Zobacz pełną wersję : Swap B18C4 problem z łapą...
[H] Dylu [H]
21-07-08, 22:40
Planujemy wsadzić B18C4 do budy EJ9 i jak wiadomo potrzebna jest tylna łapa od EK4/EK9.
Jest do kupienia łapa od EG6. Czy to jedno i to samo?
Proszę o w miarę szybką odpowiedź.
Łapa od B16A2 nie pasuje chyba do B18C4/6, najprostsze rozwiązanie to łapa z dawcy + szlifierka i spawarka.
[H] Dylu [H]
22-07-08, 07:44
najprostsze rozwiązanie to łapa z dawcy + szlifierka i spawarka.
no jak to jest najprostsze rozwiązanie :D po co kombinować jak łapy pasują plug&play z innego modelu tylko trzeba ich poszukać bo są ciężko dostępne
to jedziesz do aso i za 340 masz pasującą łapę. chcesz numer części?
[H] Dylu [H]
22-07-08, 17:14
to jedziesz do aso i za 340 masz pasującą łapę. chcesz numer części?
podaj, jak nie znajdę używki to będę zmuszony kupić w aso
[H] Dylu [H]
25-07-08, 13:31
pytanie z innej beczki...
czy silnik B18C4 w budzie EJ9 wisi dużo niżej od seryjnego D14A3 ??
pojdzie w dół troche (2-3cm) bo B-seria waży więcej, ale tragedii nie będzie nawet na seryjnym zawieszeniu. Jedynie jak zmienisz kolektor wydechowy na jakiś 4-1 to będzie wystawal i trzeba uważać.
[H] Dylu [H]
27-07-08, 15:46
pojdzie w dół troche (2-3cm) bo B-seria waży więcej, ale tragedii nie będzie nawet na seryjnym zawieszeniu. Jedynie jak zmienisz kolektor wydechowy na jakiś 4-1 to będzie wystawal i trzeba uważać.
zaraz zaraz, ale ja mam ostro twarde zawieszenie i raczej od większego ciężaru silnika (ile ten silnik może być cięższy ?? 30kg ??) auto mi nie usiądzie...a przynajmniej nie tyle co piszesz ;) bardziej chodziło mi o gabaryty...czy B18 wystaje niżej niż D14
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.