PDA

Zobacz pełną wersję : heble na tył 262mm ek4



damiano16
19-04-15, 13:54
Witam, chciałbym zamontować hamulce 260-262 mm na tył do mojego civic vi 1.6 vti. Oryginalnie mam chyba 240 z tyłu a przydały by się większe, wentylowane. Auto za miesiąc będzie miało po strojeniu ok 180-190KM więc chciałbym żeby to zatrzymywało w miejscu samochód. Od integry chyba po części podejdą ale słyszałem że coś trzeba nawiercać i przewody hamulcowe większe. Ale wolał bym żeby wszystko weszło bez przeróbek. Robił ktoś swap hamulców na tył do civa??:P

lmk
19-04-15, 17:07
Bez większych kombinacji możesz dać zacisk EP3 z tarczą 262 (sam zacisk chyba trzeba montować do góry nogami - ale dokładnie nie pamiętam). Ewentualnie Civic MB2 z końcowych lat produkcji (99) miał z tyłu seryjnie 262 z rozstawem 4x100. Żadne z tych tylnych hamulców nie będą wentylowane :) Najlepiej rzucić okiem na temat "swap hamulców" w Forum->Obsługa i serwis->Tematyczne.

damiano16
20-04-15, 00:43
Tarcze wentylowane zawsze można kupic. Chodzi ze nie można wentylowanych zamontować?

HEG8
20-04-15, 00:45
A ciekawości pochwal się jakie masz heble z przodu?

damiano16
20-04-15, 01:07
262 mm ATE z klockami tej samej firmy. Myśle je dać komuś do obróbki żeby je ponacinał.

kepa416
20-04-15, 02:36
262 mm ATE z klockami tej samej firmy. Myśle je dać komuś do obróbki żeby je ponacinał.

To zaczynasz od tyłka strony, mniejszym kosztem wrzuć 282 na przódm i pompę 1". Koszt pompy od Klocha ~200 zł tarcze z klockami chyba za 500 nowe dobrej jakości się też znajdzie. Na pewno będziesz miał większy progres niż wymiana tyłu na coś większego. Pamiętaj że nie dość ża masz lekkie auto z lekkim tyłem to korektor hamowania ogranicza możliwości zatrzymania tylnych kół.

HEG8
20-04-15, 11:12
Tak myślałem, że z przodu masz tarczki, a nie tarcze... Dokładnie jak kepa napisał - skup się na powiększeniu przodu bo duży tył w niczym Ci nie pomoże, a nawet pogorszy sytuację...

smok
20-04-15, 15:35
Trzeba coś przerabiać oprócz pompy zeby wrzucić 282? Też sa w rozstawie 4x100?

kepa416
20-04-15, 16:03
Trzeba coś przerabiać oprócz pompy zeby wrzucić 282? Też sa w rozstawie 4x100?
Jak zwrotnica z 262 mm to pasuje

damiano16
20-04-15, 16:35
Fajnie by było miec wentylowane wieksze z tyłu bo wyglad auta zmienia się nie do poznania. A co masz na myśli ze mam tarczki? Kiepska firma? Jaka polecasz?

HEG8
20-04-15, 16:43
262 to kiepska partia do *******zielania - to mam na myśli... :) W Integrze 262 puchły po drugim, trzecim hamowaniu, teraz mam 282 przód i tył 242 - i tyłu nie ruszam, bo na ostrzejszych zakrętach na przyhamowaniu i tak wywala dupę na zewnątrz...

I Ty nie patrz na lans (bo większe lepiej wygląda), tylko myśl o tym jak używasz auta i hamulców najczęściej - to ma działać i spełniać jakąś rolę/oczekiwania...

damiano16
20-04-15, 19:23
Wiec z kad wziąść zaciski 282? I jakiej firmy?

Tomash89
20-04-15, 20:45
3 minuty szukania nawet nie http://allegro.pl/zaciski-przod-honda-civic-97-01-282mm-1-8-vti-i5178066598.html

damiano16
20-04-15, 22:30
Dzięki czyli bez zadnych przeróbek wchodzą?

smok
20-04-15, 23:43
Jak zwrotnica z 262 mm to pasuje

Czyli oryginalne z ek4 podejdzie? Mieszcza się na fele pietnastke?

Tomash89
21-04-15, 00:03
262mm to wchodzą najmniejsze 14" 280 tylko 15"

strongflex_eu
23-04-15, 14:00
Na zwortnice 242 można założyć tarcze 282 (zaciski z Accorda Type S). Problem z siłą hamowania tylnej osi w 100% rozwiązuje regulowany korektor siły hamowania.