Ledres
12-06-15, 20:31
Korzystając z okazji, że miałem dzisiaj zdemontowany przedni zderzak postanowiłem wywalić ten brzydki plastik, który mocuje się do zderzaka przedniego i dopiero do niego przykręca się ramkę tablicy. Co się okazało? Po jej zdemontowaniu ukazały się "piękne" niefabryczne otwory. Chciałem ramkę zamontować bezpośrednio do zderzaka wykorzystując fabryczne otwory, a te mniejsze po prostu zlikwidować. Problem jednak jest tego typu, że są one stosunkowo szerokie przez co nie miałem pomysłu jak to ogarnąć. Myślałem przed chwilę by zastosować relokator, ale IMO nie pasuje on przy prostokątnej tablicy (polskiej). Widzę, że dużo osób ma przykręcane ramki bezpośrednio do zderzaka, a po jej zdjęciu widać tylko fabryczne otwory bez żadnych innych dziur... Normalnie mógłbym przykręcić je jakimiś śrubami i od tyłu nakrętki jednak chcę szybko demontować ramkę bez potrzeby demontowania zderzaka więc ta opcja odpada.
Moje pytanie jest więc następujące: w jaki sposób montuje się ramkę rejestracji do oryginalnych otworów? Czy odpowiednio szerokie wkręty dadzą radę czy trzeba zastosować coś innego? Gdzieś czytałem, że podobno spinki dają radę, ale nie wiem jak to się w praktyce sprawdza...
Moje pytanie jest więc następujące: w jaki sposób montuje się ramkę rejestracji do oryginalnych otworów? Czy odpowiednio szerokie wkręty dadzą radę czy trzeba zastosować coś innego? Gdzieś czytałem, że podobno spinki dają radę, ale nie wiem jak to się w praktyce sprawdza...