Zaloguj się

Zobacz pełn± wersję : Uszczelka pod głowic±



Rider
15-10-05, 21:54
Siemka niech mi kto¶ powie czy można przez jaki¶ czas jężdzic jak jest walnięta uszczelka pod głowic± i bulgocze w zbiorniczku najczę¶ciej przy wygaszaniu

minime
15-10-05, 22:49
Wydaje mi sie ze mozesz jezdzic az do momentu az staniesz na dobre

Mini

Rikoo
15-10-05, 23:03
No a potem tylko remont cie ratuje

kuki500
16-10-05, 14:55
ja jezdziłem z uszczelka spod głowicy padnieta gdzies rok ubywało mi oleju na 1000 gdzies z 0.2 l i nic sie nie działo ale jak masz robic to uszczelke to proponuje orginalna uszczelke a nie zamiennie bo rozwali ci po 20 tys zamiennik

Lord_ZED
16-10-05, 16:04
EEEE ja proponuje nie jeździć. Musi byc super smarowanie z płynem chłodzącym w oleju.

kuki500
16-10-05, 16:21
aby płynu chłodzacego nie brał

Ralf
16-10-05, 17:00
zalezy jak sie wysrała. kuki500 -u Ciebie s±dze ze tylko z kanału olejowego przesi±kało.. Jak bylgocze w zbiorniczku to kompresja idzie do układu chlodzenia... a jak idze w t± to i w drug± strone pewnie tez ;) wiec stawiam ze bierze płyn i juz nieglugo bedzie sie szybciutko gotował.... NIE WYMIENIAJ NA TANIA!!! u mnie taka za 130zł potrzymał± z 2.000 a nie 20.000km :?

Rider
16-10-05, 20:38
Dzięki za wskazówki . Tzn. słysze bulgotanie w zbiornixczku i raz jest dużo a raz mało rano jak wstaje i sprdzam , najgorsze jest to że nie jestem do końca pewien tej uszczelki ponieważ leci normalny dym nie zamula silnik , nie ma nalotu na korku od oleju , i nie puchn± przewody .

Rider
16-10-05, 20:38
Dzięki za wskazówki . Tzn. słysze bulgotanie w zbiornixczku i raz jest dużo a raz mało rano jak wstaje i sprdzam , najgorsze jest to że nie jestem do końca pewien tej uszczelki ponieważ leci normalny dym nie zamula silnik , nie ma nalotu na korku od oleju , i nie puchn± przewody .

Fixus
16-10-05, 21:20
Jakie s± w ogóle objawy padniętej uszczelki pod głowic±?? Pzdr

Fixus
16-10-05, 21:20
Jakie s± w ogóle objawy padniętej uszczelki pod głowic±?? Pzdr

minime
16-10-05, 22:09
Witam.

1. Bialy dym z ukladu wydechowego.
2. Skacze wskaznik temperatury (silnik moze sie zagotowac i tu musisz byc bardzo czujny zeby autka nie przegrzac)
3. Cisnienie idzie w uklad chlodzenia ( sa nabite weze )
4. W zbiorniczku wyrownawczym leca bombelki
5. Ubywa wody
6. Podnosi sie poziom oleju
7. Szarpie przy przyspieszaniu, moze pracowac nierowno na biegu jalowym,
8. W misce olejowej - kawa z mlekiem lub jak kto woli cappucino (w chlodnicy moze byc podobnie - piana,plamy oleju)
9. Mozesz miec problemy z odpaleniem kiedy plyn dostanie sie do cylindra

Objawy te wystepuja nie zawsze wszystkie razem. Oprocz tego niektore z tych objawow moga miec inna przyczyne ( bombelki w zbiorniczku wyrownawczym moze powodowac nieszczelny korek ). Ale z grubsza sa to wlasnie podstawowe objawy uszczlek pod glowica lub peknietej glowicy (strzezmy sie tego o zgrozo)

pozdr.
Mini

ps. Ah zapomnialem dodac, ze czest bywa tak ze ci zdiagnozuja (blednie, a moze celowo) ze jest walnieta uszczelka pod glowica tylko po to zeby na tobie niezle zedrzec, tak wiec polecam i bede zawsze polecal tylko sprawdzonych mechaniorow

ps.2 Jeszcze jedno mi kiedys koles podsunal jak mialem gaz, wieczerem odkrec
korek od zbiorniczka wyrownawczego ukladu chlodzenia i przyluz
zapalniczke, :D (UWAGA !!! grozny ale juz kiedys sprawdzony sposob). Sory za glupi zarcik.

minime
16-10-05, 22:09
Witam.

1. Bialy dym z ukladu wydechowego.
2. Skacze wskaznik temperatury (silnik moze sie zagotowac i tu musisz byc bardzo czujny zeby autka nie przegrzac)
3. Cisnienie idzie w uklad chlodzenia ( sa nabite weze )
4. W zbiorniczku wyrownawczym leca bombelki
5. Ubywa wody
6. Podnosi sie poziom oleju
7. Szarpie przy przyspieszaniu, moze pracowac nierowno na biegu jalowym,
8. W misce olejowej - kawa z mlekiem lub jak kto woli cappucino (w chlodnicy moze byc podobnie - piana,plamy oleju)
9. Mozesz miec problemy z odpaleniem kiedy plyn dostanie sie do cylindra

Objawy te wystepuja nie zawsze wszystkie razem. Oprocz tego niektore z tych objawow moga miec inna przyczyne ( bombelki w zbiorniczku wyrownawczym moze powodowac nieszczelny korek ). Ale z grubsza sa to wlasnie podstawowe objawy uszczlek pod glowica lub peknietej glowicy (strzezmy sie tego o zgrozo)

pozdr.
Mini

ps. Ah zapomnialem dodac, ze czest bywa tak ze ci zdiagnozuja (blednie, a moze celowo) ze jest walnieta uszczelka pod glowica tylko po to zeby na tobie niezle zedrzec, tak wiec polecam i bede zawsze polecal tylko sprawdzonych mechaniorow

ps.2 Jeszcze jedno mi kiedys koles podsunal jak mialem gaz, wieczerem odkrec
korek od zbiorniczka wyrownawczego ukladu chlodzenia i przyluz
zapalniczke, :D (UWAGA !!! grozny ale juz kiedys sprawdzony sposob). Sory za glupi zarcik.