowiedzieć czy buda jest od ivt czy ktoś nie zrobił swapa

LIO
20-10-05, 15:14
buda ma swoje numery, (numer VIN) w niej zapisany jest rodzaj nadwozia i bedziesz wiedziec, czy to bylo ivt czy nie

FOREST
20-10-05, 15:18
no ok to jak moge poznac po tym numerze ??

LIO
20-10-05, 15:24
wstaw tu poczatek tego numeru VIn, albo wyslij go do Pati'ego na PW to ci poda

FOREST
20-10-05, 15:27
JHMEE93800S........

Pati
20-10-05, 15:29
iVt. miala dzwona wiec zalozyli tanio i szybko dostępny przód.

FOREST
20-10-05, 15:41
czyli nawet jak dostane maske to bede musiał ją dopasowaywać pod światła, albo szukać świateł od ivt. Tak więc może bardziej oplacalne jest przerobienie tej maski ??

Pati
20-10-05, 15:45
1. bedziesz musial kupic lampy, listwe pod lampy, maske i pewnie pas przedni od iVT zeby to wyglądało jak iVT
2. kupujesz maske z garbem, zdejmujesz osłone rozrządu i jeździsz.

FOREST
20-10-05, 15:47
ok dzięki.

Dzisiejszego dnia dowiedziałem się bardzo dużo o mojej Hani. Jeszcze raz dziekuje

Pati
20-10-05, 15:49
prosz...

elmer
20-10-05, 16:10
Przecież w B16A1 "osłona" rozrządu jest częścią pokrywy zaworów, czy nie?

Pati
20-10-05, 16:12
jest. trzeba ją urżnąć.

elmer
20-10-05, 16:23
Do czego zmierzam - że pod maską od 1.6i-16 (od ED z garbem) B16A nawet z urżniętą osłoną nad rozrządem nie będzie się mieścił (maska będzie się opierała na silniku). Chyba że zdejmiesz całą pokrywę zaworów :lol:

Pati
20-10-05, 16:26
jak pisalem wczesniej - widzialem sedana z całkiem płaską maską i b16 sie zmiescilo...

elmer
20-10-05, 16:51
No ok, ale to kwestia zamocowania silnika albo wycięcia wzmocnień z takiej maski.

Arv
20-10-05, 18:22
DZisiaj był u mnie Rudolf, kolega który wsadziłu siebie B16A1 do ED9. Jego silnik siedzi duuużo niżej niż mój. Patrząc z boku nie wystaje prawie wogóle ponad błotniki, w porównaniu do mojego, który wystaje sporo. NIE MA BATA ŻE SIĘ ZMIEŚCI POD SERYJNĄ PŁASKĄ MASKĘ jeśli siedzi w budzie EE9 na oryginalnych mocowaniach!!! A z tą osłoną to nie kumam, B16A1 ma taki dekiel że osłona rozrządu jest na takim samym poziomie co cały dekiel.
Widocznie ten sedan który widziałeś Pati miał obniżony silnik względem seryjnego jego położenia.

przemir
20-10-05, 18:33
ja mam forme do maski z garbem na lapy od ED jak by cos udostepnie /nie jakas super ekstra tzw homemade /
i 1 lampe od ivt :D

Pati
21-10-05, 09:10
Arv - czyli ze poduszki do swapa, np HaSporta osadzają niżej silnik? możliwe że przez to sie im mieszczą...