PDA

Zobacz pełną wersję : D16W4 T 0,6b wysrało UPG



pablo__89
13-03-15, 13:59
Witam

Pacjent to D16W4 z softem 0,6b. zZraz po założeniu wydmuchało uszczelkę pod głowicą, więc planowanie głowicy, oem uszczelka d13, śruby ARP. Chwilę pojeździło i znowu zaczęło pompować w płyn chłodniczy. Podobno wypadało by splanować blok bo niby potrafią się tuleje zapadać w hondach. Szczerze mówiąc, średnio chce mi się znowu wyciągać silnik i bebeszyć go. Macie jakieś inne solucje ?
Myślałem żeby spróbować założyć uszczelkę grafitową z d15 które więcej wybaczają. Eclipsy turbo np na takich jeździły.

Fawor
13-03-15, 15:43
było juz kilka takich przypadków i kilku takich, co myśleli, że kolejne inne uszczelki pomogą. Pocieszę Cię - nie pomagały :)

Yotomeczek86
13-03-15, 16:18
Niestety bez planowania bloku się nie obejdzie, nie kombinuj z loctite itp - nie działa ;)

Arturvf500
16-03-15, 10:11
jakim cudem mogą się zapadać tuleje skoro nie są wciskane? schrzaniona robota przy wymianie i tyle; poza tym im grubsza uszczelka tym bardziej podatna na uszkodzenia; mi też wywaliło uszczelkę po zaturbieniu, ale dlatego że jej dni dobiegły końca, przy wolnossaku też w końcu by się poddała; po wymianie na nową OEM, efektu można się domyślać - żadnych problemów

pablo__89
16-03-15, 19:09
Schrzanił szlifierz przy planowaniu głowicy. była krzywo splanowana.
Tak wyglądała uszczelka:

http://www.pablo.lapeno.ayz.pl/pliki/14032015821.jpg

wiesko1261
16-03-15, 19:53
nie wiem jakim cudem można krzywo szlifnąć głowicę ( no chyba ze latała lub bujała na stole niezamocowana :))
nawet jak by delikatnie krzywo ustawił to po zabieleniu musi być równa płaszczyzna ,niema innej opcji :)
wbrew pozorom ,blok się dość mocno odkształca , a do stalowej uszczelki dopuszcza się nawet do
5setek krzywizny ;)
teraz , żeby uniknąć podobnej sytuacji oddał bym i blok do splanowania (wiem że to dodatkowe koszta rozbieranie silnika i uziemienie auta )