Zobacz pełną wersję : D15z6 co dokupić żeby mieć pełnego vteca?
Siema. Co muszę dokupić do seryjnej głowicy od d15z6, żeby mieć pełnego v-teca? Chodzi tylko o głowicę, resztę już chyba mam tzn: komp z mapą, wtryski 240, wiązka obd 1, aparat d15b7
Walek z klawiatura od d16z6 / d16y8 , komputer p28 , przejsciowka lub przerobiona wiazka pod niego, wtryski 240ccm zeby nie bylo lipy, kolko rozrzadu od d16y7 lub regulowane.
temat wyczerpany :)
Dopowiem tylko, że pasek rozrządu ma być seryjny z D15Z6.
Panowie wszystko w takim razie już mam oprócz wałka klawiatury i kółka rozrządu. Ma ktoś może na zbyciu taki komplecik? ile trzeba z taki zestaw zapłacić?
Wałek i klawiatura to ciężki temat i raczej trudno dostępny. Jeśli masz fart to kupisz za 150-200zł. Natomiast czasami łatwiej kupić całą głowice Y8 za powiedzmy 300-400zł
dlaczego konieczne jest kółko z y7? Ile jest przesuniecia w fazie między walkiem eco a Z6? Jeśli zakładamy Y8 to w takim razie kołko powinno być jeszcze inne bo jak dobrze pamietam miedzy z6 a y8 jest kolejne 5 stopni..jak to masz rozwiązane u siebie Vipas?
Trzeba zmieniać wiązkę silnikową i aparat na obd1 czy można to ogarnąć na obd2b?
dlaczego konieczne jest kółko z y7? Ile jest przesuniecia w fazie między walkiem eco a Z6? Jeśli zakładamy Y8 to w takim razie kołko powinno być jeszcze inne bo jak dobrze pamietam miedzy z6 a y8 jest kolejne 5 stopni..jak to masz rozwiązane u siebie Vipas?
Ja u siebie mam regulowane kółko, które wyjściowo z Jogalem ustawiliśmy tak jak seryjne kółko z Y8. Nie wiem skąd pomysł na kółko Y7 :)
mariuszmaxs
15-04-15, 13:30
Kółko Y7 jest przesunięte o 4,5 stopnia.
Ja u siebie mam regulowane kółko, które wyjściowo z Jogalem ustawiliśmy tak jak seryjne kółko z Y8. Nie wiem skąd pomysł na kółko Y7
no to curwa, stawiając VTECa na wałku Z6 powinno się zakładac kólko Z6, a na Y8 kołko y8/7 - po temacie.
to jak w końcu z tym kółkiem? od czego ,musi być pomijając regulowane? jeśli chodzi o aparat zapłonowy to mam aktualnie od d15b7, może zostać?
To jaki aparat zapłonowy zależy od wiązki. Żeby stroić musisz mieć obd1. Inny zestaw tajli jest potrzebny przy 5/6 generacji, a nawet czy jest to polift czy przedlift w przypadku EJ/EK.
Jak dla mnie to zakłada sie kółko adekwatne do wałka. Ja mam w D15Z8 wałek i klawiaturę z D16Y8 i tak jak pisałem wczesniej bazowo moje regulowane koło ustawialismy wg. koła Y8.
Fabrycznie u mnie bylo OBD2B. Przy konwersji na OBD1 aparatu nie zmienialem. Temat załatwiła przejsciowka do kompa, silnik krokowy i przepustnica pod OBD1.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.