Zobacz pełną wersję : Maglownica z ITR w 5 genie.
Szybkie pytanko - wrzuciłem magiel z ITR do 5 gena, poprzedni się pokichał.
Zamontowałem inny zbiorniczek wyrównawczy, w poprzednim były ogólnie 3 wyjścia a w ITR są dwa.
Kierownica jednak chodzi ciężko, bardzo ciężko - co może być przyczyną?
Magiel spasował p&p - jedynie z krzyżakiem był lekki problem, bardzo ciężko wszedł na swoje miejsce.
Wsadziliśmy ten z kompletu ITR, bo z 5 gena nie pasował - jest pod jakimś tam lekkim kątem - czy to może być przyczyna, że magiel nie chodzi lekko ?
A może da się zamontować inny krzyżak, czy trzeba kombinować z tym który mam obecnie ? Inne położenie, nie wiem, nie mam koncepcji.
Krzyzaki roznia sie miedzy maglem ze wspoma i bez wspomy rozmiarem wieloklinu - kat nie powinien miec tu nic do rzeczy. Jesli uzyles tego z ITRa to nie powinienes miec problemu.
Ja u siebie mam magiel z ITRa bez wspomy i nie chodzi jakos bardzo ciezko - tak jak zwykly magiel bez wspomy z 5gena.
Czyli wieloklin z magla z 5gena ze wspoma powinien pasowac magla z itr ze wspomaganiem. Right?
Wydaje mi sie ze tak, ale nie dam sobie reki uciac bo sam nie mialem nigdy wspomagania :P (mozliwe ze wszystkie magle EG mialy ten wieloklin cienszy)
Ale skoro masz ten krzyzak z ITRa, to problemu szukalbym gdzie indziej.
Też mam magiel z itr, krzyżak zamontowany oryginalny, który był w aucie od nowości. Autko to civic 6 gen 5d, czyli bliźniak V gena. Dobrze odpowietrzony układ? Może jest gdzieś minimalny wyciek na połączeniach?
A masz jakąś pewność że nie kupiłeś bubla może magiel jest wykończony
A masz jakąś pewność że nie kupiłeś bubla może magiel jest wykończony
Nie ma żadnych luzow, ani wycieków. Źródło też takie pewniejsze.
Jeśli pompka jest ok sprawdź na maluchy od dołu na regulacji czy ktoś przy nim nie grzebać czy niema na bitych nowych punktów może go ktoś za bardzo docisk na kamieniu albo padł rozdzielacz i nie będzie działało wspomaganie
Podobno angielki vti maja takie samo lock to lock ratio jak DC2R. ;)
Nieprawda. Mam oba magle, integrowy (nie ważna wersja może być też gsr) ma 2,98 obrotu lock to lock a z angielki vti 3,25.
Według manuala vti z angielki ma dokładnie 3,23 LtL.
Ale ja z inna sprawą
Czy magiel z itr można w jakiś sposób przełożyć do civica VI 3d?
no te 0,25 czy 0,23 ciezko ocenic krecac na sucho na wyjetym maglu, tak czy inaczej jest to mniej wiecej dodatkowe 90 stopni obrotu.
Co do Twojego pytania, mozna przelozyc magiel do 6gena, ale trzeba przelozyc sanki z 5gena lub wyjac zebnik z magla ITR i przelozyc do magla z ek/ej.
Zgadza się, przekładnia z ITR ma krótsze przełożenie niż ten z Vti MB6.
Tak, tylko czy maglownica z DC2 jest faktyczna szybsza, czy LTL jest mniejsze przez mniejszy steering angle? Bo tak naprawde sama liczba LTL nic nam nie powie, jak zakres pracu maglownici nie jest ten sam to milimetra. Bo czy ten zakres jest ten sam to tak naprawde na 100% nie wiadomo.
Przełozenie maglownicy dokładnie powie nam tylko i wyłacznie ilosc zebow na zebatce. Mozna by tez zmierzyc ruch ranta felgi po przekreceniu jednego obrotu kiera i porownac.
Sluszna uwaga. Wszystkie te wartosci sa podane w manualach:
http://i43.photobucket.com/albums/e372/Gorlis/rack_comparison_zpsdw73ahk4.jpg
Aczkolwiek mi osobiscie wydaje sie ze moze byc tam blad, bo to nielogiczne, zeby 5d Vti mialo wiekszy zakres skretu niz slabsze wersje.
W 5 genie, Vti ma mniejszy skret ze wzgledu zeby troche oszczedzic przeguby.
Tymniemniej wartosci przelozen sa podane dla wszystkich magli. (aczkolwiek wg mnie nalezalo by przyjac ze dla 5d w tej tabelce nalezalo by zamienic miejscami zakres skretu i przelozenie)
Bo własnie dzisiaj rano ktos na chorwackiej honda grupie na FB napisał ze sprawdził numery tego czegos na zdjeciu i podobno v MB6 i DC2 sa te same.
Ten topic tez juz pewno widzałes http://honda-tech.com/honda-civic-del-sol-1992-2000-1/steering-ratio-news-swapping-integra-pinion-assembly-ek-rack-2422762/
I tu dwuch potwierdziło, ze DC2 zebatka ma 9 zebow. V ek/ej civicach ma 8 zebow. Czyli jak MB6 ma ten sam ruch kiery co ej/ek, to by sie zgadzało ze ma 9 zebow i LTL 3.2, czyli "predkosc" maglownicy ta sama co w DC2, tylko steering angle wiekszy.
A dało by rade zamienic tylko to bez wyjmowania magla?
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11196230_10206911538089433_4076499332726363067_n.j pg?oh=0a3d3033de04f7a7d82c8a2317fa5ffe&oe=563448A3
Czy sie da to pewnie zalezy jak zgrabne i male raczki ktos ma ;)
Ale zapewne wygodniej by bylo po prostu zdemontowac magiel.
Jeśli pompka jest ok sprawdź na maluchy od dołu na regulacji czy ktoś przy nim nie grzebać czy niema na bitych nowych punktów może go ktoś za bardzo docisk na kamieniu albo padł rozdzielacz i nie będzie działało wspomaganie
Jadę do Polski 10 i biorę się za ten magiel, zacznę od regulacji, mam jeszcze jedną pompę z 6 gena z b serii, jak podejdzie to zapodam podmiankę. Ten rozdzielacz mnie tylko zastanawia, wymienny z 5 genem? Nie ma tak, że nie ma wcale wspomagania, bo jakieś lekkie jest, ale wiem, że to nie to bo na poprzednim chodziło ok.
Czy regulując w drugą stronę, da się coś najprościej w świecie zjebać?
Cześć, jestem właśnie na etapie przekładki maglownicy z Integry GSR do Civic V (EG6) i mam dokładnie te same objawy, kierownica chodzi bardzo ciężko nawet na podnośniku.
@Timo-hg - wiem, że od postu minęło trochę czasu ;) ale czy udało Ci się finalnie rozwiązać ten problem?
Może inni forumowicze też mają jakieś porady w tym zakresie?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.