PDA

Zobacz pełn± wersję : d15b7 brak mocy.



czernit
05-05-15, 22:49
Witam.
Tak jak w temacie pacjent civic V coupe d15b7 mojej dziewczyny sam juz nie wiem za co się zabierać auto jest mulowate w dodatku szczególnie 2 i 3 bieg pedał w cechę i ma raz na jaki¶ czas moment ze cos go przy blokuje i nie chce się wkrecac z niskich obrotów nagle odwidzi mu się i czuć jak nagle zaczyna przyspieszać ale ogólnie to i tak jest ospaly w każdym zakresie obrotów jak na te 100 koni osobi¶cie mam d15b2 w HB i szczerze moja lepiej sie wkreca wiec cos jest chyba nie tak... Coupe po remoncie zrobiłem cala głowice nowe pier¶cienie ustawione zawory ustawiony zapłon na lampie a jest tak samo po jak było przed tyle ze juz oleju nie łyka brak mi juz nerwów a dziewczyna marudzi pomocy :(

legend2211
06-05-15, 10:36
Rozrzad sprawdz. Zobacz filtry czy sa ok do tego wydech moze kat zapchany. Kolejna sprawa to hamulce moze trzymaja.... robiles samodiagnostyke?

czernit
06-05-15, 14:54
Rozrzad 100 % ustawiony rozumiem jakby byl wczesniej przed remontem zle ale po remoncie ustawiany byl wedlug znakow i jestem co do niego pewny, filtr powietrza jest ok paliwa szczerze nie wymienialem wyglada na w miare swiezy ale moze lepiej go wywalic ten kat tez mi chodzil po glowie w sumie troche przejezdzil na spalanym oleju i go przypchalo, hamulce sa wporzadku, samodiagnostyka robiona jest czysty. Najbardziej mnie zastanawia ten lag raz na jakis czas. Nie wiem czy to istotne ale tlumik koncowy jest zalozony jakis remus przez poprzedniego wlasciciela.

legend2211
06-05-15, 15:14
Moze przeskoczyl o zabek czy dwa lepiej sprawdz. Co do reszty to tlumik koncowy sprawdz ale raczej to nie jest jego wina. Zobacz jeszcze zaplon kable

DemoN
10-05-15, 17:09
Spi±łe¶ zworke samodiagnostyki przy ustawianiu zapłonu? Zawory ustawiałe¶?

AdiSli
13-05-15, 01:30
Jak masz w zakresie od 1500 do 3000 muła to czujnik położenia przepustnicy i map sensor