Zobacz pełną wersję : D14Z4 do zagazowania
Witam
Niewiele piszę, bo nic się nie dzieje prawie ;)
Nadszedł czas na gaz...
Mam taką ofertę w rozsądnej cenie:
- Stag 4
- red. Tomasetto lub Zavoli - czytam, że Tomasetto jest "słaby".
- wtr. ACW01, podobno nie warto się pchać w Hany, a i jakość już nie ta, jak czytam tu i ówdzie
Silnik pełna seria, jak igła. Nie zamierzam nic podkręcać. Pali mi 8,5 w mieście.
Będę wdzięczny za rady od właścicieli 1.4 90KM z lpg z podobną konfiguracją.
red. Tomasetto lub Zavoli - czytam, że Tomasetto jest "słaby".
Czemu nie chcesz polskiej produkcji reduktora? Tylko dajecie zagranicznym producentom zarobić...
Nie, że nie chcę... po prostu taką konfigurację ktoś ma... Wiem też że może być komplet od Staga. Lepiej ogólnie, czy dla gwarancji?
Reduktor kme silver/tur lub acr 150 czarny i wtryski hana lub barracuda, w01 to wtryskiwacze na pewno gorsze od nich.
Moja rada - oddaj do Piotrka Ficka na Beskidzką (http://autonagaz.net) i pozwól mu zrobić tak jak on zdecyduje. Sam montaż i elementy instalacji to maksymalnie połowa sukcesu, kluczowe jest odpowiednie wystrojenie. Moim zdaniem warto zapłacić trochę więcej i niczym się potem nie przejmowac.
Montaż instalacji robiłem w Joannie w listopadzie, zaraz stuknie mi 20kkm zrobione na gazie, nie mam dosłownie ani jednej uwagi/zastrzeżenia itd.
I nie, nie mam żadnych powiązań z tą firmą, po prostu jestm zadowolonym klientem :)
Gdybyś miał jakieś pytania albo chciał obejrzeć jak to wygląda to wal smiało.
Dzięki... czytałem to i owo... polecany przez Hondziarzy :) ale trochę drogo...
Wyleczyłem się też z ACW :)
A co powiecie na instalację Lovato New Smart?
Też bywa w Hondach, jak widzę na forach. Choć mało o niej w ogóle jest info...
Lovato / Landi renzo to dość drogie instalacje (kolega się ostatnio dowiadywał to chyba okolice 3tys. w Warszawie przy okęciu) i raczej mało popularne - poza tym włoskie.
Polscy producenci sterowników LPG robią je na tyle dobrze że nie warto kupować zagranicznych wyrobów.
Do D14Z4 weź sobie Staga, KME, albo Techa - a najważniejszy z tego wszystkiego jest nie sterownik a instalator - to jakiej firmy sterownik wybierzesz generalnie nie ma znaczenia, ważne żeby Twój instalator ogarniał w 100% ustawienie i zestrojenie go jak należy, to najważniejsza kwestia.
Każdy instalator poleci Ci coś innego, grunt żebyś nie trafił do druciarza.
W lutym montowałem u siebie w d14a8 lovato e-go czyli najprostszą instalke i jestem z niej zadowolony, ciągnie do końca, nie stracił na mocy, spalanie w mieście 9-10 a trasie 8-9 (zmiana biegów w okolicach 4tyś obr), na początku myślałem o smarcie ale stwierdziłem że nie warto przepłacać bo nie będzie różnicy
Muzyk-Grzes
28-06-15, 19:57
Reduktor kme silver/tur lub acr 150 czarny i wtryski hana lub barracuda, w01 to wtryskiwacze na pewno gorsze od nich.
Do D14? Tomasetto Alaska i wtryski RegFast spokojnie wystarczą.
bunkerites
29-06-15, 12:29
Nie ma co żałować kasy na wtryski.Bierz Hanny lub droższe Baracudy i masz pewność że będą działały jak należy.
Mam Hanne z D14Z4, wtryski czerwone Valteki, za chwile stuknie mi 40 tys na gazie i nic przez ten czas z całą instalką się nie stało. Fakt, że instalacja po taniości, to czuć spadek mocy, albo raczej opóźnioną reakcję na gaz. Nie żałuję :)
Mam Hanne z D14Z4, wtryski czerwone Valteki, za chwile stuknie mi 40 tys na gazie i nic przez ten czas z całą instalką się nie stało. Fakt, że instalacja po taniości, to czuć spadek mocy, albo raczej opóźnioną reakcję na gaz. Nie żałuję :)
Dlatego że masz gówniane wtryskiwacze
Ja założyłem brc sq i jestem zadowolony. Możesz rozważyć sq+reduktor genius+pomarańczowe wtryski. Poczytaj o tym. Pozdrawiam.
Odkopię. Koleżanka ma ej9 D14z2? bodajże. W każdym razie pionowa przepustnica.
Chce założyć gaz.
Na jakich gratach polecicie Staga?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.