Zobacz pełną wersję : Mocy przybywaj!!!
U mnie stuknęło 60tys. na chipie - na razie ciągle pierwszy zestaw.
A jakie masz sprzęgło przed- czy po-liftowe?
Żadne seryjne sprzęgło nie wytrzyma takiego wzrostu momentu obrotowego. Mój tata rok temu zawirusował 3-letnią wtedy Vectrę C 1.9 CDTI ze 150 na 180 KM (moment nie pamiętam), auto jedzie dużo lepiej, mniej pali, bardziej nie dymi przy p*%^@ie:D, ale sprzęgło i dwumasa już zostały wymienione (po przebiegu 107 tys.km. - ok. 20 tys.km na wirusie). Chcieliśmy zapodać sprzęgło z 2.4 JTD, bo to ten sam silnik tylko z jednym garem więcej i mocą 200 KM, ale niestety nie dało się:(, zobaczymy ile seria wytrzyma, mój tata ma baaaaardzo ciężką nogę i trzepie rocznie ok.30 tys.km.
Łaaaadnie koleś zmodził te UFO- Soczewki,domykanie szyb,kluczyk nie tak jak u nas z allegro byle szajs za 100zł. Tylko te ''Vinyle'' mi nie leżą.
A jakie masz sprzęgło przed- czy po-liftowe?
Auto rocznik '08, więc na pewno nie poliftowe.
Ja mam na programie przejechane już 50tys km i mam już 3cie sprzęgło założone ;) Dwumasa wciąż ta sama - ciekawe na jak długo. A wcale nie jeżdżę agresywnie - zero strzałów ze sprzęgła itd...
BURI - skoro aby założyć docisk i tarczę z i-dtec trzeba lekko przerobić docisk (Stoczyć) to na pewno dwumas nie jest taki sam w i-dtec i i-ctdi...
Domykanie szyb z pilota i lusterka też mi się podobają :) Co do ledów z tyłu to mi tak średnio leży...
dwumasa do i-ctdi i idtec (150) są na pewno te same
tu masz potwierdzenie z katalogu luk'a
http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-accord-civic-cr-v-fr-v-2-2-ctdi-i1909124085.html
sprawdze jeszcze jak bede mial chwile czy do idtec 180 jest ten sam numer w epc hondy ale inny numer u nich nie swiadczy o tym ze jest to inna czesc - najlepszym przykladem sa filtry przeciwpylkowe do wielu modeli identyczne a roznia sie numerem i cena. za to sprzeglo jest na 100% inne, o czym osobiscie sie przekonalem. ciekaw jestem ile to z typesa u mnie wytrzyma, chociaz musze przyznac ze zdziadzialem troche za kierownica ostatnio;)
ja tez od jakiegos czasu nei szaleje ale na tej dwumasie juz 2 sprzegla wykonczylem i troche strzalow przezyla wiec tragedii nie ma, sa samochody w ktorych dwumasy 60kkm na serii nie wytrzymuja i to na serii typu 110KM
nr katalogowy dwumasy civica: PFKL414056 (2009r)
nr katalogowy dwumasy accorda (2.2 zwykły i type-s): PFKL414061
nr katalogowy docisku accorda 2.2 zwykły: PFKL414546
nr katalogowy docisku accorda 2.2 type-s: PFKL2020556
Chyba, ze się mylę...?
BURI, według mnie w tym linku co podałeś to na 99% jest błąd - skoro komplet docisku + tarczy z 2.2 i-dtec type-s nie pasował do I-ctdi bo nie wysprzęglało to na 99% jest inna dwumasa...
P.S.
O ile się nie mylę to ktoś na forum juz pisał o tym, że chciał wsadzić dwumasę z i-dtec'a do civica i-ctdi i nie weszło...
ja sie nie upieram ze jest taka sama w idtec 180 i ictdi ale wydaje mi sie ze jest ta sama w idtec 150 i ictdi. to sa dane z katalogu LUKa, ktory jest producentem tego koła
na numery z tego katalogu na hondaoriginalparts nie patrz bo one sa inne niz w epc hondy - wydaje mi sie ze to byl wymog zeby bylo publicznie dostepne, ale to tak na marginesie. tak, jak pisalem wczesniej - inny numer w epc nie koniecznie oznacza ze jest to inna czesc.
jak cos ustale na 100% to dam znac bo sam jestem ciekawy, tak samo jak tego czy zamiana dwumasy na jednomase nie spowoduje jakis negatywnych skutkow, w sensie czy zrobi robote tlumienia drgan silnika
co do przerabiania zestawu z idtec 180, to jak mialem go w rekach to mierzylem w roznych miejscach i najwieksza roznica (4mm) w wymiarach jest w wysokosci sprezyny na ktora naciska lozysko wycikowe - dlatego mimo stoczenia o milimetr z groszami to sprzeglo po zalozeniu slizgalo sie jak pojechalem na hamownie, mimo ze na ulicy trzymalo normalnie. pomoglo dopiero podniesienie tloczka, ktory naciska na wysprzeglik o wlasnie ok. 4-5mm
popatrzylem po zdjeciach na allegro i chyba masz racje ordi - wyglada to prawie tak samo ale ta z ictdi ma mniejsze to kolo zebate od strony silnika
ictdi:
http://allegro.pl/zestaw-sprzeglo-i-kolo-dwumasowe-honda-2-2-diesel-i1951594872.html
http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-honda-crv-civic-frv-2-2-i-ctdi-cdti-i1934131072.html
idtec
http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-dwumasowe-honda-accord-2-2-i-dtec-i1956680530.html
Odświeżam wątek bo znalazłem coś takiego od Ultera -
http://new.ulter.com.pl/data/muffler/110-311.jpg
http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated/105/honda_civic-viii/173
Remus też ma dedykowany zestaw ale chyba kilka razy droższy o ile pamiętam. Coś ktoś wie na ten temat? Co sądzicie o wyrobach Ultera - jakość i funkcja...
A jakiej funkcji sie spodziewac po samym tlumiku koncowym? Kiedys w jakiejd gazecie widzialem test tych tlumikow na jakims BMW. Byl to artykul w stylu: czy sam tlumik koncowy moze cokolwiek dac. Z pomiarow na hamowni wynikalo ze okolo 1KM. Wiec jak zalezy ci tylko na dzwieku to mozna kupic. Ale tylko dla dzwieku
Ja jestem ciekawy jak to się ma do konkurencji np Remusa. Ulter daje IMHO dobrą cenę za ten zestaw, ale kompletnie nie mam pojęcia jak jest jego jakość...
Za dawnych czasów (7-8 lat temu) kumpel miał końcowy wydech Ultera w SC.
3 lata temu kumpel założył końcówkę Ultera do Astry GSI.
Z tego co pamiętam obaj byli zadowoleni i mówili że stosunek jakości do ceny jest spoko. Jeśli chodzi o sam dźwięk (tak jak ktoś napisał, że mocy to nie da), to Ulter jest przyjemny dla ucha. Jechałem z kumplem tą Astrą GSI (siedziałem z tyłu na kanapie) trasę 250km i powiem tak - podczas zwykłej jazdy jest dość przyjemny, nie męczący pomruk. Przy ostrym kręceniu nawet fajnie chodzi i bardziej (głośniej) wyje.
Jeśli chodzi o sam wydech końcowy REMUSA to tam płaci się chyba bardziej za firmę.
W UFO wydech nie ma żadnych chromowanych końcówek itd wiec nić ci tam nie pordzewieje, że będzie kuło w oczy. Jak chcesz mieć lepszy dźwięk auta za dobry hajs to bierz Ultera i będziesz zadowolony
O takiej odpowiedzi oczekiwałem. THX Ordi!
Jakby kogoś interesowało to Whiteline wypuścił stabilizator na tylną belkę do civica:
http://www.whiteline.com.au/product_detail4.php?part_number=BHR87Z
Napewno będzie to mój kolejny mod, jak tylko wpadnie kiedyś jakiś hajs...
Będzie toto pasowało do 3/5D nie TypeR ?
obstawiam, że tak. Niby belka w Type-R ma inny numer fabryczny niż w type-s ale obstawiam, że różni się tylko jakimś miejscem mocowania przewodu lub ogólnie sztywnością...
Tak czy siak w civicu stabilizator na belkę to podstawa bo belka jest zbyt miękka i dlatego auto jest mega podsterowne... :-/
belka jest zbyt miękka i dlatego auto jest mega podsterowne
Nie sposób się nie zgodzić :)
Jest jeszcze taka http://www.zerospec.com/rear-lower-suspension-bracing-civic-type-p-5034.html ciekawe jak ze skutecznością bo tańsza od tej co Ty wrzuciłeś.
to jest chyba dolna rozpórka a nie stabilizator.
Jest jeszcze stabilizator Ultra Racing i też jest ciut tańszy od tego Whiteline. Tyle, że ten UltraRacing może trochę przesztywniać układ (sztywne mocowanie) przez co może wystąpić zmęczenie materiału i może coś pęknąć - albo stabilizator albo belka... Ale to tylko przypuszczenia bo jeszcze nikomu nie pękło :) Whiteline ma ten plus, że stabilizator jest regulowany więc każdy może go ustawić prosto pod siebie
Wolę Supersprinta
http://www.supersprint.com/public/images/32364.jpg
Wolę Supersprinta
818 Euro a Ulter 530 Pln więc jest troszkę różniaca
Za 900 Euro to można mieć cały wydech invidii albo za 609 Euro SRS-a http://www.4-tuner.de/Honda-Tuning-Civic-06-/SRS-G600-Cat-Back-Honda-Civic-FN1::6143.html
Hej. Wcześniej jeździłam Audi TT i trochę przy niej "grzebałam", a raczej ograniczało się to do montażu gotowców typu stożek AMSOIL sprowadzany z USA, montaż zegarów doładowania, splitter i inne dedykowane "cuda" plug&play. Teraz mam Hondę, robi się ciepło i chcę coś "modzić" ale raczej w stylu kupić gotowca i samemu zamontować lub zawieść gotowca do zamontowania niż jakieś przeróbki, spawanie, rzeźba itp. Macie jakieś potwierdzone opinie czy doświadczenia z firmą V-TECH?
Mam Civic 2008 2.2i-CTDi znalazłam TO:
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Honda-Civic-VIII-2.2i-CTDi-103kW-140KM
http://vtech.pl/ceny
Zależy mi na profesce, a nie "u wujka Józka za flachę". Na początek chyba wydech z konkretnym mrukiem, ciekawe alufelgi, zaciski Brembo, chyba tarcze...Pozdrawiam
Belka z non-R nie ma miejc na montaz stabilizatora niestety. Badalem temat :(
cos chyba cherezje gadasz...! toz dolne mocowanie sprezyn w Type-S i Type-R jest takie samo -tzn ma dziury na mocowanie tych uchwytow do stabilizatora. poza tym dodatkowe mocowanie w srodku dlugosci belki daje WHITELINE. wszystko jest podobno plug&play...!
p.s.
A kolezance z posta wczesniej polecam DynoSoft w katowicach (Aligator). ja tam robilem chipa i polecam! tez na miejscu robia wydechy i wieksze intercoolery zakladaja. hamulce Brembo sa OK ale drogie... Lepiej zaloz zaciski i tarcze z Type-Ra -wyjdzie Ci taniej a Brembo jak nie smigasz po torze to nie wykorzystasz... Zaloz sobie sprezyny, fajna felge i bedzie git
Kupiłem niedawno Civic'a Coupe 1.8 2008 rok i mam z nim lekki problem. Samochód jest uturbiony i ogólnie robiony w stanach,ale nie jest odpowiednio zestrojony,potrzebuje kogoś kto pomoże lub zna jakiś dobry warsztat:)
Ecu-performance, Promotor. Do wyboru do koloru.
cos chyba cherezje gadasz...! toz dolne mocowanie sprezyn w Type-S i Type-R jest takie samo -tzn ma dziury na mocowanie tych uchwytow do stabilizatora. poza tym dodatkowe mocowanie w srodku dlugosci belki daje WHITELINE. wszystko jest podobno plug&play...!
No jesli tak to gitara. Ja badalem temat przelozenia staba z Type-R.
A kolezanka to zalezy skad jest...bo w roznych miejscach sa rozni ludzie godni polecenia.
A no przedni stabilizator może się czymś różnić... Natomiast tylny stabilizator podobno jest plug&play...
No jesli tak to gitara. Ja badalem temat przelozenia staba z Type-R.
A kolezanka to zalezy skad jest...bo w roznych miejscach sa rozni ludzie godni polecenia.
Hej, Lubuskie, okolice Zielonej Góry, pzdr.
konstruktor
24-05-12, 21:46
Hej, Lubuskie, okolice Zielonej Góry, pzdr.
wpadnij na spota na marko/stelmet w niedzielę ok 19
powinno być trochę osób, również takich które potrafią zrobić "co nieco" przy samochodzie.
http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?83-Lubuskie
DominikLiliana
10-03-16, 23:04
Hej. Mam pytanie czy dolot do którego podałem link bedzie pasował do wersji 5D ?? Wiem że z opisu jest do sedana, ale może akurat. http://www.topendpower.pl/p/pl/ijn-sp1569blk/zestaw+dolotowy+injen+-+honda+civic+ex+1-8l+06-11.html
palecbeckham
29-07-17, 09:23
Jak najlepiej zwiększyć moc do 200km w 5D diesel 2.2?
Z czym muszę się liczyć, co wymienić i czy 200km będzie realne?
Przejście z seryjnych 140km.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
marcin001984
29-07-17, 10:13
Odwiedź wątek np. butler.gdansk :)
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?165400-N22A2-butler
Jak najlepiej zwiększyć moc do 200km w 5D diesel 2.2?
Z czym muszę się liczyć, co wymienić i czy 200km będzie realne?
Przejście z seryjnych 140km.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Raczej te pytanie powinno być retoryczne.
Na dzień dobry czeka Cie wymiana Intercoolera i to powinien być podstawowy mod.
200KM to się robi na fabrycznym wydechu i zmienionym intercoolerze aczkolwiek to bardzo szybko doprowadzi do zużycia sprzęgła,bo fabryczne jak już pewnie czytałeś nie nadaje się nawet do serii.
Ostatnio rozmawiałem z 'pewnym' mechanikiem i dostałem info,że docisk sprzęgła od FK2R jest niemalże taki sam jak ze sprzęgła od ACC type-S 180KM z tym,że w przypadku FK2R można kupić sam docisk,a w Accordzie trzeba cały zestaw sprzęgła.
od razu mówię-NIE nie ma zamienników i nie kombinuj bo Ci bokiem wyjdzie jak mi tańsza dwumasa.
Ja radzę puki jeszcze nie wjechałeś na hamownię:
1. sprzęgło plus wymiana dwumas na jednomas
2. hamulce od FN2 lub lepsze od Accord Type S + przewody w stalowym oplocie wraz z jakimś dobrym płynem hamulcowym DOT 5.1
3. wymiana sprzęzyn na Eibach lub cos podobnego + dobre amortyzatory
4. akcesoryjny grill przelotowy
5. wymian gumowego przewodu w układzie pompy sprzęgła na przewód w stalowym oplocie.
6. intercooler
To oczywiście wszystko można zrobić później tylko że z tych 200 koni to nie za bardzo będziesz mógł korzystać, bo ten samochód nie jest przystosowany do 200 konii szybkiej jazdy. Ja przy większość z tego własnie włożyłem tuż przed wizytą na hamowni i bardzo byłem zadowolony. Oczywiście wszystko jest kwestią budżetu jaki masz na to przeznaczony.
palecbeckham
29-07-17, 18:42
Ja radzę puki jeszcze nie wjechałeś na hamownię:
1. sprzęgło plus wymiana dwumas na jednomas
2. hamulce od FN2 lub lepsze od Accord Type S + przewody w stalowym oplocie wraz z jakimś dobrym płynem hamulcowym DOT 5.1
3. wymiana sprzęzyn na Eibach lub cos podobnego + dobre amortyzatory
4. akcesoryjny grill przelotowy
5. wymian gumowego przewodu w układzie pompy sprzęgła na przewód w stalowym oplocie.
To oczywiście wszystko można zrobić później tylko że z tych 200 koni to nie za bardzo będziesz mógł korzystać, bo ten samochód nie jest przystosowany do 200 konii szybkiej jazdy. Ja przy większość z tego własnie włożyłem tuż przed wizytą na hamowni i bardzo byłem zadowolony. Oczywiście wszystko jest kwestią budżetu jaki masz na to przeznaczony.
A ile na to przeznaczyłeś, jeżeli można wiedzieć?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Jak zakładałem kilka lat temu gdy te graty miały większa wartość i trzeba było się dobrze nagimnastykować żeby coś wymodzić dobrego, to co masz wymienione razem z robocizną i i programem 10tyś pln, chyba że samą mechanikę ogarniesz sobie sam to sporo mniej będzie 8tyś
Teraz np heble od FN2 za 500 pln kupisz urzywane razem z tarczami oraz klockami w użytecznym stanie, najdroższa zabawa jest ze sprzęgłem i dwumasą bo to mod nie do przeskoczenia niestety. Oryginalne padnie szybko a dwumas jak nie wyminiesz na nowy to też się rozsypie. Generalnie zabawa w 200KM w 2.2 i-CDTI nie jest tania. A to sa dopiero podstawy jak prostsze powinno się zrobić aby miło sens robić 200 koników. Taka moja opinia.
Aczkolwiek po tych modach całkowicie zmienia się oblicze samochodu i zaczyna bardzo fajnie jeździć ;):cool:
Ja miałem taką kolejność
Hamulce - bo nawet w serii było dla mnie za mało. Przetarłem szlak z dwutłoczkiem 320mm z Accorda ;)
IC
Remap
Zawias (Eibach i wymiana amorów z przodu bo były wylane)
Sprzęgło i dwumas - pewnie zalezy w jakim stanie jest seria. Ja robiłem program przy przebiegu ok 50tys kkm. I po programie zrobiłem na seryjnym sprzęgle już ponad 60kkm. Przepuszczało już przy strojeniu (po ponad 2h na hamowni już było nieźle zgrzane) i oczywiście puszcza jak wcisnę opór na wysokim biegu, ale jak się nie dusi gazu od niskich obrotów to na codzień praktycznie się nie zdarzają uślizgi, w trasie czasem przy wyprzedzaniu jak nie zredukuję wariuje więc w tej chwili już mam skompletowany zestaw - sprzęgło z Accorda TypeS, nowa dwumasa spasowana ze sprzęgłem i jesienią zrobię przekładkę.
5. wymiana gumowego przewodu w układzie pompy sprzęgła na przewód w stalowym oplocie.
No właśnie-co to w ogóle daje? Zasada działania płynu w przewodach w oplocie jest mi znana,ale co to daje akurat w tym przypadku ?
Dokładnie to samo co w przewodach hamulcowych. Ja mam założone dwu-tarczowe sprzęgło które co prawda nie chodzi tak ciężko jak np CG 666 ale do "zwykłych" sprzęgieł mu daleko. Po wyminie siła jak musze przyłożyć aby wcisnąć pedał sprzęgła jest znacząco mniejsza. Jazda w korkach jest o wiele "przyjemniejsza". W UK gdzie sprzęgła z CG są bardzie powszechne to od jakiegoś czasu dosyć popularny mod i kilka dużych firm tuningowych ma ofercie ten przewód.
http://www.fotem.pl/data/efb8168c5645b54d86fcfb830392a1.png (http://www.fotem.pl/show/full/efb8168c5645b54d86fcfb830392a1)
http://www.fotem.pl/data/5214a912c1ea8eb2ae2b48fbc77e.png (http://www.fotem.pl/show/full/5214a912c1ea8eb2ae2b48fbc77e)
Takie coś dopadłem od 1.8 które przyjechało z zachodu. Stożek umyję i wsadzę pod maskę zobaczymy jak to zagada :)
Podobno KN wszystko, jutro będzie paczka.
Bedzie ciągnęło ciepłe-aż miło,ALE dźwięk bedzie zacny ;)
Jesień/zima to się na razie nie martwię, jak się sprawdzi to będzie obudowa i nadmuch.
marcin001984
20-09-17, 11:09
Jak chcesz porządnie to kup Injen'a.
Znajdę używkę to może kiedy wpadnie, nie dam tyle kasy za nowego do mułowatego 1.8... ;)
Bedzie ciągnęło ciepłe-aż miło
To prawda a po jakimś czasie wywali check związany z ciepłym powietrzem w dolocie. Jak ja tylko na chwilę założyłem stożek to praktycznie od razu pokazał się błąd.
https://pl.aliexpress.com/item/High-quality-AIR-INTAKE-pipe-kit-1-Air-FILTER-for-Honda-Civic-1-8-8th-9th/32818142186.html?spm=a2g17.search0305.4.76.6MXPHf
albo
https://pl.aliexpress.com/item/R-EP-Air-Flow-Sensor-Mount-Fit-For-Nissan-Honda-Fit-Civic-Volkswage-FORD-MAF-Performance/32824722605.html?spm=a2g17.search0305.4.7.BI2FBR ( darmowa wysyłka czyli wychodzi za 100 zł z dostawą ;) )
Nie wiem czy to jakaś super cena ale coś czuję, że za niedługo wpadnie do mnie a później :
https://pl.aliexpress.com/item/Universal-Black-3-76mm-Polished-Aluminum-FMIC-Intercooler-Piping-Kit-DIY-Pipe-Length-450mm-EP-LGTJ76/32615173481.html?spm=a2g17.search0305.4.15.2XLYyl
Troszkę spawania i stożek w nadkole :)
marcin001984
22-09-17, 19:42
Miałem kiedyś short ram K&N Typhoon i żadnego checka nie wywaliło.
ja jeżdżę chyba z 6 lat z short ram K&N Typhoon i też nigdy mi checka nie wywaliło
Tez miałem Typhoona. Chodził wspaniale. Żadnych check systemów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Stożek umyty i gotowy. Zamontuje to dam znać, na wkładce KN różnica temp w dolocie +4C do temp zewnętrznej. Będzie jakieś porównanie.
Koledzy wracając do tematu takiej przejściówki. Chce ją zamówić tylko podane są 3 średnice i nie wiem jaka ma być do ufo z silnikiem 1.8 63mm, 70mm, 76mm ??
https://pl.aliexpress.com/item/R-EP-Air-Flow-Sensor-Mount-Fit-For-Nissan-Honda-Fit-Civic-Volkswage-FORD-MAF-Performance/32824722605.html?spm=a2g17.search0305.4.7.BI2FBR
Plan mam taki wykorzystać taką przejściówkę, do tego na przykład taki filtr http://allegro.pl/filtr-simota-airbox-air-box-carbon-stozek-do-240km-i6215990393.html i całość podłączyć za pomocą kolanek i przejściówek do reszty oryginalnego dolotu (do rury za chłodnicą) . Myślę że uda się uzyskać lepszy dźwięk i przepływ powietrza przy tym że nie będzie ciągnąć ciepłego powietrza z komory... sam jestem ciekaw jak to wyjdzie i czy dźwięk będzie lepszy niż przy OEM dolocie.
Kolega scareface w swoim temacie opisał wszystko i jest filmik jak to brzmi. Średnica 70 mm.
https://www.youtube.com/watch?v=rrmoxS4HcWE
"194 cv" what da f... ?
https://www.youtube.com/watch?v=rrmoxS4HcWE
"194 cv" what da f... ?Na wykresie widać 193,8 BHP więc pewnie uturbiony. Nie uwierzę ,że jakieś mody i mapa da tyle w NA. Nie widziałem też aby ktoś w R18A2 przekroczył 160 koni bez turbo/kompresora.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Ja też nie wierzę,ale z turbo by był dużo większy przyrost momentu, a tu jest tylko +25Nm (198,8Nm)
Na wykresie widać 193,8 BHP więc pewnie uturbiony. Nie uwierzę ,że jakieś mody i mapa da tyle w NA. Nie widziałem też aby ktoś w R18A2 przekroczył 160 koni bez turbo/kompresora.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Trochę za mało Nm jak na turbo...
ty na poważnie czy żartujesz?
Żadne? :rolleyes:
Pomyśl, skoro żadne nie miało 4x4 to czy wynik 196hp na zwykłym 1.8 jest prawda?
https://youtu.be/lGlEjYohgA8
A jakim sposobem 9 gen dostaje 10PS gratis?
Hamownia oszukuje ?
https://youtu.be/lGlEjYohgA8
A jakim sposobem 9 gen dostaje 10PS gratis?
Hamownia oszukuje ?Tak, w tym przypadku jest hamownia znana z zawyżania wyniku.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
https://www.v-tuning.pl/katalog/honda/civic/viii/1-8-i-vtec-type-s-140-km-103-kw
dawałem już ten link w innym temacie, ale może kogoś tutaj zainteresuje i pójdzie na pierwszy ogień :D
155 koni samym chipem w wolnossącym 1.8? Chciałbym to zobaczyć. Bez ruszenia dolotu i katalizatora nierealne.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?273108-Grupowy-Reflash-HOND-by-ReflashClubPolska-Warszawa-dost%EApny!
robił ktoś?
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?273108-Grupowy-Reflash-HOND-by-ReflashClubPolska-Warszawa-dost%EApny!
robił ktoś?
Robił mój znajomy. Napisz do BartekL86 to Ci wiecej powie.
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?273108-Grupowy-Reflash-HOND-by-ReflashClubPolska-Warszawa-dost%EApny!
robił ktoś?
Robił mój znajomy. Napisz do BartekL86 to Ci wiecej powie.
Robilismy Reflash :) - możliwa jest również modyfikacja mapy pod autko :) z pomiarem sondy AFR.
Zapraszam do kontaktu 792 312 223 lub przez stronkę https://www.facebook.com/ReflashClubPolska/
pozdr.
ReflashClubPolska :)
Takie coś znalazłem (ak wiem, IX) - dziwne to, strasznie duży przyrost jak na brak strojenia
https://www.youtube.com/watch?v=kFQPXUH6UXk
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.