PDA

Zobacz pełną wersję : swap b20z1 do eg4



krzysiek93.3
26-04-15, 19:37
Witam, mam okazje wyrwać zdrowe b20z1 w dobrej cenie, dużo zabawy ze swapem do budy eg? planowałem b18, ale b20 tańsze i te 180nm + można vteca dodać :cool:

krzysiek93.3
27-04-15, 14:38
dobra, mam juz silnik, sam słupek b20z1 z przebiegiem 58kkm :cool: i teraz jakie graty kupić co by mogły sie przydać później przy dokładaniu vteca przydaj? ssak i wydechowy z b18c4, komp P28, i nie wiem jaki aparat zapłonowy od b18c4 podejdze?

jwp
27-04-15, 14:52
głowica cała od b18c4 bądz c6,b16, ,wiązka , Vtec kit tzn podstawka pod filtr ,przewody,uszczelka głowicy itp - http://www.gsmotortrends.com/images/BWRVTEC.jpg , do tego spinka wału , do tego szpilki głowicy , ogólnie opisz co chcesz dokładnie z tym b20 robić czy tylko vtec czy coś więcej dłubać .

tutaj masz wszystko jak na tacy - http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?7838-2litry-seria-b&highlight=litry

krzysiek93.3
27-04-15, 15:54
na chwile obecną chce samo b20z1, i w przyszłym roku bym chciał na vteca przejść, a że kupiłem sam słupek to chce osprzęt założyć taki żebym później to wykorzystał, tamten temat przeczytałem, ale nie mam pewności czy osprzęt z b18 podejdzie pod b20z1 p&p np aparat, wtryski itp.
Właśnie, jeszcze najważniejsze, wiązke chce dać z b18c4 razem z osprzętem, da rade to wystroić żeby latało bez vteca?
Narzazie ogarniam budę i nie myślałem że to tyle $$$ :rolleyes: Tak to bym odrazu Vteca ładował, albo całe b18:cool:

Guscioren
27-04-15, 21:02
na chwile obecną chce samo b20z1, i w przyszłym roku bym chciał na vteca przejść, a że kupiłem sam słupek to chce osprzęt założyć taki żebym później to wykorzystał, tamten temat przeczytałem, ale nie mam pewności czy osprzęt z b18 podejdzie pod b20z1 p&p np aparat, wtryski itp.
Właśnie, jeszcze najważniejsze, wiązke chce dać z b18c4 razem z osprzętem, da rade to wystroić żeby latało bez vteca?
Narzazie ogarniam budę i nie myślałem że to tyle $$$ :rolleyes: Tak to bym odrazu Vteca ładował, albo całe b18:cool:

Seryjnego kompa p9k z b18c4 nie wystroisz.

jwp
28-04-15, 01:24
przy głowicy b18c4 bez vteca auto będzie jechało słabo ,co prawda jeżdżą samochody stricte wyścigowe na wałkach typu vtec kilerr ale to inna bajka .

krzysiek93.3
28-04-15, 09:16
przy głowicy b18c4 bez vteca auto będzie jechało słabo ,co prawda jeżdżą samochody stricte wyścigowe na wałkach typu vtec kilerr ale to inna bajka .
chodzi mi o to żeby dać wiązke z b18c4 + przejściówka na obd1 komp p28 i narazie z głową od b20,
a jak skompletuje graty to dopiero będę zakładał głowe z b18c4

kamil39
28-04-15, 09:17
Sam jestem ciekaw, ten poliftowy 150 konny powinien juz w civicu wmiare fajnie latac, a pozniej w miare aptytu mozna cos pomodzic., koledze chyba chodzi, o wlozenie samego slupka B20 razem z glowica B20... pytanie tylko co do tego trzeba :
na logike
-skrzynia (najtansza z b18)
-polosie,
-odpowiednie poduszki
-kolektor wyd i dol(nie wiadomo czy cos podpasuje- jak w b16 i b18 dolot nie pasuje wymiennie)
-jaka wiazke ma b20 itp

vipek
28-04-15, 10:19
Sam jestem ciekaw, ten poliftowy 150 konny powinien juz w civicu wmiare fajnie latac, a pozniej w miare aptytu mozna cos pomodzic., koledze chyba chodzi, o wlozenie samego slupka B20 razem z glowica B20... pytanie tylko co do tego trzeba :
na logike
-skrzynia (najtansza z b18)
-polosie,
-odpowiednie poduszki
-kolektor wyd i dol(nie wiadomo czy cos podpasuje- jak w b16 i b18 dolot nie pasuje wymiennie)
-jaka wiazke ma b20 itp

I tak musisz mieć OBD1 co by to wystroić.
Sam myśle o wsadzeniu seryjnego B20Z, a z czasem można załadować na to czapke z VTECiem

kamil39
28-04-15, 10:29
ja w swoim d15 i tak mam obd1(kompa moge wrzucic na spokojnie p 28),
ale zeby kosztow nie generowac to by mozna na poczatek wlozyc seryjny komp b20,
wiesz ogolnie jaki dolektor dolotowy i wydech podejdzie pod glowice b20 ?(ten seryjny dolotowy pewnie sie pod maske nie zmiesci...)
ogolnie skrzynia to prawie 700, -1000zl,sprzeglo z 400-500zl, polosie 500zl, do tego jakbys chcial p28 to 300zl, strojenie z 500- to tak liczac idzie kupic b18 kompletne.

krzysiek93.3
28-04-15, 11:17
Jak liczyłem to mi wyszło za swap b20 ok 3000zł, a to połowa swapu b18. Przy dobrych wiatrach może sie uda w cenie swapa b18c4 zrobić z b20vtec a to juz lepsze jak b18c4 :cool:

Bonless
28-04-15, 11:40
Jak liczyłem to mi wyszło za swap b20 ok 3000zł, a to połowa swapu b18. Przy dobrych wiatrach może sie uda w cenie swapa b18c4 zrobić z b20vtec a to juz lepsze jak b18c4 :cool:

Jeżeli ma to mieć ręce i nogi to raczej wątpię żebyś się wyrobił w kosztach B18C4. Zwłaszcza, że jak kupujesz kompletny swap B18 to masz cenę kompletu, a jak robisz b20vtec to wiele rzeczy musisz kupić oddzielnie co też może mieć wpływ na cenę. Do tego dochodzą ci koszty, których nie ponosisz wkładając kompletny nie otwierany silnik B18 (np. uszczelki, vtec kit czy strojenie).
Można zaoszczędzić robiąc samemu ale wiadomo, że trzeba wiedzieć co się robi :)

krzysiek93.3
28-04-15, 14:02
narazie seria b20 i powoli będe kompletował dalej na vteca, jeśli kol ssący i wydechowy będzie pasował z b18 to mi później zostanie głowica, i podstawka pod filtr chyba że sie myle to niech mnie ktoś poprawi?