Zobacz pełną wersję : B18c4 s4c
Witam , kupiłem ej9 ze zdrowym b18c4 i skrzynią s4c . I nie bardzo wiem co to za skrzynia , z jakiego modelu ?? i ile to jest warte?. Nie ukrywam że szybko się na tym zbiera :)
rozumiem, że ban na google nadal obowiązuje ?
http://www.ff-squad.com/tech/temp/Bgears.htm
Nie, nie obowiązuje , ale myślałem że tu pare osób się zna i uzyskam treściwe odpowiedzi ..
Występowała też z głównym zarówno 4,266 jak i 4,4. Także w wersji ze szperą (z fd 4,4) jak i w wersji bez szpery (fd 4,266 i 4,4)
jak do tego szperę dobrać? Z S9B/S80 ponoć są takie same, więc czy to przypasuje do S4C? Czytałem, że zależnie od FD trzebaby szperę z wieńcem kupić, co by pasował pod FD jakie mamy w S4C.
jak do tego szperę dobrać? Z S9B/S80 ponoć są takie same, więc czy to przypasuje do S4C? Czytałem, że zależnie od FD trzebaby szperę z wieńcem kupić, co by pasował pod FD jakie mamy w S4C.
szpery są takie same, ale na pewno musisz zmienić również FD, na takie które pasuje pod szperę ( inny jest rozstaw śrub montażowych ). Reszta powinna pasować :). A obudowę skrzyni pewnie trzeba będzie podpiłować w jednym miejscu
Szpera S9B wchodzi ładnie do obudowy S4C nie trzeba nic szlifować :) Jedyne co nas trzyma to fd 4.4 ale więcej jest skrzyń S4C z fd 4.266 czyli takim jak w S9B ;)
ale więcej jest skrzyń S4C z fd 4.266 czyli takim jak w S9B
ale tutaj problem tutaj twki raczej w innym rozstawie śrub montażowych w FD do mechanizmu różnicowego. Z tego co wiem, to FD pod szperę ma inny niż te bez szpery
No ok, ale to mając S4C z FD 4.266 trzeba po prostu nabyć szperę z S9B razem takowym FD bo otwory montażowe są inaczej?
Nie rozumiem więc dlaczego po necie można przeczytać, że pakując szperę i FD z S9B do S4C robimy tak na prawdę to samo co jest w S9B, tyle, że w obudowie S4C...
Nie rozumiem więc dlaczego po necie można przeczytać, że pakując szperę i FD z S9B do S4C robimy tak na prawdę to samo co jest w S9B, tyle, że w obudowie S4C...
NIe, bo w s9b poszczególne biegi są dłuższe
No ok, ale to mając S4C z FD 4.266 trzeba po prostu nabyć szperę z S9B razem takowym FD bo otwory montażowe są inaczej?
z tego co wiem, to tak
i chyba też szlifnąc jakieś żeberko w obudowie.
A co chodzi z tym stwierdzeniem?
Jedyne co nas trzyma to fd 4.4
w sensie co nas trzyma? Przecież FD 4,4 z S4C występowało w EK9, które ma szperę. Chyba, ze chodzi Ci o przypadek S4C nonlsd z fd 4,4 - tam faktycznie szpery nie dołożysz i musisz zrobić downgrade na 4,26 lub szukać właśnie 4,4 z LSD z EK9tki lub przedliftowej S80. Jednakże S4C z 4,4 bez szpery jest MEGA rzadkim przypadkiem...
no to teraz tylko kwestia upewnienia się na 100% tego nieszczęsnego FD w S4C :) Bo remont skrzyni trzeba zrobić i żal nie dokładać paru stówek na szperunek :)
po prostu zobacz jakie masz prędkości na biegach :)
i chyba też szlifnąc jakieś żeberko w obudowie.
A co chodzi z tym stwierdzeniem?
Chyba, ze chodzi Ci o przypadek S4C nonlsd z fd 4,4 - tam faktycznie szpery nie dołożysz i musisz zrobić downgrade na 4,26 lub szukać właśnie 4,4 z LSD z EK9tki lub przedliftowej S80. Jednakże S4C z 4,4 bez szpery jest MEGA rzadkim przypadkiem...
Dokładnie o to chodzi:) I faktycznie ciężko trafić S4C bez szpery z fd 4.4 ale są :) Ogólnie S4C ze szpera S9B fd 4.266 robi robotę :)
i chyba też szlifnąc jakieś żeberko w obudowie.
A co chodzi z tym stwierdzeniem?
w sensie co nas trzyma? Przecież FD 4,4 z S4C występowało w EK9, które ma szperę. Chyba, ze chodzi Ci o przypadek S4C nonlsd z fd 4,4 - tam faktycznie szpery nie dołożysz i musisz zrobić downgrade na 4,26 lub szukać właśnie 4,4 z LSD z EK9tki lub przedliftowej S80. Jednakże S4C z 4,4 bez szpery jest MEGA rzadkim przypadkiem...
y21 LSD i s4c LSD wystepowały także w SIRach. Tam też bywały obie skrzynie bez LSD ale z głównym 4,4
wiem. I weź akurat traf skrzynię z SIRa ;)
Gościu od którego kupiłem auto mówił tylko że to skrzynia od 1.6, dospiesza OK ale przydała by się dłuższa 5 , na 4 biegu odcina przy 190 km/h i mam 8500 obrotów . Po ile chodzą takie skrzynie ???
jak włożysz główne 4,4 to będziesz miał skrzynię jeszcze krótszą :) Teraz zapewne posiadasz serię y21 z 4,26.
jak włożysz główne 4,4 to będziesz miał skrzynię jeszcze krótszą :) Teraz zapewne posiadasz serię y21 z 4,26.
ciekaw jestem z jakiego źródła masz info że y21 ma fd 4.26 bo ja wszędzie gdzie sprawdzałem wypatrzyłem że ma fd4.4 a s4c ma fd 4.26 tylko 99+ Si coupe a i to nie pewne jest- zapodaj jakiś link chętnie się doszkolę bo mogę się mylić
Gościu od którego kupiłem auto mówił tylko że to skrzynia od 1.6, dospiesza OK ale przydała by się dłuższa 5 , na 4 biegu odcina przy 190 km/h i mam 8500 obrotów . Po ile chodzą takie skrzynie ???
mam tak samo w mojej y21 fd 4.4 , fd potwierdzone zgodnie z info na tej stronie http://www.ff-squad.com/tech/temp/Bgears.htm dotyczące prędkości na 5 biegu przy 4k rpm, czyli pewnie masz s4c fd4.4 z ek4 chyba a te skrzynie chodzą po około 1500 pln zależnie od stanu ostatnio ziomek chciałza y21 z przebiegiem 60k mil stan igła - 2800( dużo moim zdaniem bo za tyle można już s80 dorwać) ogólnie ciężko ze skrzyniami do b serii na rynku z wyjątkiem s9b
y21/s4c na rynek EU nie posiadalo FD 4,4 dodatkowo 5 bieg rowniez miala krotszy niz jest w informacjach na tej stronie - dlatego wydaje Ci sie ze masz fd 4,4 a to zasluga krotszego przelozenia samego biegu
Ja mam skrzynie S21 która była oryginalnie w del solu FD 4.266 przełożenia takie same jak Y21 a jak wiadomo solka była do 97 roku tak że temat ciężki co do tego FD
to ja już nie wiem, zagmatwana sprawa z tymi przełożeniami... będę rozbierał swoją skrzynię za jakieś 2 miechy, policzę zęby to będę miał jasność...
No właśnie próbuję zaczerpnąc jakieś informacje na temat tej skrzyni, koles od którego kupiłem auto tylko powiedzał że to skrzynia od 1.6 to pewnie EK4
jak S4C lez LSD to Albo EK4 albo delsol vti z konca produkcji
czyli ile warty ten kąsek ? :cool:
Około 1500-2000
chyba szalony jesteś ;) 1000-1500 max. za 2tys z groszem to już idzie wyrwać Y80 LSD albo S4C LSD.
Ja swoją S4C non LSD z EK4 z głównym 4,4 kupiłem za 1000zł.
Ja szukam juz okolo 2 miechy i nie ma co kupić tylko s9b po około 1200-1500 s80 itp to mozesz kupic za 2 tys ale zajechaną o ile znajdziesz a to w dobrym stanie 2500 do nawet 3500/4000. Lipa ze skrzyniami do b serii. Jak masz jakies źródło skrzyń to daj znać na pw
Plastikowy
20-01-19, 14:03
chyba szalony jesteś ;) 1000-1500 max. za 2tys z groszem to już idzie wyrwać Y80 LSD albo S4C LSD.
Ja swoją S4C non LSD z EK4 z głównym 4,4 kupiłem za 1000zł.
Panowie powie mi ktos jak to faktycznie jest. Mam skrzynie S4C z EK4 z rally edition z 98r jezeli ma to jakies znaczenie ma na 5 przy stówce 3400rpm cos takiego. Tam jest raczej przelozenie 4.4? Chcac wsadzis LSD z S9B zmienie przełozenie na 4.2?
Jak w skrzynie S4C włoże długa piątke z LSa jaki bedzie przeskok z 4 na piatke?
Starstruck
20-01-19, 18:48
Wydaje mi się, że w Rally jest 4,26. Chcąc założyć szperę, to musisz mieć FD pod szperę i bodajże 1-bieg.
Z króciutkiej "4" z VTi na długą "5" z LSa będzie odczuwalny dołek...
Plastikowy
20-01-19, 21:42
Wydaje mi się, że w Rally jest 4,26. Chcąc założyć szperę, to musisz mieć FD pod szperę i bodajże 1-bieg.
Z króciutkiej "4" z VTi na długą "5" z LSa będzie odczuwalny dołek...
1 bieg trzeba przy setapie z s80. Nom jak.ma 4.26 to z s9b moge smialo zakładać bo ma takie samo Fd. Ciekawi mnie ten dołek ale b20 sobie z nim.poradzi. do cwairtki uzuwa sie od 1 do 4 ale w trase mozna zgłupiec z tymi obrotami na piatym biegu. Chodzi żeby auto było funkcjonalne. Ciekawe jakie beda obroty
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.