Młody93
09-06-15, 01:18
Witam,
zacznę może od początku ostatnio zabrałem sie za wymianę centralnego zamka w mojej hondzie ej9 było d14z1 a jest d16y8 i komp obd1, musiałem przypadkowo zrobić jakieś zwarcie albo po prostu bylo odcięcie zaplonu. Już wszystko miałem podłączone centralny zamek działał a honda nie chciala zapalić jak sie okazało nie zalaczala sie pompa paliwa, pociagnalem osobne zasilanie niby auto odpalilo lecz obroty falowaly i kontrolki przygasaly lekko, licznik niby chodził przebieg działał a prędkość skakala i najlepsze jest to ze jak sie przejechalem to wtedy gdzie wcześniej miałem shift light tj 7500 rpm to teraz mam odciecie Wszystkie bezpieczniki posprawdzalem i są ok.
Wiem ze to trudne ale w czym może tkwić problem?
zacznę może od początku ostatnio zabrałem sie za wymianę centralnego zamka w mojej hondzie ej9 było d14z1 a jest d16y8 i komp obd1, musiałem przypadkowo zrobić jakieś zwarcie albo po prostu bylo odcięcie zaplonu. Już wszystko miałem podłączone centralny zamek działał a honda nie chciala zapalić jak sie okazało nie zalaczala sie pompa paliwa, pociagnalem osobne zasilanie niby auto odpalilo lecz obroty falowaly i kontrolki przygasaly lekko, licznik niby chodził przebieg działał a prędkość skakala i najlepsze jest to ze jak sie przejechalem to wtedy gdzie wcześniej miałem shift light tj 7500 rpm to teraz mam odciecie Wszystkie bezpieczniki posprawdzalem i są ok.
Wiem ze to trudne ale w czym może tkwić problem?