Zobacz pełną wersję : Uszczelnienie kabiny
Witam
Mam taki dziwny problem tzn. gdy jadę autem z wyłączonym nawiewem to i tak wyczuwalny jest powiew z kratek wentylacyjnych zwłaszcza tych "skrajnych". Nie ma znaczenia czy jest włączony obieg wewnętrzny czy nie. Kiedyś myślałem, że to przez uszczelki drzwi - wszystkie zostały wymienione.
Czy jest to normalne czy może da się coś z tym zrobić? Prawdopodobnie przez tą nieoczekiwaną cyrkulację ciężko utrzymać konkretną temperaturę w aucie, a wszystkie zapachy się zwłaszcza podczas jazdy.
Jak włączysz obieg wewnętrzny i wyłączysz całkowicie dmuchawę to u mnie przy 100km/h nic nie czuć, żeby wiało z nawiewów.
Mysle że to jedyne rozwiązanie w tej sytuacji, nigdzie nie będzie Ci wiało :D
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/17247fda1517.jpg (http://naforum.zapodaj.net/17247fda1517.jpg.html)
Nie ma znaczenia czy jest włączony obieg wewnętrzny czy nie.a czy ten obieg wewnętrzny na pewno się załącza...?
Słychać pracę silniczka ale jak to sprawdzic?
U mnie jak włączę obieg wewnętrzny to jakby mocniej wieje.
Tak samo mam :D nagle słychać przyśpieszenie pracy nawiewu, pewnie takie zjawisko jest dlatego że zamykają się wtedy jakieś klapki w środku tunelu nawiewów i sobie bardziej pizga :D
Co do uszczelnienia kabiny; no jest trochę głośno ale co zrobić. Jeszcze nie ma takiej tragedii, są auta w których jest głośniej.
Niebawem będę montować wygłuszenia przednich błotników oraz tylne plastikowe nadkola, mam nadzieje że kilka decybeli będzie ciszej przy szybszej jeździe :D
pewnie takie zjawisko jest dlatego że zamykają się wtedy jakieś klapki w środku tunelu nawiewów i sobie bardziej pizgamoim zdaniem to przez znaczne skrócenie dolotu powietrza, bo zamiast ciągnąć przez rurę spod maski to bierze przy samym wiatraku.
jak sprawdzić czy włączenie obiegu wewnętrznego domyka szczelnie odpowiednie "klapki"?
Zamykasz auto, włączasz obieg wewnetrzmy i nadmuch na max.
Teraz odpalasz race którą zabrałeś kibicowi przeciwnej drużyny i kierujesz tak by dym leciał na prawa stronę podszybia.
Osoba która została w aucie obserwuje czy z kratek leci kolorowe powietrze.
Ostrożnie z racą, to otwarty ogień w sumie.
:p
:D
jak sprawdzić czy włączenie obiegu wewnętrznego domyka szczelnie odpowiednie "klapki"?
Klapka jest jedna - pod plastikowym podszybiem nad dmuchawą.
Tą klapkę widać gdy się włączy obieg zamknięty.
OK, dzięki.
Jestem pewien, że nie mam obiegu wewnętrznego.
Jak najlepiej wymontować cały zestaw, żeby sprawdzić czy działa (np. poprzez podłączanie "na krótko")?
Manual, rozdział 21, strona 20.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.