Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problemy z odpalaniem 2.0i TD

Anzyl
26-04-15, 14:52
Witam. Na wstępie warto zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem i małolatem, wiec nawet jeżeli auto w tym momencie daje mi ewidentny sygnał co jest nie tak, nie nie potrafię go rozszyfrować. Więc pytanie jest takie, czy ktoś z was potrafi powiedzieć co go boli? Do niedawna chodził elegancko, tej zimy zmieniałem rozrusznik bo w zime nie chciał palić, ale z wymienionym palił jak złoto na cyk. teraz od jakiegoś tygodnia, jak widac na filmiku ma z tym okropne problemy, to dzieje się tylko na zimnym silniku jak postoi sporo czasu, warto dodać że, jestem z tych którzy jezdża non stop na rezerwie, a paliwo lane do tego auta nie zawsze jest pierwszej jakosci. (przy okazji, mam zamiar wymienic filtr paliwa, jak znajdę odpowiedni na allegro?)

A tutaj link do filmiku :
https://www.youtube.com/watch?v=sDOFVf4biVM

https://www.youtube.com/watch?v=sDOFVf4biVM

Anzyl
27-04-15, 18:50
Ok winowajca zdiagnozowany: zwyczajnie nie daje napiecia na świece teraz taka wielka prośba do was: gdzie w tym silniku znajdę Bezpieczniki odpowiedzialne za świece, oraz przekaźnik świec żarowych ? PS. czy nikt naprawde nie ma tych smutnych silników czy poprostu macie tendencje do olewania świeżych forumowiczów ?

anticorr
27-04-15, 21:07
hehe, raczej to pierwsze kolego
PS. czy nikt naprawde nie ma tych smutnych silników

CRX1
28-04-15, 00:32
Sprawdziłeś miernikiem czy prąd jest na świecach żarowych? Być może świeca lub więcej powiedziały do widzenia.

vnv_nation
30-04-15, 09:16
Nie wiem czy to jest winowajca.. świece przy takiej temperaturze jak mamy obecnie w ogóle przecież się nie zalaczaja przy rozruchu. W autach grupy vag grzeją dopiero poniżej 5-6 stopni więc nie sądzę żeby w hondzie było to inaczej

gorky
30-04-15, 22:27
warto dodać że, jestem z tych którzy jezdża non stop na rezerwie
Zacznij od tego, szarpnij się raz i zalej zbiornik do połowy, potem traktuj połowę jak rezerwę.