Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : stożek wywalac puszkę czy nie ?

tabbo
17-07-08, 18:36
Mam dylemat. Pewien gość ma mi montować stożek , rurki , kolanka i stożek już mam. Teraz mam takie pytanie czy usuwać puszkę i załozyć na kolanku dolot ( bawić sie w robienie miejsca na odmę i czujnik ) czy zostawić jak mi macher radzi puchę i od pustej puchy pociągnąc rurę z kolankiem?
Doradźcie coś bo ja jestem zielony.
Koleś mi tak radzi ze względuna to że bym nie ochu....ał od basu stożka bo jeżdże automatem i stożek słychac od dołu. A jeżeli zostawie puszę będzie ciszej. Co robić??

michalk
17-07-08, 21:32
Stożek raczej słychać na górze a od dołu jest jak seria.

tabbo
17-07-08, 22:14
właśnie w automacie to jest troszkę inaczej bo buczy już od spodu... Co daje zostawienie a co daje wywalenie puchy ?

Motyl
17-07-08, 22:41
z puszką masz jakąkolwiek osłonę przed temperaturą, bez niej nie masz nic czyli filtr ciągnie ciepłe powietrze, a nie powinien

jakaś puszka powinna być, ale czy seryjna... to już pozostawiam do uznania

popatrz po róznych projektach jak ludzie radzą sobie z tym tematem

tabbo
17-07-08, 22:43
Widziałem ze raczej puche wywalali i robili osłonkę stożka tzn odgradzali go. to też mam zamiar zrobić

Motyl
17-07-08, 22:46
znaczy się tamat do zamknięcia, czy są jeszcze jakies wątpliwości??

tabbo
17-07-08, 22:50
w sumie tylko ty odpowiedziałeś a to było pytanie na forum i liczyłem, że więcej osób wypowie się na ten temat i coś doradzi...

Motyl
17-07-08, 22:53
na to nie ma rady, robisz jak uważasz i sprawdzasz efekty organoleptycznie, czyt. na hamowni

w takim układzie tematu nie zamykam, moze ktoś pomoże Ci w inny sposób

zed
17-07-08, 22:55
Ja bym jakos ten stozek oslonil bo jak sie nagrzeje pod maska zwlaszcza jak masz sportowy kolektor wydechowy to zasysa cieple i sie muli......

Jarek104
18-07-08, 07:24