Zielnik
12-04-15, 16:52
Witajcie!
W skrócie - otwieram maskę, a tam brak płynu chłodniczego (wcześniej go lekko ubywało, ale teraz to go praktycznie nie było). Dolewam płyn - włączam silnik, płynie wręcz strumyczek, płyn wycieka dość szybko. Wskaźnik temperatury w kabinie jest cały czas OK. Problem polega na tym, że jestem daleko od domu (600km) i w nocy muszę pilnie tą trasę zrobić. Mój mechanik powiedział, żebym zmostkował kostkę wentylatora - ale tu pojawia się problem, albo coś źle robię, albo nie dogadałem się z nim która to kostka. Jeśli ktoś miałby zdjęcie i mógł mi wskazać która to kostka i jak mam to zrobić, będę ogromnie wdzięczny. Liczy się dla mnie czas, bo wieczorem mam spotkania biznesowe a rano muszę jechać...
Dzięki wielkie,
Zielnik
dodam, że na włączonym silniku uzupełniałem płyn i doszedłem do maksymalnego pułapu na jakim płyn nie wypływa - na zimnym silniku to jakaś połowa, może mniej, zbiorniczka wyrównawczego.
chciałem sprawdzić, czy to ten bezpiecznik, więc włączyłem silnik i złączyłem dwa piny (z takiej białej kostki, obok dolnego węża od chłodnicy) scyzorykiem, ale wentylatory nie ruszyły.
A! Moje auto - CIVIC VII D14Z6, 5d, 2002 r
W skrócie - otwieram maskę, a tam brak płynu chłodniczego (wcześniej go lekko ubywało, ale teraz to go praktycznie nie było). Dolewam płyn - włączam silnik, płynie wręcz strumyczek, płyn wycieka dość szybko. Wskaźnik temperatury w kabinie jest cały czas OK. Problem polega na tym, że jestem daleko od domu (600km) i w nocy muszę pilnie tą trasę zrobić. Mój mechanik powiedział, żebym zmostkował kostkę wentylatora - ale tu pojawia się problem, albo coś źle robię, albo nie dogadałem się z nim która to kostka. Jeśli ktoś miałby zdjęcie i mógł mi wskazać która to kostka i jak mam to zrobić, będę ogromnie wdzięczny. Liczy się dla mnie czas, bo wieczorem mam spotkania biznesowe a rano muszę jechać...
Dzięki wielkie,
Zielnik
dodam, że na włączonym silniku uzupełniałem płyn i doszedłem do maksymalnego pułapu na jakim płyn nie wypływa - na zimnym silniku to jakaś połowa, może mniej, zbiorniczka wyrównawczego.
chciałem sprawdzić, czy to ten bezpiecznik, więc włączyłem silnik i złączyłem dwa piny (z takiej białej kostki, obok dolnego węża od chłodnicy) scyzorykiem, ale wentylatory nie ruszyły.
A! Moje auto - CIVIC VII D14Z6, 5d, 2002 r