Zaloguj siê

Zobacz pe³n± wersjê : obni¿ony na czerwonych springach+ amor seria= problem:/



TrevCoupe
25-04-15, 21:45
Witam,auto to civic coupe 2001 em2. problem typu ze przy obnizeniu ok 40mm na jakis czerwonych springach wysiad³y amory...wiec zalozylem serie Sachs(zrobilem juz tak kiedys i bylo bdb). tym razem samochod mimo kilku dni jazdy nie zszed³ tak nisko jak by³, ma³o tego wygl±da jakby by³a seria teraz. ale to jest najmniejszy problem. Jazda to istny koszmar,podskakuje na zakretach,s³abo trzyma sie drogi(215/40/17), mowiac krotko p³ywa. Ku mojemu zdziwieniu po wymianie amorow dosta³em auto z kierownica przekrecona w lewa w strone?!(wydaw±³o mi siê ze wymiana amorów nie wplywa na geometrie az tak bardzo:/). I pytanie czy geometra pomoze,czy u³ozy sie i usi±dze jeszcze czy trzeba zmienic amory na krotsze? Aha i po 3 dniu zacz±³em s³yszec takie jakby telepanie z prawej strony...taki dzwiek jakby cos o cos uderza³o? Pomocy:/

Duniek
25-04-15, 22:38
dosta³e¶ krzywe amory b±d¼ skrzywi³ kto¶ wahacz podczas wymiany. Na obni¿enie praktycznie nic nie wp³ywaj± amory tylko sprê¿yny. ¯eby amortyzator dobrze pracowa³ musi byæ dopasowany do obni¿enia.

TrevCoupe
26-04-15, 10:05
W pon podjade do mechanika na ogledziny. Dam znac co wysz³o. Inne opinie nadal mile widziane. Dzieki z góry:)

TrevCoupe
27-04-15, 02:54
Dosz³y nowe objawy...a mianowicie to ca³e telepanie ucicha w momencie gdy hamuje i skrêcam w prawo...gdy tylko kierownica wraca na wprost ha³as wraca.Taka sytuacja😜

Sunstrider
01-05-15, 11:26
Moim zdaniem co¶ jest skopane przy wymianie, ¼le pozakladane sprê¿yny albo co¶ bo jest to nie realne zeby nagle autko zaczê³o plywaæ. Trzeba przejrzeæ caly zawias i ustawiæ geometriê, jak nie pomo¿e wtedy zastanowimy siê co dalej ;) U mnie 5d po wymianie amorow i sprezyn dziwnie sie zachowywalo, ustawienie geometrii zniwelowa³o wszystkie niedogodno¶ci :)

TrevCoupe
13-05-15, 22:44
No to tak...pojecha³em ustawic zbie¿nosc ...czekam grzecznie , nie mine³o 7-8 min ,moje auto wyjezdza, no to pytam czy juz ...a on ze sprawdzi³ dwa razy bo nie dowierza³ i wszystko jest super ¿adnych luzów ani nic i nie wie dlaczego kiera jest skrecona lekko w lewo i na tym sie skocznylo. i pytanie nie kompetenty Pan czy faktycznie moze tak byc i trzeba przejrzec dokladnie zawias jak wspomnia³ Sunstrider? Dodam ze ewidentnie ha³as dochodzi z prawej strony i jest coraz g³osniejszy. Przestaje gdy przyspieszam dosyc mocno,hamuje,wystarczy ze lekko dotkne hamulca albo skrecam...w momencie wyprostowania kiery halas znowu wraca.

pablo222
13-05-15, 22:59
A moze peknieta sprezyna? Albo dwie rozne ?

komor
15-05-15, 13:57
Obejrzyj oponê, wina mo¿e le¿eæ po jej stronie.