Speed390
22-03-15, 13:12
Witam. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.
Mam problem ponieważ jak w temacie padła mi jednostka D14Z6, zaczęło się tak że na początku silnik przygrzał się dwa razy w 2014 jednak chodził około 3 tygodni temu obróciło mi panewkę na wale, na szczęście i nieszczęście korbowód nie wyszedł bokiem, tak że kupiłem panewki koszt 90 zł nigdzie nie mogłem dostać ich ponieważ aktualnie mają 15 mm a te co przyszły miały 18,4 mm poradziłem sobie zakład ślusarski i szlif boku panewki, założone i chodziły do dziś.. zrobiłem na nich już 350 km wyprzedzam inne auto a tu nagle trzask klekot dym kałuża oleju za mną..
No i pytanie do was Forumowicze macie jakieś polecone sprawdzone silniki D14Z6 aby polatały dobre kilkaset kilometrów ?
Czy lepiej było by założyć D16V1, tylko co wtedy potrzeba krok po kroku.
Wspomnę jeszcze że Hondzia to Civic VII 2001 1.4is
Przebieg miałem na silniku już 310 129 km
Czytałem Na temat D16V1 Mniej więcej się orientuje wolałbym jednak aby ktoś mi to rozjaśnił..
Proszę o wyrozumiałość i z góry dzięki
Mam problem ponieważ jak w temacie padła mi jednostka D14Z6, zaczęło się tak że na początku silnik przygrzał się dwa razy w 2014 jednak chodził około 3 tygodni temu obróciło mi panewkę na wale, na szczęście i nieszczęście korbowód nie wyszedł bokiem, tak że kupiłem panewki koszt 90 zł nigdzie nie mogłem dostać ich ponieważ aktualnie mają 15 mm a te co przyszły miały 18,4 mm poradziłem sobie zakład ślusarski i szlif boku panewki, założone i chodziły do dziś.. zrobiłem na nich już 350 km wyprzedzam inne auto a tu nagle trzask klekot dym kałuża oleju za mną..
No i pytanie do was Forumowicze macie jakieś polecone sprawdzone silniki D14Z6 aby polatały dobre kilkaset kilometrów ?
Czy lepiej było by założyć D16V1, tylko co wtedy potrzeba krok po kroku.
Wspomnę jeszcze że Hondzia to Civic VII 2001 1.4is
Przebieg miałem na silniku już 310 129 km
Czytałem Na temat D16V1 Mniej więcej się orientuje wolałbym jednak aby ktoś mi to rozjaśnił..
Proszę o wyrozumiałość i z góry dzięki