Fragles
22-05-15, 23:37
Witam wszystkich Hondziarzy:p
Mam problem z autem, które mam od niecałego miesiąca. Auto to Honda Civic FK 5D Hatchback 1.8, 2008 z przebiegiem zaledwie 65 tys.
Problem jest następujący, otóż przy najeżdżaniu na policjanta, po zjeździe z niego, najechaniu na głębszy dołek, słyszę z przedniej części głuchy stukot, który czasem zamienia się w metaliczny odgłos (wtedy jest konkretne walnięcie). Znajomy ma ten sam model, rok starszy, problem u niego nie występuję. Pracuję na stacji i warsztacie, więc auto sprawdzone zostało kilkukrotnie i nic nie znaleziono w zawieszeniu. Zdemontowana została również lewa kolumna amortyzatora (stamtąd dochodzi głośniejsze stukanie). Sprężyna cała, mocowania ok, łożyska ok, odboje na miejscu.
Amorki na stacji:
Przód po 60%
Tył po 76 %
Sworzeń, wahacz jest też ok.
Łączniki stabilizatora bez luzu, tuleje również wyglądają na ok, ale jutro będę wymieniał na nowe, gdyż są dosyć tanie.
Martwi mnie natomiast czasem ten mocny, metaliczny dźwięk po wjechaniu w dziurę. Dziś po podniesieniu auta zauważyliśmy luz na prawej półosi. Przegub zewnętrzny jest ok, natomiast luz jest albo z wewnętrznego przegubu lub/oraz z łożyska podpory półosi. Można ją podnosić góra-dół.
Spotkał się ktoś z tym by półoś hałasowała tak podczas wjechaniu na nierówność, głębszy dołek?
A może taki luz jest dopuszczalny w Civicu i to nie stamtąd stuka?
Za tydzień wyjeżdżam, auto musi być sprawne. O ile stukanie mogę znieść to martwi mnie ten luz na półosi... może ten typ tak ma?
Nie chce wchodzić w niepotrzebne koszty, bo przeguby wewnętrzne praktycznie niedostępne (jakiś znalazłem w necie).
Pomocy:)
Mam problem z autem, które mam od niecałego miesiąca. Auto to Honda Civic FK 5D Hatchback 1.8, 2008 z przebiegiem zaledwie 65 tys.
Problem jest następujący, otóż przy najeżdżaniu na policjanta, po zjeździe z niego, najechaniu na głębszy dołek, słyszę z przedniej części głuchy stukot, który czasem zamienia się w metaliczny odgłos (wtedy jest konkretne walnięcie). Znajomy ma ten sam model, rok starszy, problem u niego nie występuję. Pracuję na stacji i warsztacie, więc auto sprawdzone zostało kilkukrotnie i nic nie znaleziono w zawieszeniu. Zdemontowana została również lewa kolumna amortyzatora (stamtąd dochodzi głośniejsze stukanie). Sprężyna cała, mocowania ok, łożyska ok, odboje na miejscu.
Amorki na stacji:
Przód po 60%
Tył po 76 %
Sworzeń, wahacz jest też ok.
Łączniki stabilizatora bez luzu, tuleje również wyglądają na ok, ale jutro będę wymieniał na nowe, gdyż są dosyć tanie.
Martwi mnie natomiast czasem ten mocny, metaliczny dźwięk po wjechaniu w dziurę. Dziś po podniesieniu auta zauważyliśmy luz na prawej półosi. Przegub zewnętrzny jest ok, natomiast luz jest albo z wewnętrznego przegubu lub/oraz z łożyska podpory półosi. Można ją podnosić góra-dół.
Spotkał się ktoś z tym by półoś hałasowała tak podczas wjechaniu na nierówność, głębszy dołek?
A może taki luz jest dopuszczalny w Civicu i to nie stamtąd stuka?
Za tydzień wyjeżdżam, auto musi być sprawne. O ile stukanie mogę znieść to martwi mnie ten luz na półosi... może ten typ tak ma?
Nie chce wchodzić w niepotrzebne koszty, bo przeguby wewnętrzne praktycznie niedostępne (jakiś znalazłem w necie).
Pomocy:)