pablo__89
13-03-15, 13:59
Witam
Pacjent to D16W4 z softem 0,6b. zZraz po założeniu wydmuchało uszczelkę pod głowicą, więc planowanie głowicy, oem uszczelka d13, śruby ARP. Chwilę pojeździło i znowu zaczęło pompować w płyn chłodniczy. Podobno wypadało by splanować blok bo niby potrafią się tuleje zapadać w hondach. Szczerze mówiąc, średnio chce mi się znowu wyciągać silnik i bebeszyć go. Macie jakieś inne solucje ?
Myślałem żeby spróbować założyć uszczelkę grafitową z d15 które więcej wybaczają. Eclipsy turbo np na takich jeździły.
Pacjent to D16W4 z softem 0,6b. zZraz po założeniu wydmuchało uszczelkę pod głowicą, więc planowanie głowicy, oem uszczelka d13, śruby ARP. Chwilę pojeździło i znowu zaczęło pompować w płyn chłodniczy. Podobno wypadało by splanować blok bo niby potrafią się tuleje zapadać w hondach. Szczerze mówiąc, średnio chce mi się znowu wyciągać silnik i bebeszyć go. Macie jakieś inne solucje ?
Myślałem żeby spróbować założyć uszczelkę grafitową z d15 które więcej wybaczają. Eclipsy turbo np na takich jeździły.