Zobacz pełną wersję : uszczelniacze zaworow b16a2
Witam , Mam problem prawdopodobnie z uszczelniaczami , mechanicy robily remont silnika wymiana wszystkiego w glowicy uszczelniacze ,docieranie zaworow oraz planowanie , po przejechaniu ponad tysiaca km zaczelo kopcic z rury , sciaglem kolektor wydechowy i zobaczylem ze z 3 zaworow od gory cieknie olej , oto foto jakie udalo mi sie zrobic , jest tylko do gury nogami, jaka moze byc przyczyna takiego wycieku ? uszczelniacze nowe aso , moze mechanik pomylil wydechowy z ssacym ??
http://images32.fotosik.pl/322/48b3d3120273d86d.jpg (www.fotosik.pl)
... są oddzielnie pakowane, potem rzeczywiście cieżko ordóżnić a niestety czynnik ludzki zwiększa ryzyko:(
zawory masz OEM?
tak uszczelniacze oem , dziwne ze ciekna tylko 3 . jest mozliwosc wymiany tych uszczelniaczy porzadnie bez sciagania glowicy czy lepiej sciagnac ?? tzn silnik jest na gwarancji wiec robote mam za darmo a uszczelniacze kupie jescze raz nowe.
rzeczywiście cieżko ordóżnić
Ciężko nie ciężko, uszczelniacze są opisane, więć wystarczy się przyglądnąć.
dokladnie. jedne maja czarna, drugie białą sprężynkę. dodatkowo na górze jest opisany jako IN i EX, czyli odpowiednio dolotowy i wydechowy.
Mozna wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy.
Jasne, że można wymienić, trochę większa męczarnia ale wykonalne
witam , uszczelniacze wymienione bez sciagania glowy ale problem pozostal :( co moze byc jeszcze przyczyna ?
przed awaria tzn dziura w tloku i krzywa korba wszystko bylo ok a teraz cieknie z prawie kazdego usczelniacza <widac to po zdjeciu kolektora wilgotne prowadnice>
ogolnie oleju ubywa malo a dymi tylko podczas postoju po ostrzejszym palowaniu sprzeta.
Co moze byc problemem ?? moze zakup uzywanej glowicy z b16 ?? lub wymiana prowadnic oraz zaworow ??
moze ci sie zawory spotkaly z tolokiem --> pokrzywily sie --> zrobily za duze luzy w prowadnicach
jakby sie nawet minimalnie pokrzywily to nie mialby kompresji na cylindrach, albo by dyrastycznie spadła
to co moze byc przyczyna ? lepiej kupic uzywana glowe czy wymieniac prowadnice ?
to co moze byc przyczyna ? lepiej kupic uzywana glowe czy wymieniac prowadnice ?
a była sprawdzana szczelność głowicy przed montażem w wyspecjalizowanej firmie?
jeśli ostro pałujesz engine to może przegrzałeś i ścianki w głowicy popękały lub prowadnice.
Ja bym kupił głowice, co fabryka to fabryka
pozdr
ZZ
a same prowadnice mozna wymienic ?? zawory musza byc nowe ??
no jak masz skrzywione min zawory to co ci po samej wymianie prowadnic
ale spr sprezanie
wszystki wydechowe wadpie ze by byly skrzywione a zreszta komprecha by ucekala . jak juz wymieniac to nowe zawoey i prowadnice
jeśli ostro pałujesz engine to może przegrzałeś i ścianki w głowicy popękaływidziales w zyciu choc jedna peknieta glowice b16?
Hm, no nie widziałem.
Ty też nic mądrego nie napisałeś, chłopak się pyta więc dyskutujemy, jak masz jakiś pomysł to coś mu poradź
nie mam pomyslu dlaczego po zaworach plynie olej. na razie doradzam mu, zeby nie sugerowal sie tym, co piszesz.
mam natomiast pomysl taki jak w moim silniku - wymienic wszystko na nowe :D brakuje jeszcze tylko zaworow.
http://img141.imageshack.us/img141/2061/supertechcv5.jpg
sprawa sie nieco wyjasnila , winowajca okazalo sie turbo ktore popuscilo calkowicie na uszczelnieniech tak ze kapal olej , auto juz nie kopci itd , tubo zdemontowalem i zalozylem seryjny kolektor , po dluzszej jezdzie sciaglem kolektor aby sprawdzic czy grzybki zaworow sa zaolejone i okazalo sie ze sa suchutkie, jak to mozliwe ze po zdemontowaniu turbo juz nie cieknie z uszczelniaczy ?? moze bylo za doze podcisnienie itd ?mozliwe ze olej lecial z turbo i dostawal sie pod zawory ?? czesc zimna turbiny wczesniej byla raczej sucha dopiero po awarji byl w niej olej.
mozliwe, ze nie miales restryktora na wlocie oleju do turba, albo miales za duzy i turbo dostawalo za duzo oleju
co to jest ten restryktor ?? ale z kad sie wzial olej na zaworach ?
restryktor ogranicza ilosc oleju dostarczanego do turbosprezarki. taka zwężka.
ale z kad sie wzial olej na zaworach ?nie mam pojecia. na pewno nie z turba, bo silnik musialby chyba ssac wydechem :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.