PDA

Zobacz pełną wersję : EM 2 przedlift 2002 D17A8



koszyk
15-06-15, 20:11
Witam,

kupiłem w zeszłym tygodniu EM2 przedlifta... i niestety napotkałem się na problem z "przedwczesną" odcinką...
Czytałem już kilka tematów, i dowiedziałem się, że niektóre modele miały procedurę startu przed v tec ustawioną... powiedzmy te 4.5k rpm. U mnie natomiast jest D17A8 non v tec.. wygląda to tak, ze zarówno na postoju jak i podczas jazdy odcina silnik przy 5,6k rmp... Zrobiłem test ECU programem SCAN MASTER i nie pokazało błędów... Nie wywala CHECK-a... obie sondy OK... brak jakichkolwiek błędów...

Jak myślicie co to może być...? Pozdrawiam i liczę na pomoc :D

DRIVERRS
15-06-15, 20:18
Kod silnika sie zgadza?

koszyk
15-06-15, 20:27
https://lh3.googleusercontent.com/37aicqqXJ32LZZdOHPi5QXzJkSgZ_eaieA4iSqDRgMg=w903-h677-nohttps://lh3.googleusercontent.com/IFDjZGtgx_JIKiTqKSiaU1jjdVERF10RmWbzvgep8fo=w903-h677-no

wg mnie jest ok... numerki pasują... a jakby było inne ECU to immo by nie działało... Może to rozrząd?

DRIVERRS
15-06-15, 20:35
Oby tabliczka na bloku, nie byla przeszczepiona bo taki patent tez ktos tu mial...
Kod kompa dla D17a8 to PLM, sprawdz sobie co tam siedzi bo immo mozna przerobic/usunąć.

koszyk
15-06-15, 21:34
do kompa się dokopałem.. teraz trzeba go wyciągnąć, tylko jak... ale to jutro po pracy...
wygląda na to, że tylko schowek był ruszany, po śrubkach... reszta oryginał wiązki nie popierdzielone, zatrzaski wszystkie ok.
W jajku jakoś bardziej przystępne to wszystko jest :)

Gohan111
15-06-15, 21:56
Tabliczka wydaje się być ok, u mnie po dokładnym przyjrzeniu się było widać że są 2 płytki jakby na siebie nałożone/naklejone.

surian
16-06-15, 08:25
do kompa się dokopałem.. teraz trzeba go wyciągnąć, tylko jak... ale to jutro po pracy...
W jajku jakoś bardziej przystępne to wszystko jest :)

Ja kompa w zeszłym tygodniu wyciągałem i zakładałem chyba z 10 razy. :)

1. Otwierasz schowek i wyciskacz ograniczniki po czym CI fajnie wyjdą.
2. okręcasz wszystkie widoczne wkręty z listwy u dołu schowka.
3. zdejmujesz cały schowek
4. odkręcasz taka jakby blaszkę z dziurkami, która idzie tam gdzie przykręcony był schowek.
5. wyjmujesz ją
6. odpinasz wtyczki
7. masz już 100% dostępu
8. odkręcasz najwyższą śrubę od kompa, a resztę popuszczasz, bo możesz wtedy wysunąć kompa do góry, ( ja je odkręciłem ale wnioskuje ze nie musisz) moje powpadały za wykładzinę więc uważaj :D
9. musisz wymanewrować kompem bo jest trochę wąsko, ale bez problemu wychodzi i wchodzi.

koszyk
16-06-15, 18:24
To teraz tak...

komp 100% PLM czyli od tego zestawu... nie wyciągałem kompa ale wziąłem kamerę na kiju z pracy :P

Bawiłem się trochę SCAN MASTEREM i wyszło szydło z wora :P
Otóż zegary przekłamują... na obrotomierzu jest 5600 rpm a na kompie 6900rpm.

Jaka może być przyczyna i co z tym fantem zrobić... Czy to wina jakiegoś czujnika czy zegarów.. a może od razu zmienić zegary na poliftowe?