czernit
05-05-15, 22:49
Witam.
Tak jak w temacie pacjent civic V coupe d15b7 mojej dziewczyny sam juz nie wiem za co się zabierać auto jest mulowate w dodatku szczególnie 2 i 3 bieg pedał w cechę i ma raz na jaki¶ czas moment ze cos go przy blokuje i nie chce się wkrecac z niskich obrotów nagle odwidzi mu się i czuć jak nagle zaczyna przyspieszać ale ogólnie to i tak jest ospaly w każdym zakresie obrotów jak na te 100 koni osobi¶cie mam d15b2 w HB i szczerze moja lepiej sie wkreca wiec cos jest chyba nie tak... Coupe po remoncie zrobiłem cala głowice nowe pier¶cienie ustawione zawory ustawiony zapłon na lampie a jest tak samo po jak było przed tyle ze juz oleju nie łyka brak mi juz nerwów a dziewczyna marudzi pomocy :(
Tak jak w temacie pacjent civic V coupe d15b7 mojej dziewczyny sam juz nie wiem za co się zabierać auto jest mulowate w dodatku szczególnie 2 i 3 bieg pedał w cechę i ma raz na jaki¶ czas moment ze cos go przy blokuje i nie chce się wkrecac z niskich obrotów nagle odwidzi mu się i czuć jak nagle zaczyna przyspieszać ale ogólnie to i tak jest ospaly w każdym zakresie obrotów jak na te 100 koni osobi¶cie mam d15b2 w HB i szczerze moja lepiej sie wkreca wiec cos jest chyba nie tak... Coupe po remoncie zrobiłem cala głowice nowe pier¶cienie ustawione zawory ustawiony zapłon na lampie a jest tak samo po jak było przed tyle ze juz oleju nie łyka brak mi juz nerwów a dziewczyna marudzi pomocy :(