Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Szarpanie i dławienie na gazie.



hajteq
05-04-15, 23:27
Witam nie dawno zakupiłem Honde Civic VI 1.4 90 km 1999r. I otóż posiadam taki problem że auto na gazie strasznie faluje na obrotach. Przy przyspieszaniu zaczyna się dławić i strasznie szarpie. Bądz przy 3k obrotów złapie muła i danie gazu nic nie daje. Samochód powoli się toczy. Przy Hani mam sekwencje z 2008r czyli już ma 7 lat. Byłem u gazownika na ustawieniu gazu. I miałem kalibrowane wtryskiwacze. Na benzynce jest wszytko ok. I teraz chciałem was się doradzić czy to może być wina zużytego reduktora ? Sprawdzałem czy czasem nie zamarza, i nie jest ciepły na tyle że śmiało można go dotknąć i się nie poparzyć. Czy reduktor powinien taki być ? Czy powinien być raczej gorący ?


Aaaahhh zapomniałem dodać że auto pali 12-13 l gazu.

MarcinWL
07-04-15, 08:44
Podaj informacje jakie masz wtryskiwacze i sterownik, podłącz się do komputera gazowego i wrzuć foty ustawień.

rooter666
07-04-15, 09:41
Czy powinien być raczej gorący ?
silnik gorący to reduktor też.

hajteq
09-04-15, 10:50
Wtryski Valtek Class #2 Type 30 4mm Czerwone. Sterownik STAG 200-4. Wykaz z kompa postaram sie dac jak najszybciej. Bo poki co nie mam możliwości podłączenia. A nie mam zamiaru jechać znowu do gazownika. Teraz się dzieje coraz gorzej. Dziś gdy przeciągłem auto tak do 4.5k i puścilem gaz i wcisłem sprzęgło aby zmienić bieg samochód zgasł i tak się dzieje za każdym razem.

MarcinWL
09-04-15, 11:57
Pierwsze co to masz kiblowate wtryski, były regenerowane i kalibrowane? Jeśli nie to jest prawdopodobna przyczyna problemu.
Reduktor powinien być gorący, zrób foto jak masz wpięty w obieg, oraz sprawdź czy jest zamontowany poniżej poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym.

hajteq
09-04-15, 12:30
Wtryski są w dobrym stanie. Były kalibrowane. Reduktor nie jest gorący jest ciepły. Jest praktycznie na równi. Jutro z samego rana postaram sie wstawić foto. Bo Dzis nie dam rady. Aaahhh chciałbym dodoać iż jeden mechanik powiedział żę mam za bardzo naciągnięta linke od gazu i przepustnica nie może luźno pracować.

MarcinWL
09-04-15, 13:48
Poluzowanie linki od gazu to 3min roboty... :P musi mieć około milimetra luzu ale to nie ma znaczenia jeśli chodzi o Twoje problemy. Sprawdź układ zapłonowy.

hajteq
09-04-15, 23:04
Kurde Tylko że na benzynie szarpania nie ma. Ale silnik również gaśnie. W sobote biorę się do roboty. Jeżeli coś zdołam dam znać. A póki co dzięki za rady.

MarcinWL
10-04-15, 09:17
Jeśli na pb nie działa jak należy to nie ma o czym rozmawiać :cool: