lsy
17-10-05, 16:33
Witam!
Kupilem ostatnio civica z 89r 1,4 16v (gaznikowy) z rozbitym przodem, po przeliczeniu ile mi wyjdzie za czesci (maska,szyba p,błotnic lewy,pas kompletny,chłodnica,zderzak,lampy) zwatpilem :P ale za te same pieniadze kupiłem druga bude w ktorej siedzial 1,6 16v. Buda jest w leprzym stanie i chcem wrzucic wszystko do niej ale z komputerem i reszta elektryki z tego co wiem bedzie problem zeby tak poprostu wrzucic 1,4 i jest to drogie z tego co slyszalem. Chcialem przelozyc kolektor z 1,6 do 1,4 i by byl na wtrysku ale niepasuje. Wiec wymyslilem ze mogl bym przekrecic głowice od 1,6 bo taka posiadam by byl wtedy na 2 wałkach i wtrysku troszke by juz szedl.
Tylko jak ktos moze niech mi powie czy to do siebie pasuje i czy wogle w dobra strone mysle :)
Z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi.
Kupilem ostatnio civica z 89r 1,4 16v (gaznikowy) z rozbitym przodem, po przeliczeniu ile mi wyjdzie za czesci (maska,szyba p,błotnic lewy,pas kompletny,chłodnica,zderzak,lampy) zwatpilem :P ale za te same pieniadze kupiłem druga bude w ktorej siedzial 1,6 16v. Buda jest w leprzym stanie i chcem wrzucic wszystko do niej ale z komputerem i reszta elektryki z tego co wiem bedzie problem zeby tak poprostu wrzucic 1,4 i jest to drogie z tego co slyszalem. Chcialem przelozyc kolektor z 1,6 do 1,4 i by byl na wtrysku ale niepasuje. Wiec wymyslilem ze mogl bym przekrecic głowice od 1,6 bo taka posiadam by byl wtedy na 2 wałkach i wtrysku troszke by juz szedl.
Tylko jak ktos moze niech mi powie czy to do siebie pasuje i czy wogle w dobra strone mysle :)
Z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi.