Zobacz pełną wersję : Ile przejechałem po remoncie - temat zbiorczy
Myślę, że można by opisać kto ile przejechał po remoncie , bo jak wiadomo z tymi remontami w Hondach jest różnie ... kiedyś nawet słyszałem od kogoś , że remont w Hondzie jest jak śniadanie po imprezie -albo się przyjmie , albo nie ;) Wracając do tematu , często pojawiają się tematy że po remoncie zastukały panewki . Proponuję żeby wypowiedziały się osoby które robiły remont , ile przejechały i czy silniki wciąż żyją czy było "puk puk" . Więc np ja panewki acl race , b16a2 przejechane 11 k km , często kręcony i silnik żyje ;) Osobom którym przytrafiła się niemiła "przygoda" , mogą wypowiedzieć się co było przyczyną , a może pomoże to innym użytkownikom i ustrzeże przed kosztami . Jeśli uważacie temat za bezsensowny można usunąć .
B18c4 4k km :D
Tłoki szlak trafił, przyczyny średnio znane, albo błąd szlifierni, albo tłoki wadliwe albo jakimś cudem piasek się dostał do głowicy i porysowało tłoki
Ja narazie po remoncie przejechałem jakieś 60k km:) i Wszystko jest super. Żadnego stukania - pukania czy zużycia oleju. Oliwa 5w40 a przebieg teraz 195000 :) Jazda raczej bardzo dynamiczna :)
Swap przy 185500km na D15B2 z głowicą D16Z6 -> minime które dało 141KM/147NM przetrwało do 208800km
Żyłoby dalej ale uwaliłem klin na wałku rozrządu i nie chciało mi się juz tego naprawiać...
Ja robiłem ostatnio u siebie uszczelke pod głowicą w Eco, bo klęknęła nieszczelnością do układu chłodzenia. Eco nie paliło oleju kompletnie nic. Złożyłem samą nową uszczelkę z planowaniem i lekkim doprężeniem, bo musiałem po prostu w jeden dzień uzdrowić auto do jazdy, żeby sie nie grzało - od pierwszego odpalenia wali litra na tysiąc :D Miałem to w tyle głowy, żeby nie powinno się tak robić, no i się potwierdziło :D
TIP dla innych - nie róbcie więc uszczelki pod głowicą bez jednoczesnej wymiany pierścieni i uszczelniaczy :p
B16A2 bez remontu 385.000km, tłoki nominał, panwie nominał, lekkie pocenie z pod głowicy pod aparatem.
B16A2 bez remontu 385.000km, tłoki nominał, panwie nominał, lekkie pocenie z pod głowicy pod aparatem.
Niezły wynik ja mam u siebie 270tys w b16a2 i myślałem o remoncie a tu taki piękny wynik ;)
TIP dla innych - nie róbcie więc uszczelki pod głowicą bez jednoczesnej wymiany pierścieni i uszczelniaczy
Przy 220tyś km również wydmuchana uszczelka, ogarnąłem sam: OEM uszczelki i szpilki, planowanie, uszczelniacze zaworowe przy okazji bo aż żal nie zmienić.
Aktualnie 257tyś ZEROWE zużycie oleju, wszystko si :)
vnv_nation
29-05-15, 19:38
Niezły wynik ja mam u siebie 270tys w b16a2 i myślałem o remoncie a tu taki piękny wynik ;)
Podejrzewam ze jakby kazdy sie dowiedzial ile jego auto ma faktycznie prawdziwego przebiegu to takich pieknych a nawet piekniejszych wynikow byloby duuuuzo wiecej :D
wiesko1261
29-05-15, 20:28
ja kupiłem d16 do remontu ( niby 76tyś mil) biorący olej :)
obecnie przejechałem ponad 75tyś km ,od wymiany do wymiany nic nie dolewam oleju (Mobil 5w50), a w tamtą niedziele 240km ciągnąłem lawetę i hania -silnik daje radę
stary d14 vtec ,po małym remoncie miał ( pierścienie ,honowanie tulei i porting głowicy z d16y8 )
też ma się dobrze ,nadal katowany regularnie w baggym :p
Ja robiłem ostatnio u siebie uszczelke pod głowicą w Eco, bo klęknęła nieszczelnością do układu chłodzenia. Eco nie paliło oleju kompletnie nic. Złożyłem samą nową uszczelkę z planowaniem i lekkim doprężeniem, bo musiałem po prostu w jeden dzień uzdrowić auto do jazdy, żeby sie nie grzało - od pierwszego odpalenia wali litra na tysiąc :D Miałem to w tyle głowy, żeby nie powinno się tak robić, no i się potwierdziło :D
TIP dla innych - nie róbcie więc uszczelki pod głowicą bez jednoczesnej wymiany pierścieni i uszczelniaczy :p
Miałem to samo w moim kopciuchu :( Po swapie wyszło, że UPG kaput. Planowanie, wymiana uszczelniaczy w głowicy, nowa UPG z Y8 i klops. Wymieniasz słupek czy będziesz to remontował ?
D15b2 remont przy 220tys teraz jest 261tys.
Tłoki p29, ostry wałek, mpfi, hybryda.
135KM/152Nm, strojenie przez Rysia.
Brak poboru oleju.
Wymieniasz słupek czy będziesz to remontował ?
innego słupka na pewno wkładać nie będę, bo robienie zaraz tego samego w następnym silniku mija się z logicznym myśleniem - mój jest na tulejach i głowicy na prawdę zdrowy. Co dziwne - dolałem oleju w niedziele do maksa, zrobiłem z 300km w tym strojenie i 1/4mili - nagle przestało ubywać :D Zobaczę co dalej. Najwyżej zrzucę czapkę jeszcze raz + porządna wymiana wszystkiego, co powinno być zrobione, aczkolwiek powoli mój rozsądek zaczyna mówić, że mija się to z celem w autach wartych czapkę gruszek, bo remont samego silnika wart jest z 20% całości...a już włożyłem w padlinę połowę kwoty, za którą ją kupiłem jako najdroższą z allegro - miał być tani dupowóz..
może sie pierścień przytarł, dałeś w palnik i sie rozruszał dziad. Michał tak miał ze swoim złomem. Z tym remontem to sie zastanów. Wsaadzisz w remont najmniej 1-1.5k, a słupek D15Z8 da sie kupić za 600-700zł z angielki
Nie ma takiej opcji, to jest ekonomicznie nierozsądne. Jutro jadę stroić, bo dodatkowo auto po głowicy przestało jeździc...fuck this, przesiadam się na bawarię rwd :D
Nie ma takiej opcji, to jest ekonomicznie nierozsądne. Jutro jadę stroić, bo dodatkowo auto po głowicy przestało jeździc...fuck this, przesiadam się na bawarię rwd :D
Żartowniś ;D
11kkm po kapie b16a2 ciągnie aż miło.0 poboru syntetycznego valvo
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.