ferry
12-04-15, 16:41
Witam
Mam kłopot z zapłonem w swoim 1.3 brak iskry słyszałem że częsta przyczyna jest aparat zapłonowy a konkretnie cewka albo moduł tydzień temu po odpaleniu honda pochodziła kilka sekund na wolnych obrotach i zgasła brak iskry postanowiłem iść trochę na skróty i nie bawić się w rozbieranie aparatu zapłonowego tylko go wymienić w całości (używany). Wymieniłem przy okazji kopułkę palec świece i przewody bo były już trochę zmęczone (nowe). Wszystko było dobrze założyłem używany aparat wyregulowałem zapłon samochód pali na dotyk do dzisiejszego dnia rano jadać do pracy hania w trakcie jazdy zdechła i już nie odpaliła brak iskry. Moje pytanie brzmi czy to zwykły zbieg okoliczności i w aparacie który kupiłem cewka albo moduł tez już były na wykończeniu czy możne robi się jakieś spięcie które rozwala te części, jak sprawdzić cewkę i moduł czy są sprawne z góry przepraszam jeśli wstawiam post nie w tym dziale ale jestem stosunkowo nowy na forum i jeszcze się nie zbyt dobrze tu odnajduje.
Mam kłopot z zapłonem w swoim 1.3 brak iskry słyszałem że częsta przyczyna jest aparat zapłonowy a konkretnie cewka albo moduł tydzień temu po odpaleniu honda pochodziła kilka sekund na wolnych obrotach i zgasła brak iskry postanowiłem iść trochę na skróty i nie bawić się w rozbieranie aparatu zapłonowego tylko go wymienić w całości (używany). Wymieniłem przy okazji kopułkę palec świece i przewody bo były już trochę zmęczone (nowe). Wszystko było dobrze założyłem używany aparat wyregulowałem zapłon samochód pali na dotyk do dzisiejszego dnia rano jadać do pracy hania w trakcie jazdy zdechła i już nie odpaliła brak iskry. Moje pytanie brzmi czy to zwykły zbieg okoliczności i w aparacie który kupiłem cewka albo moduł tez już były na wykończeniu czy możne robi się jakieś spięcie które rozwala te części, jak sprawdzić cewkę i moduł czy są sprawne z góry przepraszam jeśli wstawiam post nie w tym dziale ale jestem stosunkowo nowy na forum i jeszcze się nie zbyt dobrze tu odnajduje.