Zobacz pełną wersję : problem z obniżeniem auta... pomocy!
Witam serdecznie . Mam problem z moim sedanem EK4 , a mianowicie 3 tyg tem kupilem gwint TA uzywany. Po zamontowaniu gwintu i ustawienie gleby -60mm z przodu zaczął sie koszmar. Podczas wchodzenia w zakret (nawet na rondzie przy powolnej jezdzie ) samochod drży, stuka . To samo sie dzieje gdy na drodze sa lekkie dziury i amor zaczyna pracowac drganie jest tak ogromne ze czuje je az pod pedalami i na kierownicy . (drżenie po oby stronach wystempuje ) Pierszwa mysl za nisko i trze , ale po podkreceniu gwintu do -35mm robi to samo. Dodam ze wczesniej mialem OEM amor oraz mts-35 . Nawet jak ustawilem gwint prawie na maxa w gore problem nie znikl. Pomyslalem , ze amorki sa felerne wiec zakupilem koni 1130 , lecz problem nie znikl. Dalej po wymieniae na inne amorki to samo... po zalozeniu OEM +mts problem zniaka . wsadzam inny amorek i cos napierdziela.. Bylem na 2 stacjach diagnostycznych nic nie znalezli. Spr juz nadkola , odkrecilem lacznik stabilizatora i caly stabilizator , dalej wystepmuje problem . Dodam , ze gdy auto stoi na luzie i skacze po aucie zeby wymusic ruch amorka nic sie nie dziejue , Problem wystepuje tylko podczas poruszania sie . Panowie jakies sugestie ?
Dzyndzel86
09-06-15, 14:01
posprawdzaj tuleje i luzy na nich
Wymieniasz całe kolumny McPersona czy same amory? Jeśli całe kolumny to obstawiałbym jakiś błąd w złożeniu czapek amortyzatorów...
zmienialem tez czapki amortyzatorow nie pomoglo;/ a co do luzow na 2 stacjach diagnostycznych nie zauwazyli nigdzie luzow na szarpakach
jedyne co stwierdzili ze mam lekko wybite stworznie wachacza gornego ale to chyba nie ma wiekszego zwiazku bo jeszcze niby nie kwalifikuja sie do wymiany
temat nie taki stary wiec pozwolę sobie odkopać
koleżanka włożyła sobie koni 1130 i springi h&r używki kupiła całe z czapkami ,i problem jest taki ze tył usiadł bardziej niż przód z przodu wchodzi palec, talerzyki przód ustawione na najniżej tył środkowy . ktoś wie czego może to być przyczyna i co zrobić żeby siadło jak powinno?
Skoro przód jest na najniższym rowku to nic nie wymyślisz można dorobić rowek jedynie lub podnieść tył , dziwne jest to że przy takiej konfiguracji tył siedzi niżej ..
Wiec tak cale zawieszenie z przodu wymienione na poliuretanowe gumy... efekt hmm robi to samo tylko ze jest sztywnej i robi to tetaz na większych hopkach i przy wiekszych prędkościach. Ostatnio pomysł jaki się nasunol to poduszki silnika? Co myślicie?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.