Zobacz pełną wersję : Amortyzatory i sprezyny do civic Em2
magnus8891
15-06-15, 18:49
Witam
chciałbym kupic nowe amortyzatory i sprezyny obnizajace do mojego civic em2
a kompletnie nieznam sie na tym
czy ktos mogl by mi doradic jakie mam kupic amorki i sprezyny
z gory dzieki
piotrr1987
15-06-15, 20:20
Ja miałem sprężyny HR i bardzo polecam :-)
magnus8891
15-06-15, 21:01
ktos jeszcze poleci dobre amortyzatory i sprzezyny obnizajace
ktos jeszcze poleci dobre amortyzatory i sprzezyny obnizajace
Jak chcesz niżej poszukaj sobie Zawieszenia Gwintowanego :)
michal9049
15-06-15, 22:33
Seryjne amortyzatory długo nie pociągnął na krótszych sprezynach że względu na zmniejszony zakres amortyzatora. Trzeba się zaopatrzec w amor o skroconym skoku. Sprężyny to jedynie H&R albo MTS równo na nich siada. Gwint to temat rzeka i bardzo kosztowny zabieg. Dobry gwint trochę kosztuje. Moim zdaniem jeżeli nie planujesz zwiększać mocy tzn. Swap na K20 to gwintu nie wsadzaj bo go nie wykorzystasz, em2 ma 120hp więc dobry amor i sprężyna zrobią swoje za i wiele mniejsze pieniądze.
Raczej jak wsadzisz gwint to nie wykorzystasz mocy K20 :p a 120km wystarczy do toczenia się na glebie ;)
Jaki polecicie amor do sprężyn h&r? Mam fabryczne amory i mam przez to głuche pukanie, a podobno jest to spowodowane tym, że założono sprężyny h&r na fabryczne amory... Od razu zapytam ponieważ dzisiaj rano zauważyłem, że przy obciążeniu tyłu słychać jakby coś pompowało i to dosyć głośno. Tak jakby amory głośno działały. Jakiś pomysł? I czy magiel może bardziej pukać jeśli jest tył bardziej obciążony? Wydaje mi się, że łączniki stabów mam do wymiany na tyle bo przód został wymieniony.
W niedługim czasie wyciągam od siebie sprężyny Eibach Sportline
Jeżeli zainteresowany to pisz.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
W niedługim czasie wyciągam od siebie sprężyny Eibach Sportline
wyciągasz bo za nisko/coś nie tak czy z innego powodu?
Gwint wkładam. Wiec sprężyny sprzedaje. U mnie jeździły na seryjnych amortyzatorach przez 2 lata i nic się nie działo.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Tak to wyglądało.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/02/74feac0a235a159083c174f1cd4a2f9d.jpg
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Żeby nie zakładać podobnego wątku, powiedzcie (bo gleba glebie nie równa) warto choć ciut obniżać i utwardzać zawieszenie EM2? Totalnie lanserskiej gleby nie chcę, z krawężnikami i dziurami cackać się nie zamierzam :D Ale tęskno mi troszkę do tej wyczuwalności drogi i szybkiej reakcji na kierownicę, którą miałem w EJ9 (na zwykłej serii). Powoli zaczynam przyzwyczajać się do prowadzenia EM2, ale czy da się uzyskać jakiś kompromis?
Eibach Prokit plus rozporki i jakos to zacznie jezdzic wtedy. Ewentualnie H&R ale bedzie wstedy sztywniej. Najlepszym (ale i najdorozszym) rozwiazaniem jest gwint.
A czy takie delikatne obniżenie o 15mm i lekkie utwardzenie dałoby jakiś efekt? W gwint nie chcę inwestować, a po drugie auto ma się nadawać do jazdy po naszych zróżnicowanych nawierzchniach bez cackania.
nie spotkalem sie z obnizeniem o 15mm. Najmniejsze dostepne to zdaje sie 30mm. Jaki jest sens obnizac samohod o 15mm? nawet tego nie zauwazysz. Eibach Prokit ponoc fajnie sie spisuje i nie jest to beton.
Dzięki za uświadomienie. Te 3cm jak się domyślam pewnie bywają u pierdliwe przy krawężnikach i leśnych drogach. Zostaje więc przy serii bo w sumie to dupowóz do codziennego użytku.
do ja też do wątku dorzuce swoje pytanie :D
a mianowicie, czy po obniżeniu około -30/-40 do usunięcia negatywu wystarczy to ? -> http://www.powerflex.pl/p/67982/1775/tuleja-poliuretanowa-powerflex-poweralign-camber-bolts-pfa100-14-camber-bolts-poweralign-street.html
Szukałem na forum odpowiedzi, ale żadnej jednoznacznej nie znalazłem, bo wszyscy przeważnie właściciele EMek modyfikują całkowicie zawieszenia tzn.gwinty, regulowane wahacze, stabilizatory itd..
Dzięki za uświadomienie. Te 3cm jak się domyślam pewnie bywają u pierdliwe przy krawężnikach i leśnych drogach. Zostaje więc przy serii bo w sumie to dupowóz do codziennego użytku.
Bez przesady da sie na takim obnizeniu normanie uzytkowac samochod, oczywiscienie podjedziesz juz pod kraweznik 20 cm ale spokojnie w ruchu miejskim mozna jezdzic, ja 1,5 roku tak jezdzilem i bylo ok, Cos za cos :) zwyczajnie trzeba uwazniej jezdzic i tyle :) Seryjnie EMka strasznie pieje wiec te 3 cm mysle ze zdecydowanie poprawiloby wyglad.
do ja też do wątku dorzuce swoje pytanie :D
a mianowicie, czy po obniżeniu około -30/-40 do usunięcia negatywu wystarczy to ? -> http://www.powerflex.pl/p/67982/1775/tuleja-poliuretanowa-powerflex-poweralign-camber-bolts-pfa100-14-camber-bolts-poweralign-street.html
Szukałem na forum odpowiedzi, ale żadnej jednoznacznej nie znalazłem, bo wszyscy przeważnie właściciele EMek modyfikują całkowicie zawieszenia tzn.gwinty, regulowane wahacze, stabilizatory itd..
Oosiscie nie montowałem ale pare osob jedzi na takim zestawie z przodu i sobie chwaliło :) one usuwaja negatywz przodu, z tylu nalezy regulowane cambery wsadzic zeby wyrownac.
Bez przesady da sie na takim obnizeniu normanie uzytkowac samochod, oczywiscienie podjedziesz juz pod kraweznik 20 cm ale spokojnie w ruchu miejskim mozna jezdzic, ja 1,5 roku tak jezdzilem i bylo ok, Cos za cos :) zwyczajnie trzeba uwazniej jezdzic i tyle :) Seryjnie EMka strasznie pieje wiec te 3 cm mysle ze zdecydowanie poprawiloby wyglad.
W ruchu miejskim jeszcze szło by to strawić. Zdarza mi się czasami jechać leśnym duktem stąd wyskoczyłem z tymi 15 mm. Zdaje sobie sprawę, że seryjnie EMka ma japy :) Z tym, że u mnie jakoś nie pieje, mniej więcej jest po równo przód/tył. Autko ciemnego koloru więc siary wielkiej nie ma :D
Głównie zależało mi na prowadzeniu, bo EJ9 prowadziła się nawet na serii tak fajnie gokartowato, lekko, zwinnie no i sztywniej, nie bujała tyłkiem na wybojach. Przy szybkim pokonywaniu ciasnego zakrętu oznajmiała że ma dość łatwo kontrolowalną podsterownością. EMka oznajmia to uciekającą dupcią :D
EMka widać z tego bardziej na komfort jest nastawiona. Pasażerowie (szczególnie starszej daty) z zadowoleniem stwierdzają, że wreszcie nie siedzi się jak na desce. W sumie i ja zaczynam się przyzwyczajać, widać się starzeje :D
Aha, no i to mi w EMce jeszcze pasi, że 5tka jest bardzo użyteczna. Raz, że na tyle elastyczna, że i do 60-70 można zejść, a dwa, na tyle krótka i od 100 w górę ciągnie bez łaski. EJ9 90KM na 5tce stała w miejscu, na autostradzie trzeba było na 4ce dociągać i dopiero do toczenia się wrzucać 5. Raz pamiętam mocno się zirytowałem wyprzedzając jakiegoś wzmocnionego VW Transportera i przy 140 na 5ce po prostu nie mogłem go minąć, trzeba było zredukować. To był ten moment, w którym stwierdziłem, że potrzebuje czegoś mocniejszego :D
Oosiscie nie montowałem ale pare osob jedzi na takim zestawie z przodu i sobie chwaliło :) one usuwaja negatywz przodu, z tylu nalezy regulowane cambery wsadzic zeby wyrownac.
To jak usunąłeś negatyw? na przód też założyłeś regulowane wahacze czy jak ? :D
zapytałem na haparts.pl i modified.pl, czekam na ich odpowiedzi, bo w ofercie nie mają akurat to EMek. Można wiedzieć skąd ty brałeś wahacze ? sprowadzać takie trzeba z USA ?
nie usuwalem bo byl niewielki i nie było sensu bawic sie w regulowane wahacze. Opon nie scinalo a delikatny negatyw nawet przyjemnie wyglada :) W Hapartsie to mozesz pytac, na pewno dostaniesz "dobra" oferte haha. Napisz do Staffa to Ci takie ogarna. Sporo osób na forum oryginalne wahacze przerabiało na takie regulowane i z tego co wiem dobrze to hula :)Nie kupuj tylko zadnej chinszczyzny bo pekaja a gumy wyrabiaja sie bardzo szybko.
U siebie mam eibach sportline na przodzie i na tyle pro kit, szału nie robi,twardo jest ale nie jakoś mega ,więc polecam ,ja mam zamiar i tak gwint wpakować bo powinno być niżej :)
nie usuwalem bo byl niewielki i nie było sensu bawic sie w regulowane wahacze. Opon nie scinalo a delikatny negatyw nawet przyjemnie wyglada :) W Hapartsie to mozesz pytac, na pewno dostaniesz "dobra" oferte haha. Napisz do Staffa to Ci takie ogarna. Sporo osób na forum oryginalne wahacze przerabiało na takie regulowane i z tego co wiem dobrze to hula :)Nie kupuj tylko zadnej chinszczyzny bo pekaja a gumy wyrabiaja sie bardzo szybko.
Kto to Staff? nie znalazlem takiej osoby na forum
No negatyw nie jest duży, około tych 1.75-2", zmieniałem opony na nowe i przy zmianie zauważyłem, że opony które siedzą na aucie są ścięte. Na przodzie ścięte były znikomo, ale były, natomiast tył też nie był jakoś bardzo ścięty, ale mocniej niż na przodzie.
Przekalkuluję sobie ile wyniosą mnie regulowane wahacze lub przerobienie obecnych(tak jak pisałeś), zobaczę czy opłaca się ładować pieniądz w wahacze czy po prostu od czasu do czasu kontrolować stan bieżnika na kapciach.
Karol z modified.pl napisał, że te pasują też do EM2 -> http://www.modified.pl/zawieszenie/wahacze/d2-racing-camber-kit-honda-civic-ep-integra-dc5.html
pasuja od EP3 kazde :) zdecydowanie lepiej zrobic je samemu, musisz poszukac na forum kto to przerabial, mysle ze za niewielkie pieniadze Ci to ktos ogarnie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.