Zobacz pełną wersję : Ile mocy ma?
Pacjent D14a4 ej9
Ssący od D15b7 + stożek
Wydech Seria bez katalizatora
Pytanie do was ile to może mieć mocy i Nm (Seria 90KM i 124Nm)
Starstruck
14-05-15, 20:15
Ok. 150 KM. Stożek robi mega robotę. Samo wycięcie kata to ok. + 20 KM. A ssący B7 też coś ok 20 KM.
A co jeśli są gdzieś naklejki nocy dodające? I alu gałka na oberżniętym shifterze?
vnv_nation
14-05-15, 20:38
Pacjent D14a4 ej9
To on jest chory..? :(
chyba front z Rovera zapożyczyłeś:P Mod bana powinien postawić, cham! i tyle
Żal goście... nie wszyscy maja Integry i Type R-y, poziom forum w ****
1 2 3 foch ;)
zadzwoń do wróżbity macieja on się nie myli podobno ;)
vnv_nation
14-05-15, 21:23
Żal goście... nie wszyscy maja Integry i Type R-y, poziom forum w ****
Głupie pytanie to i odpowiedzi głupie. Jedz na hamownie to się dowiesz, proste chyba.
Może przy dobrych lotach z 95 mieć :D chociaż tak jak wyżej piszą trochę bez sensu pytania :)
No i dziękuje za odpowiedź proste:) tak tylko chciałem zapytać, niepotrzebne tylko głupie odpowiedzi, wiem ch.. nie silnik i modyfikacje to tylko 1.4 i nic więcej
Pacjent D14a4 ej9
Ssący od D15b7 + stożek
Wydech Seria bez katalizatora
Pytanie do was ile to może mieć mocy i Nm (Seria 90KM i 124Nm)
Max 100KM. Założysz kolektor 4-2-1 i zrobisz resztę wydechu to będzie 110KM o ile silnik jest zdrowy.
Założysz kolektor 4-2-1 i zrobisz resztę wydechu to będzie 110KM o ile silnik jest zdrowy.
masz na myśli wydech na przelocie? i nagle +20 koni?
wiesko1261
15-05-15, 06:29
masz na myśli wydech na przelocie? i nagle +20 koni?
niema najmniejszych szans :p
po dolocie i wydechu 98-105 km max ( ja miałem 102km kumpel 99km)
masz na myśli wydech na przelocie? i nagle +20 koni?
Nie to, że sam wydech daje +20KM tylko w połączeniu w kolektorem ssącym i dolotem :) 105KM spokojnie do uzyskania.
d14 na ssaku z6 , wydechowym 4-2-1 i przelocie 2' 113 KM , więc dolot+wydech daje ~20 KM ;D
wiesko1261
17-05-15, 19:41
albo złe skalibrowana hamownia (bonusy od hamowni )pokaż wykres :D
taki wynik dopiero miałem po przejściu d14 na OBD1 i strojeniu +wałek z y7
To auto mojego ojca ale znalazłem wykres, ogólnie względem seryjnego d14 czuć poprawę :
https://lh6.googleusercontent.com/sLcJXiGF89aM2yBemv6VftUgLe-OxoyBncrF-DC9c0s=w440-h587-no
D14a3 z dolotem short-arm noname, wydech 1,8 -1,9" przelotowy z rovera 420i (2" ma 420d), kolektor wydechowy 421 ebayowy.
Wyszło na hamowni 103konie.
I zapomniał bym o ssącym b7
wiesko1261
18-05-15, 18:00
błędny pomiar :) albo złe skalibrowana żadna seria w szczególności D14 niema odcięcia 7200
a na tym wykresie ponad
mi raz na hamowni pokazało 150KM ? a na innej 80KM a raz nawet 300 :p mam gdzieś filmik
( rozmawiałem z właścicielem hamowni , niby teoretycznie, i można z hamować auto dla wyższych wyników )
mamy w swojej okolicy sprawdzoną i pewną hamownię ( byliśmy z kumplem w ciągu kilku dni na trzech innych i rozbieżność
w pomiarach 0,5- 1,2KM (największa różnica na podwoziowej )
1min.40sek :D
https://youtu.be/wN7qyNYprcY
To d14 wg obrotomierza kręci 7200 ale wiadomo ... obrotomierz może przekłamywac . I wiem coś o przekłamywaniu hamowni bo mi w b16a2 po dolocie i wydechu (motor po kapitalce, komprecha 15 5 bara ) wyszło 153 Km a auto jechało jak wściekłe. Na innej coś ponad 170 km ,więc hamownia hamowni nie równa .
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.