Zobacz pełną wersję : które zimówki wybrac ??
Witajcie
Chyba zdecyduje sie na założenie rozmiaru 175/65/14 i mam dylemat co wziac a oto wybór co przyjechało z Niemiec: 1. CONTINENTAL ContiWinterContact TS780, 2. VREDESTEIN SNOWTRAC 2, 3. TOYO SNOWPROX s941, 4. PIRELLI WINTER (snowcontrol) 5. SEMPERIT WINTER GRIP, 6. MICHELIN ALPIN
???
pozdro
Wszystkie te opony, które wymieniłeś, są dobre. Ja bym brał najtańsze z tych.
CONTINENTAL ja bym nie brał opon tej marki
* złe doświadczenia - po 30 tys. opony były do wyrzucenia :cry:
oszczedzaj jeździj na letnich :twisted: nie no żarcik ...
ja w zeszłym roku przejeździłem całą zime na letnich / nie polecam
4. PIRELLI WINTER (snowcontrol)
mam, używam i polecam :) Głośne, ale za to trakcja bez zarzutu :)
4. PIRELLI WINTER (snowcontrol)
mam, używam i polecam :) Głośne, ale za to trakcja bez zarzutu :)
bierz Toyo bierznik mają super jazda tez konkretna a najlepiej S952 :)
Toyo Snowprox S952 jest nową oponą zimową o profilu 40/45/50/55.
Została stworzona by jeździć bezpiecznie i łatwo w każdych warunkach zimowych. Dzięki zastosowaniu funkcyjnego i asymetrycznego bieżnika, nowego projektu profilu i nowej mieszanki krzemionkowej Snowprox S952 zapewnia pewny kontakt z podłożem, co z kolei skutkuje doskonałym prowadzeniem i zachowaniem się opony zarówno na mokrych, jak i ośnieżonych drogach.
Nowa opona Toyo Snowprox S952 dzięki swym cechom zapewnia doskonałą przyczepność na suchej, jak i na mokrej nawierzchni, właściwości opony nie pogarszają się również na ośnieżonych drogach, czy na lodzie. Wartości te zostały uzyskane poprzez zastosowanie nowego wzoru asymetrycznego bieżnika. Wzdłużnie poprowadzono trzy szerokie rowki, które doskonale odprowadzają wodę z pod opony. By zwiększyć przyczepność opony na mokrym lamelki posiadają faliste nacięcia, z kolei by zachować dobrą trakcję na lodzie ponacinano je dodatkowo poprzecznie.
Bieżnik opony opiera się na dwóch mieszankach gumowych z siliką, jednej wysokomodułowej, drugiej zaś niskomodułowej. Dzięki temu skrócono drogę hamowania, szczególnie w samochodach wyposażonych w system ABS. Mieszanki gumy bieżnika przyczyniają się też do polepszenia kierowania na suchych, mokrych oraz ośnieżonych nawierzchniach.
W oponie Snowprox S952 dzięki zastosowaniu bezspoinowego oplotu osnowy opony oraz szerokich pasów ze stali o podwyższonej wytrzymałości podkładu bieżnika uzyskano również dużą stabilność przy wysokich prędkościach. Cechy te wpłynęły również na skrócenie drogi hamowania.
http://www.e-x-c.com/images/winter.jpg
ja kupilem i bede testowal jeszcze stalóweczki musze zakupić i będe czekał na śnieg hehe
bierz Toyo bierznik mają super jazda tez konkretna a najlepiej S952 :)
Toyo Snowprox S952 jest nową oponą zimową o profilu 40/45/50/55.
Została stworzona by jeździć bezpiecznie i łatwo w każdych warunkach zimowych. Dzięki zastosowaniu funkcyjnego i asymetrycznego bieżnika, nowego projektu profilu i nowej mieszanki krzemionkowej Snowprox S952 zapewnia pewny kontakt z podłożem, co z kolei skutkuje doskonałym prowadzeniem i zachowaniem się opony zarówno na mokrych, jak i ośnieżonych drogach.
Nowa opona Toyo Snowprox S952 dzięki swym cechom zapewnia doskonałą przyczepność na suchej, jak i na mokrej nawierzchni, właściwości opony nie pogarszają się również na ośnieżonych drogach, czy na lodzie. Wartości te zostały uzyskane poprzez zastosowanie nowego wzoru asymetrycznego bieżnika. Wzdłużnie poprowadzono trzy szerokie rowki, które doskonale odprowadzają wodę z pod opony. By zwiększyć przyczepność opony na mokrym lamelki posiadają faliste nacięcia, z kolei by zachować dobrą trakcję na lodzie ponacinano je dodatkowo poprzecznie.
Bieżnik opony opiera się na dwóch mieszankach gumowych z siliką, jednej wysokomodułowej, drugiej zaś niskomodułowej. Dzięki temu skrócono drogę hamowania, szczególnie w samochodach wyposażonych w system ABS. Mieszanki gumy bieżnika przyczyniają się też do polepszenia kierowania na suchych, mokrych oraz ośnieżonych nawierzchniach.
W oponie Snowprox S952 dzięki zastosowaniu bezspoinowego oplotu osnowy opony oraz szerokich pasów ze stali o podwyższonej wytrzymałości podkładu bieżnika uzyskano również dużą stabilność przy wysokich prędkościach. Cechy te wpłynęły również na skrócenie drogi hamowania.
http://www.e-x-c.com/images/winter.jpg
ja kupilem i bede testowal jeszcze stalóweczki musze zakupić i będe czekał na śnieg hehe
PIRELLI WINTER (snowcontrol)
Jak najbardziej polecam... :)
PIRELLI WINTER (snowcontrol)
Jak najbardziej polecam... :)
Opinie są różne jak wielu jest uzytkownikow, ale wole sie zapytac tu na forum niz brac pod uwage wypowiedzi w necie.
A mam na myśli Ultra Grip 6 i Dunlopy M3 do civika.
5. SEMPERIT WINTER GRIP,
Poza tym sprawdź date produkcji i raczej bierz najmłodsze bo zimówki z czasem twardnieją i już są do duszy
ja w zeszłym roku przejeździłem całą zime na letnich / nie polecam
heheee tez mialem ta przyjemnosc. po czesci z przymusu bio mi balon wyskoczyl na ziomowce. byl styczen wiec doejzdzilem zime na letnich i w sumie nie bylo tak zle. raz sie zakopalem ale snieg konkretny a pod nim blotko
bierz Toyo bierznik mają super jazda tez konkretna a najlepiej S952 :)
Toyo Snowprox S952 jest nową oponą zimową o profilu 40/45/50/55.
Została stworzona by jeździć bezpiecznie i łatwo w każdych warunkach zimowych. Dzięki zastosowaniu funkcyjnego i asymetrycznego bieżnika, nowego projektu profilu i nowej mieszanki krzemionkowej Snowprox S952 zapewnia pewny kontakt z podłożem, co z kolei skutkuje doskonałym prowadzeniem i zachowaniem się opony zarówno na mokrych, jak i ośnieżonych drogach.
Nowa opona Toyo Snowprox S952 dzięki swym cechom zapewnia doskonałą przyczepność na suchej, jak i na mokrej nawierzchni, właściwości opony nie pogarszają się również na ośnieżonych drogach, czy na lodzie. Wartości te zostały uzyskane poprzez zastosowanie nowego wzoru asymetrycznego bieżnika. Wzdłużnie poprowadzono trzy szerokie rowki, które doskonale odprowadzają wodę z pod opony. By zwiększyć przyczepność opony na mokrym lamelki posiadają faliste nacięcia, z kolei by zachować dobrą trakcję na lodzie ponacinano je dodatkowo poprzecznie.
Bieżnik opony opiera się na dwóch mieszankach gumowych z siliką, jednej wysokomodułowej, drugiej zaś niskomodułowej. Dzięki temu skrócono drogę hamowania, szczególnie w samochodach wyposażonych w system ABS. Mieszanki gumy bieżnika przyczyniają się też do polepszenia kierowania na suchych, mokrych oraz ośnieżonych nawierzchniach.
W oponie Snowprox S952 dzięki zastosowaniu bezspoinowego oplotu osnowy opony oraz szerokich pasów ze stali o podwyższonej wytrzymałości podkładu bieżnika uzyskano również dużą stabilność przy wysokich prędkościach. Cechy te wpłynęły również na skrócenie drogi hamowania.
Obrazek (http://www.e-x-c.com/images/winter.jpg)
ja kupilem i bede testowal jeszcze stalóweczki musze zakupić i będe czekał na śnieg hehe
zioooom...
wiadomo ze japonski jest lepsze ale nawet nie miales okazji przetestowac tych opon w zimie a piszesz ze jezdzi sie super... ogarnij sie z tym PR bo :lol:
mlody juz jezdzi !! za kilka dni zamienimy sie z moimi roverowymi czyli GY UG6 na poprzedniej mial Alpiny ja tez na Cronosiemialem alpiny i wg mnie lepsze sa od UG a wg lukiego Toyki sa lepsze niz alpiny. ja i tak jak polecam to zabawki ze szwecji - jest kilka fajnych gumek- mialem w 2000r na tigrze - niestety wytrzymaly tylko 2 sezony ale zachowywaly sie jak letnie w cieply dzien - boskie
moze i sobie jezdzi ale zimy brak :)
moze i sobie jezdzi ale zimy brak :)
gdzie brak tam brak pozatym temp odpowiednie na zimowki - na samochodach to ty sie znasz pewnie na pogodzie tez - az dziw mnie bierze ze ty nie zyjesz w swiecie oponcalorocznych /wiem wiem bialo to zimowki - ciemno to wlacz swiatla - naklejka na desce zapnij pasy etc./
tak i jeszcze mam pasy na drzwiach coby klamkie latwiej odszukac
EOT
ja wczoraj założyłem zimówki i wracajac do domu już nei żałowałem że je mam :P
lukas-comp
19-11-05, 20:39
edeejay: gdzie mozesz kupic TOYO SNOWPROX s941 ?
daj jakis namiar, najlepiej w Kraku :D
na Twoim miejscu bralbym te oponki :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.