Zobacz pełną wersję : Ej2 D15b7 Problem przy odpaleniu po nocy postoju
Witam jak w temacie problem polega na tym iż samochód po postoju w nocy ma ciężko odpalić, żeby go odpalić muszę dłużej kręcić rozrusznikiem oraz pulsacyjnie naciskać pedał gazu wtedy zapali. Nie był by to dla mnie dziwny problem gdyby nie fakt iż jak już zapali zgaszę go ponownie odpale pali na dotyk. Samochód podczas jazdy nie szarpie ani nic żadnych objawów poza tym jednym mankamentem. W samochodzie jest gaz sekwencyjny kupiłem go okazyjnie po wypadku i chciałbym go doprowadzić do ładu niestety nie znam jego przeszłości zbyt dobrze. Rozmawiałem ze znajomym on twierdzi że listwa wtryskowa nie trzyma paliwa natomiast moim zdaniem to wina leży przy pompie paliwa ale może jednak jest inny powód ? Na hondach się nie znam zawsze posiadałem bmw kupiłem ją z ciekawości i chciałbym usłyszeć rady od bardziej doświadczonych użytkowników tego pojazdu. Dodam iż pojazd stał 8 miesięcy.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Jak jest gaz to na 120%puszcza Ci parownik i zalewa ci fure,sprobuj zdjac na noc wezyk z reduktora taki maly czarny,rano przed odpaleniem zaloz go spowrotem i zobacz jak odpali
Nie parownik tylko wtryskiwacze gazowe. Po zgaszeniu silnika na gazie w listwie wtryskowej i wężach pomiędzy wtryskiwaczami i reduktorem pozostaje gaz pod ciśnieniem, z czasem uszczelnienia we wtryskiwaczach się zużywają i gaz przez całą noc ucieka do kolektora dolotowego w związku z czym silnik zostaje 'zalany', i trzeba kręcić aż silnik zassie powietrze.
Spróbuj po zgaszeniu silnika poluzować zacisk na wężu pomiędzy reduktorem a wtryskiwaczami żeby wypuścić gaz, skręć z powrotem jak było i sprawdź następnego dnia rano czy odpala normalnie.
Jeśli tak to znasz już przyczynę.
Inna przyczyna to może być mała ilość paliwa w baku, zatankuj przynajmniej 1/3 zbiornika benzyny, albo przy małej ilości przekręć kluczyk w pozycję zapłonu 3x po 3 sekundy przed odpaleniem żeby pompka dopchała paliwo do wtryskiwaczy.
ps. jakie wtryskiwacze masz?
Gaz jest odłączony w sensie butla zakręcona odpalam z benzyny i tak narazie jeżdze
ilość paliwa w baku chyba mało nie jest jak wskazówka pokazuje na 1/4 na liczniku ? no chyba że ktoś jakoś licznik uszkodził bo są zegary indiglo założone ..
jak zrobię jak mówisz 3 razy dam pompce podać paliwo to samochód pali od strzała choć nie za każdym razem no ale tak chyba nie powinno być ?
gazu valteki czerwone a benzynowe seria nic nie kombinowane
ogólnie mam dostęp do części kolega mi umożliwił więc mogę wymieniać w razie czego tylko muszę wiedzieć co wymienić
i jak przyjade z pracy wleje jeszcze z 10 litrow benzyny by była pewność że faktycznie jest czy licznik nie oszukuje
To skoro gaz nie dochodzi to moze faktycznie cos z wtryskami nie tak?piszesz ze auto stalo dosc sporo,moze wartalo by wtryski przeplukac?ja ostatnio robilem taki zabieg w toyotce i mialem identyczne objawy co ty,podjechalem do znajomego gaznikowca,wlal mi jakis super,cudowny plyn do baku(belgijski😀)zrobilem 200 km i wtryski nowki sztuki.poprawilo sie ale reduktor i tak to wymiany jak juz pisalem
nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi mam lpg ale butle zakrecilem celowo i jezdze tylko na benzynie i z benzyny mi ciężko pali o to się rozchodzi z gazem będę się bawić jak ogarnę ten problem ; )
bo przypomnę tematem jest ciężkie odpalanie na benzynie po dłuższym postoju
w sumie jakby gazu nie było bo celowo go odciąłem zakręcając butlę ; )
Każdy 6gen ma tą przypadłość że w przypadku małej ilości wachy w zbiorniku trzeba chechłać, TTTM :D
A valteki to szajs, szczególnie czerwone. Wątpię żeby silnik na nich pracował poprawnie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.