Zobacz pełną wersję : Problem , rdza
Witam . Hondę mam od 4 lat a dopiero w tym roku po zimie bardzo szybko wyszła ruda , przesyłam wam zdjęcia do oceny . I proszę o informacje czy rdzę w takim stopniu można usuwać bez wspawania nadkoli ? I jakby ktoś miał czas napisać mi jak za to się zabrać krok po kroku . Z góry dzięki
http://i.imgur.com/BhhS7vK.jpg
http://i.imgur.com/acN6C5M.jpg
http://i.imgur.com/ogwb73G.jpg
wiesko1261
11-04-15, 20:27
mam to samo u siebie :(
każda naprawa mimo starań(bez wymiany reperaturki) tylko do następnej wiosny ( po zimie powtórka ) :)
a jakie są przybliżone koszty tych napraw ?
Od srodka wyglada zapewne 10 razy gorzej, reperaturki i dobry spec najlepiej taki ktoremu mozna patrzec na rece co dziennie bo ogolnir ptawie kazdy robi na od******* byle taniej i zebys wrócił po gwarancji najlepiej.
2 pierwsze zdjęcia rdza powierzchowna do ogarnięcia bez spawania, 3 zdj trzeba zobaczyć od wewnątrz bo narazie jest początek niewiadomo co jest wewnątrz.
2 pierwsze zdjęcia rdza powierzchowna do ogarnięcia bez spawania, 3 zdj trzeba zobaczyć od wewnątrz bo narazie jest początek niewiadomo co jest wewnątrz.
No do ogarniecia jak wszystko a potem za roj placz B-)
vnv_nation
11-04-15, 21:46
Nie ma tragedii :) Wszystko zalezy czy planujesz autem jezdzic dluzej czy raczej zrobic zeby tylko do nastepnej zimy wygladalo?
Ja trz twierdze ze tragedi nie ma ale z autopsji wiem ze lepiej wygladajaca honda miala tego wiecej pod spodem. Jak siebchce zrobic dobrze i na dluzej to tylko reperaturki, ciekawe jak tam progi pod plastikami i nadkola od wewnatrz za boczkami, proponuje rizebrac i zobaczyc
Jutro zdejme progi i zobaczę jak to w bagażniku z drugiej strony wygląda i wstawie zdjęcia
jedna_brew
15-04-15, 12:59
hej,
nie wygląda to tragicznie. najgorzej jest z ostatnim zdjęciem, najprawdopodobniej będziesz miał tam perforację. moim zdaniem temat do ogarnięcia bez konieczności wspawania nowych nadkoli - jeśli porządnie zrobisz antykorozję i lakierowanie, to wytrzyma 2-3 lata. Niestety blacha w hondach jest dość cienka, więc w dłuższej perspektywie bez reperaturek się nie obejdzie.
Yotomeczek86
16-04-15, 18:59
To że wyszło Ci na zewnątrz to efekt tego że w środku nadkola jest już ruda, przekonasz się jak zdejmiesz plastiki...
Dobra dzisiaj miałem trochę czasu i dobrałem się do tej rdzy , trochę mnie to zszokowało bo widzę że już jest poważny stan rdzy , zdjęcie jest niżej . Jeszzcze jak moglibyście ocenić na drugim zdjęciu takie dziwne ślady , to jest od szpachli czy tak seryjnie było ?
http://i.imgur.com/T39wjfJ.jpg
http://i.imgur.com/cq1vJWV.jpg
Ktos wspawal kowalek blotnika razem z okularem lampy, to na foto to masa uszczelniajaca, zajrzyj pod uszczelke klapy moze uda ci sie zauwazyc miejsce laczenia z tylnym pasem
Mam jeszcze takie zdjęcie co do tej masz uszczelniającej , a co do tej rdzy do w tym miejscu w którym jest będzie można ją jakoś zlikwidować ?
http://i.imgur.com/nVXj53R.jpg
Mozesz to poczyscic szczotka na wiertarce i zamalowac, ale to raczej dlugo nie posiedzi. Wolalbym wyciac ten zardzewialy kawalek z pierwszej strony tematu, poczyscic nadkole ,wspawac nowy kawalek blachy i dobrze zabezpieczyc
piotreek23
26-04-15, 01:07
To jest pierdoła..tylko wycięcie i wspawanie nowego kawałka blachy..każe inne zabawy są skazane na niepowodzenie, wiem z doświadczenia.
Nadkola masz dziury, a błotnik/i do wymiany. Najlepiej reperaturki i do blacharza-lakiernika. Z tym też coś doradzi
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.