Zobacz pełną wersję : swap d16b2 na d16y8
szejker_92
29-04-15, 18:47
siema.
mm angielke d16b2 z kompem P1K na OBD2 i zamierzam wrzucic d16y8. co bym potrzebowal do swapa?
slupek z kolektorami i co więcej?
jestem zielony w tym...
Koledzy,
podpinam się pod temat, bo nie chcę zakładać nowego, a mam poważny problem dotyczący wymiany silnika na inny o tej samej pojemności, może ktoś mi podpowie co i jak.
W samochodzie ojca (Grand Vitara 1,9 dCi by Renault) ułamał się napinacz paska klinowego, co pociągnęło za sobą katastrofalne skutki. Pasek się porozrywał, a odłamki wszystkiego poszły w rozrząd. Efekt? Silnik do remontu bądź wymiany. Chyba zdecydujemy się na wymianę.
I teraz seria pytań:
1. jak sprawdzić silnik, który ktoś oferuje, ale jest wyjęty z samochodu dawcy?
2. Jeśli wymieniam silnik na taki sam, o tej samej pojemności to wbijam to gdzieś w papiery?
3. Na co zwrócić uwagę, czego się spodziewać? Proszę o pomoc, bo nie chcemy się wpierdzielić w maliny....
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc i dobrą radę.
1. jak sprawdzić silnik, który ktoś oferuje, ale jest wyjęty z samochodu dawcy?
mozesz jedynie zkrecić kołem pasowym czy silnik się kreci. Sprawdzić nie ma jak
2. Jeśli wymieniam silnik na taki sam, o tej samej pojemności to wbijam to gdzieś w papiery?
nie
3. Na co zwrócić uwagę, czego się spodziewać? Proszę o pomoc, bo nie chcemy się wpierdzielić w maliny....
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc i dobrą radę.
Ze jak kupujesz silnik od handlarza, to moze być roznie..
W samochodzie ojca (Grand Vitara 1,9 dCi by Renault) ułamał się napinacz paska klinowego, co pociągnęło za sobą katastrofalne skutki. Pasek się porozrywał, a odłamki wszystkiego poszły w rozrząd. Efekt? Silnik do remontu bądź wymiany. Chyba zdecydujemy się na wymianę. Standard w tych silnikach :D
Jak jest wyjety silnik to ja bym pierwsze to zoabczyl, gdzie lezal- ludzie potrafia trzymac slupki w trawie, jak tak szanuje to watpie ze w czasie uzytkowania bylo lepiej.