PDA

Zobacz pełną wersję : POMOCY-Wielki problem Areodeck VTI



NowakEJ9
07-05-15, 23:06
Witojcie

Mam duży problem z moim ukochanym Mc2, otóż pojawiły się stuki w zawieszeniu a dodatkowo przy wrzucanie wstecznego, 1 i 2 na tzw"pół sprzęgle" (wjazd na rondo ruszanie) słyszalny był taki charakterystyczny metaliczny gwizd czy świst. Po przeglądzie diagnosta stwierdził że do wymiany mam górny wahacz, został to wykonane od razu a dodatkowo mój mechanik zauważył luz na przegubie wewnętrznym lewym luz i po tygodniu szukania dopadłem zamiennik za 250 zł. Po naprawie stuki uspokoiły się prawie całkiem... teraz mija miesiąc a coś dalej puka jak luz na tulejach czy coś w teń deseń(myślałem już że zamienik lub naprawa była chu..owaa). Metaliczny gwizd przy ruszaniu pozostał a dodatkowo przetestowałem sprzęgło wrzucając 4 i próbując ruszyć, w momencie szybkiego puszczenia sprzęgła honda gaśnie od strzała jeżeli sprzęgło popuszczam powoli słuchać ten gwizd lecz tylko gdy jest sucho (po opadach deszczu nie piszczy). Dodatkowo dziś doszły stuki przy ruszaniu i gdy koła są proste i gdy skręcone głownie 1 bieg. Generalnie opadam już z sił auto kupiłem osobiście we Włoszech bo tam pracuje z przebiegiem 76 tys km po latach szukania idealnego VTI-ka. Proszę powiedzcie co to może być sprzęgło ? Przegub wew ? Mechanizm ? Czy co... Malowanie fury plus wszytskie wymiany kosztowały mnie 10 tys wiec mój budżet się kończy a nie chce krok po kroku wymianiac tych elementów !!!!!

kuster
08-05-15, 00:04
Świst z okolic skrzyni biegów i to głównie na pierwszych trzech biegach to najprawdopodobniej łożyska w skrzyni biegów

Stuki w zawieszeniu -> mogą to być tak jak u mnie amortyzatory. Jak wpadłem w dziurę to mi podkładkę górną wyrąbało i pojawił sie luz... Jak jest jakas nierówność to słychać stukanie jakby w jakiejś butelce plastikowej ^^