PDA

Zobacz pełną wersję : Zakup EP2/ EM2 - Pytania o EP2 a Sport i rozne panele centralne??



veve1185
12-06-15, 15:36
Witam,


Kilka lat temu mialem Civica Coupe gen. VI i obecnie mysle nad Coupe gen. VII ale z drugiej str. Civic VII EP2 Sport (ewentualnie EP2) tez bardzo mi sie podoba (a moze nawet bardziej, jest taki zgrabniejsze, zadziorniejszy) :D

Chcialbym zadac 2 pytania:
1. Jaka jest roznica miedzy 1.6 110ps a 1.6 110ps Sport? Wiem, ze felgi, dokladka zderzaka z tylu, progi, kierownica, srebrny panel centralny, (chyba) fotele, biale zegary, lotka nad szyba tylna i twardsze zawieszenie. Ale: czy grille byly rozne? Bo widzialem Sporty (rozne roczniki/ czasem takie same) z grillem jak 5 drzwi (szeroka listwa w kolorze nadwozia) oraz jak Type R (siatka).
Czy Sport jest lzejszy od zwyklego 1.6 110ps?
Ep2 wedlog danych technicznych ma 9,9 do setki ale spotkalem sie na forach, ze EP2 Sport lepiej idzie - czy to prawda czy tylko zludzenie? :rolleyes:
I czy duza roznica jest jesli chodzi o prowadzenie zwyklego 1.6 110ps a 1.6 110ps Sport?
Aha, i jak sie spisuje z wlaczona klima?



2. Czemu jedne Civici maja pokretla nawiewow ustawione poziomo nad radiem i 3 przyciski po lewej a inne maja pokretla ustawione pionowo po lewej stronie? Pytam bo mylslalem, ze to przed i po FL ale widzialem ogloszenia EPow z tych samych lat (wszysztkie Europejskie / kierownica po lewej) ale z roznymi pokretlami :confused:


Ktos powie: takie pytania byly juz setki razy ale ja powiem, ze nie do konca gdyz szukalem na forach Hondy pl i zagranicznych i w 99% przypadkow konczylo sie na opd. ze sport to tylko progi i biale zegary :eek:

Dealer
12-06-15, 15:37
Panele to w zależności czy klima manualna czy tronik:)

Gohan111
15-06-15, 00:07
Sport różnił się od zwykłej wersji:

- obniżone i utwardzone zawieszenie
- koła 16 cali
- dokładki przód,tył, oraz progi
- podwójna końcówka wydechu
- emblemat sport na klapie
- naklejki sport na boku przed nadkolem
- skórzana kierownica oraz gałka zmiany biegów są wykończone czerwoną nicią
- sama kierownica jest inna bo taka jak ep3
- inna tapicerka, fotele też chyba były inne przeszyte czerwoną nicią
- imitująca aluminium konsola środkowa
- srebrna obwódka mieszka drążka zmiany biegów
- białe tarcze zegarów z czerwonym podświetleniem

Co do grilla to są takie same tylko jeden typ w polifcie i przedlifcie, jedyne co to mogła być taka chromowana listwa nad grillem na masce jak w sedanie właśnie i jest to dodatek akcesoryjny z katalogu i ktoś sobie przy zamawianiu dobrał.

Grzybohun94
21-06-15, 09:32
Co do tego jak jedzie D16V1.... Szału nie ma, dupy nie urywa. Na seryjnym silniku z włączoną klimą podróżowanie jest jak najbardziej możliwe, jednak nie nadaje się wtedy do ścigania. Te 10s do 100 to.mozliwe, ale przejedź się i sam oceń jak to 'jedzie'. Różnica w prowadzeniu mkze wynikać tylko z zawieszenia, lekko twardziej bedziesz mial na zakrętach/nierównościach ale wiadomo ze to nie jest beton ;)

Dodatkową różnicą w wersji sport (po lifcie) jest piasta 5x114.3 - bardzo łatwo swapuje sie hebel 300mm z wersji TypeR. Procedura startu występuje chyba w kazdym D16v1 ale.pewności nie mam, na pewno w sporcie jest.

Poza silnikiem (wg mnie w wersji sport powinno.byc cos o mocy 150+ fabrycznie), to autko godne polecenia, zaskakująco przestronne jak na te 4.2m dlugości, lewarek mimo iż lubi łapać luz to jest bardzo wygodny, a z wyglądem to jak z dupą, no kazdy lubi inną :D

silniki EP2 i EM2 jeśli chodzi o modyfikacje są niemal takie same, rdza może sie imac walonyc egzemplarzy (albo niezabezpieczonego podwozia). Auto jak każde inne ma swoje niedoróbki, jednak jest to dobra opcja jesli nie zależy Ci zbytnio na 1/4 mili spod świateł :P