Zobacz pełną wersję : B16a2 -------> B18C1 ??? Pomocy !!!
Mam pytanie kto może to niech podpowie :)
Mam możliwość kupić głowicę z Integry B18c1 za 300zł i moje pytanie czy opłaci się ten zakup i czy jest sens by wsadzić do Mojej B16?
Jeżeli tak to co?! By zyskać trochę KM :)
Za odpowiedzi z góry bardzo dziękuję :)
P.S - Zależy mi na czasie :)
nie ma komletnie to sensu, bo ssacy nie bedzie pasował
Nie chodzi mi głównie o głowicę,ale np. wałki itd.
ale np. wałki itd.
no to w takim wypadku, tylko o wałki.. To jest praktycznie to samo co b18c4, z tego co wiem. Wałki te powinny być minimalnie ostrzejsze niz te w b16a2
Bez sensu , szkoda zachodu na rozbieranie tego wszystkiego i skladanie dla różnicy której nie odczujesz nawet.
Spoko dzięki za podpowiedzi, w takim razie nie ma po co się bawić,myślałem że coś da przy zrobiony wydechu i dolocie i strojenie wtedy. No ale cóż
Kup najwyzej same wałki( jezeli jest taka możliwość) jak masz w palnie stroić, zawsze to parę koni więcej
b16a2 na wałkach z C4? Więcej koni?
i ciut na gorze, i w przebiegu troche na korzyść. Widać to po wysokości krzywek primary i secondary A2 vs C4.
no tak, ale umówmy się, że większość potencjału b18c4 to nie wałki tylko pojemność, wydaje mi się że faktycznie trochę nie warta gra zachodu. Jak się je*ać, to bez gaci :D chceswz wałki kupuj stejdże
chceswz wałki kupuj stejdże
tylko do seryjnego b16, nie ma co wkładać nic wyższego nic te z b18c6, a te ze sprężynkami kosztują prawie 1,5 tys.Tu za stówkę, czy trochę więcej pare koni wskakuje, bo i tak jest planowanie strojenie
Jak się je*ać, to bez gaci
:D
no tak, ale umówmy się, że większość potencjału b18c4 to nie wałki tylko pojemność,
oczywiste, ale tak, jak mówi Qurek - za 150zł szkoda nie skorzystac.
P.S Jakby ktoś chciał to mam sztuki z B18C JDM GSR - jeszcze jakieś 0,1-0,15 z suwmiarki wzniosu więcej :p
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.