kaktusr
26-04-15, 10:47
Witam
Panowie może coś poradzicie ponieważ ja z kolegą rozkładam już ręce i nie wiem gdzie szukać :/ Pacjent :
1. Przód 262 zaciski z MB5 jak dobrze pamiętam po kompletnej regeneracji
2. Tył swap z EG5 zaciski tył po kompletnej regeneracji
3. Pompa 1"cal z prelude po kompletnej regeneracji
4. Przewody w oplocie hell
Wszystkie zaciski były robione jakoś 3 lata temu, (Rozebrane kompletnie wymienione wszystko w środku) od jakiegoś czasu auto dziwnie się zachowywało przy mocnym hamowaniu ściągało na lewo natomiast na lekkim dochamowywaniu np dojazd do skrzyżowania czuć taki efekt jak by któryś zacisk popuszczał bo autem tak lekko trzęsie. W pierwszej kolejności pojechałem i odpowietrzyłem układ w kolejności lewy tył, prawy tył, lewy przód prawy przód, zabieg pomógł na 3 hamowania...Wczoraj dorwałem manual i przeczytałem że kolejność jest trochę inna a więc wczoraj odpowietrzyliśmy układ według manuala czyli prawy tył lewy przód, lewy tył prawy przód. Dodam że płynu ze zbiorniczka mi nie ubywa, przewody pod autem całe nie pognite, przewody wszędzie całe nigdzie nie ma po prostu żadnego wycieku. Zaciski suche jak pieprz. Wczoraj jak rozkręcaliśmy wszystkie koła chodzą bez oporu wszystkie prowadnice. Wczoraj tylko na przednim zacisku mimo całej gumki dostała się woda do dolnej prowadnicy i stała, ale ruszyliśmy ją poszedł nowy smar i chodzi dobrze ale heble nadal hamują tak dziwnie jak hamowały czyli auto mi tańczy na drodze :/ Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie mam szukać ? Korektor siły hamowania ?
Panowie może coś poradzicie ponieważ ja z kolegą rozkładam już ręce i nie wiem gdzie szukać :/ Pacjent :
1. Przód 262 zaciski z MB5 jak dobrze pamiętam po kompletnej regeneracji
2. Tył swap z EG5 zaciski tył po kompletnej regeneracji
3. Pompa 1"cal z prelude po kompletnej regeneracji
4. Przewody w oplocie hell
Wszystkie zaciski były robione jakoś 3 lata temu, (Rozebrane kompletnie wymienione wszystko w środku) od jakiegoś czasu auto dziwnie się zachowywało przy mocnym hamowaniu ściągało na lewo natomiast na lekkim dochamowywaniu np dojazd do skrzyżowania czuć taki efekt jak by któryś zacisk popuszczał bo autem tak lekko trzęsie. W pierwszej kolejności pojechałem i odpowietrzyłem układ w kolejności lewy tył, prawy tył, lewy przód prawy przód, zabieg pomógł na 3 hamowania...Wczoraj dorwałem manual i przeczytałem że kolejność jest trochę inna a więc wczoraj odpowietrzyliśmy układ według manuala czyli prawy tył lewy przód, lewy tył prawy przód. Dodam że płynu ze zbiorniczka mi nie ubywa, przewody pod autem całe nie pognite, przewody wszędzie całe nigdzie nie ma po prostu żadnego wycieku. Zaciski suche jak pieprz. Wczoraj jak rozkręcaliśmy wszystkie koła chodzą bez oporu wszystkie prowadnice. Wczoraj tylko na przednim zacisku mimo całej gumki dostała się woda do dolnej prowadnicy i stała, ale ruszyliśmy ją poszedł nowy smar i chodzi dobrze ale heble nadal hamują tak dziwnie jak hamowały czyli auto mi tańczy na drodze :/ Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie mam szukać ? Korektor siły hamowania ?